Slovenska cesta se spreminja v gradbišče, v nekaj mesecih pa bo zasijala v povsem novi podobi. S prenovo osrednjega dela se bo do nedavnega še tranzitni koridor spremenil v enega izmed osrednjih javnih prostorov prestolnice. Osrednji del od Šubičeve ulice do Gosposvetske ceste bo namreč urejen v cono za pešce, vendar tudi s prometnim pasom za javni potniški promet, taksije, dostavo in goste hotela Slon - semaforjev pa naj ne bi bilo več.
Umik osebnega motornega prometa je sicer omogočil razširitev programov in oblikovanje prostora z lastnim značajem, z ohranitvijo avtobusnega prometa in dostave pa bo delno ohranjal tudi zgodovinski značaj prometnice, ki napaja mestno središče. Ključna poteza ureditve in razpoznavni element Slovenske ceste bo drevored, ki bo potekal po njenem vzhodnem robu. Izbrali so drevesa vrste mali jesen, ki bodo območje povezala v enovit prostor z močnim zelenim značajem.
Razširitev pločnika z vzpostavitvijo skupne rabe za pešce in kolesarje vzdolž obeh strani ter izenačena raven pločnika in cestišča bo vizualno povezala prostor, pešcem pa olajšala prečne povezave. Predvideno je novo tlakovanje v betonski izvedbi, z različno strukturno obdelavo - srednji prometni pas v monolitni betonski plošči, površine za pešce in kolesarje pa z betonskimi tlakovci.
Pred izvedbo novih tlakov na Slovenski cesti bo obnovljena tudi komunalna infrastruktura. Na celotnem odseku med Šubičevo in Gosposvetsko cesto bo zgrajeno novo vodovodno in kanalizacijsko omrežje, javna razsvetljava, na odseku med Čopovo in Gosposvetsko cesto pa tudi plinovod.
Predvideno je dodatno postajališče na Gosposvetski cesti in dve postajališči na Šubičevi ulici.