profimedia-0840008601 Svet24.si

Polovica slovenskih zalog žlahtne kovine je v ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Sum konflikta interesov na ministrstvu: nov zakon ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Najmočnejša blagovna znamka v Sloveniji je – Barcaffe

Deli na:
Najmočnejša blagovna znamka v Sloveniji je – Barcaffe

Foto: arhiv Reporterja

Coca Cola je postala nova vodilna znamka na Valiconovi lestvici Top 25 regionalnih blagovnih znamk v jadranski regiji in na tem mestu prehitela Milko.

V Sloveniji številka ena med blagovnimi znamkami ostaja Barcaffe, kažejo rezultati raziskave, v kateri Valicon kot kriterij pri razvrščanju na lestvici uporablja moč blagovne znamke.

V Sloveniji je na lestvico 10 najmočnejših blagovnih znamk tokrat vstopil Donat Mg, ki se je uvrstil na 10. mesto. "To je prvič, da se je v katerikoli državi med prvih 10 uvrstila t.i. premium znamka, kar Donat Mg v kategoriji mineralnih vod dejansko je," so zapisali na Valiconu.

Blagovni znamki Barcaffe so v Sloveniji sicer sledile Coca Cola, Cedevita, Fructal, Argeta, Alpsko mleko, Cockta, Milka in Donat Mg.


Čeprav je na lestvici v Sloveniji le en novinec, pa so se posamezne uvrstitve precej premešale. Največji skok je uspel Cedeviti, z devetega na tretje mesto, ter Fructalu, z osmega na četrto.

Na regionalni lestvici 25 najmočnejših blagovnih znamk pa je Coca Cola zamenjala položaj z nekdanjo vodilno znamko Milka, ki je zdaj druga na lestvici najmočnejših znamk široke potrošnje. Tretje mesto je pripadlo Cedeviti, ki je zamenjala svoj položaj z Vegeto. Skoraj polovico znamk na lestvici jadranske regije predstavljajo znamke regionalnega izvora, so izpostavili na Valiconu.

Merilo za uvrstitev na lestvico je moč znamke, ki se izračuna na podlagi prepoznavnosti, izkušnje in uporabe znamke v posamezni kategoriji. Rezultati so uteženi s številom prebivalcev posamezne države.

Anketa je bila izvedena septembra in oktobra lani, v njej pa je sodelovalo med 1000 in 1500 anketirancev v vsaki od petih držav - Sloveniji, Srbiji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini in Makedoniji.