Ljubljana – Glasba je najmogočnejša, najgloblja med vsemi umetnostmi, je dejal igralec, gledališki in filmski režiser, zadnja leta modni oblikovalec in glasbenik John Malkovich.
Zvečer je pred razprodano Unionsko dvorano nastopil z enim najvidnejših italijanskih komornih orkestrov, ansamblom Solisti Aquilani, s pianistko Anastasyo Terenkovo in s svojim glasom, ki se prepleta s Šnitkejevim Orkestrom za klavir in godala, s sugestivno interpretacijo odlomkov iz romana Grobovi in junaki argentinskega klasika Ernesta Sabata.
Direktorju Festivala Ljubljana Darku Brleku je uspelo, da nas je nevsiljivo uvedel v glasbeno ustvarjalno plat Malkovicheve multiplicirane kreativne osebnosti, igralec se je razgovoril o svojih številnih hibridnih projektih, ki združujejo opero, gledališče, eksperimentalno glasbo in video, nato pa v svojem samosvojem slogu s svojimi skopimi, a izvirnimi odgovori očaral sedmo silo, ki je napolnila dvorano Austria Trend Hotela.
John Malkovich, foto: Jure Eržen/Delo
V ekskluzivnem intervjuju za Sobotno prilogo ni govoril o politiki, niti o kultnih filmih Biti John Malkovich, Na ognjeni črti, Čaj v Sahari, zato pa se je spomnil snemanja Frearsovih Nevarnih razmerij, ki so spremenila njegovo življenje, in kako je kultno Hamptonovo dramo pred leti postavil na oder pariškega gledališča. Govoril je o razliki med popolnostjo in srečo, ambicijo in strastjo in da se nikoli ni oziral na mnenje drugih.