Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Sobota,
11. 2. 2017,
5.30

Osveženo pred

6 let, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4,50

Natisni članek

Gaj poligon

Sobota, 11. 2. 2017, 5.30

6 let, 6 mesecev

Kdo na novem slovenskem dirkališču postavlja varnostne ograje? #foto

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 4,50

Na Dolenjskem gradijo novo avtomobilsko in očitno tudi motociklistično dirkališče. Lani so položili nov asfalt, zdaj zanesenjaki postavljajo tudi nujne varnostne ograje. Prve uradne dirke so načrtovane že za sredino aprila.

To so nove varovalne ograje okrog prenovljenega dirkališča pri Cerkljah na Dolenjskem. | Foto: Klemen Jeršin To so nove varovalne ograje okrog prenovljenega dirkališča pri Cerkljah na Dolenjskem. Foto: Klemen Jeršin

Slovenija počasi dobiva dirkališče, ki bo namenjeno tudi resnejšim avtomobilskim in očitno celo motociklističnim tekmovanjem. Na dirkališču v Gaju, kakor se zdaj imenuje nekdanje dirkališče Mobikrog pri vojaškem letališču v Cerkljah na Dolenjskem, so lani uredili novo asfaltno podlago. Dela se zdaj nadaljujejo, saj so začeli delavci ob progi postavljati tudi nove varnostne ograje in urejati prostor za bokse oziroma tako imenovani pit wall ob štartno-ciljni ravnini.

Marinškova ekipa Lema Racing ima v lasti tudi pokalnega seat leona. | Foto: Aleksander Jurdan Marinškova ekipa Lema Racing ima v lasti tudi pokalnega seat leona. Foto: Aleksander Jurdan Postavlja ograje za stezo, kjer bo po dolgem času lahko dirkalnike testiral doma v Sloveniji

Glavna zasluga za začetek postavljanja ograj gre Miru Marinšku, ki je s svojo ekipo Lema Racing v zadnjih letih glavni pobudnik razvoja cestnohitrostnih dirk v Sloveniji. V svoji lasti ima več dirkalnikov, organiziral je tudi pokalno tekmovanje renault twingo in na mednarodni sceni dal priložnost obetavnim slovenskim voznikom, kot je na primer Boštjan Avbelj. Ta je lani jeseni na dirkališču v Imoli že osvojil tudi prve točke za evropsko prvenstvo ETCC.

Marinšku bo domača steza kajpak prišla prav, saj so testiranja pred novo sezono nepogrešljiv del kakovostne priprave. Enako velja tudi za mesece med tekmovalno sezono.

Nove ograje bodo po varnostnih standardih tako avtomobilske kot tudi motociklistične zveze. | Foto: Andrej Franko Nove ograje bodo po varnostnih standardih tako avtomobilske kot tudi motociklistične zveze. Foto: Andrej Franko

V koledarju nacionalne zveze za avtošport AŠ2005 so za zdaj vpisane tri prireditve, ki bodo potekale na novem dirkališču. Tako imenovani avtomobilski kronometer bo potekal 15. aprila, nato pa sta 4. junija in 24. septembra tam na sporedu tudi dve avtomobilski cestnohitrostni dirki.

Anderlič: Ograje ustrezajo mednarodnim avtomobilskim in tudi motociklističnim standardom

"Poligon je seveda še v fazi gradnje, a pozno spomladi se nadejamo, da bodo nanj že lahko zapeljali prvi avtomobilisti. Poleg dveh ali treh avtošportnih prireditev pod okriljem zveze AŠ2005 bo poligon gostil tudi preostale prireditve, ki bodo odprte za javnost. Izvzeti ne bodo niti preizkusi dirkalnikov," razlaga predsednik AŠ2005 Anton Anderlič, ki je za nove varnostne ograje zatrdil, da so v skladu s standardi mednarodne avtomobilske in motociklistične zveze (FIA, FIM).

Zato se bodo po njegovih besedah na dirkališču lahko preizkusili tudi motoristi, Anderlič pa je izpostavil še dobro sodelovanje z domačini v okolici Cerkelj na Dolenjskem. Uspešno sobivanje z domačini je namreč za uspeh dirkališča dolgoročno najpomembnejše.

Ne spreglejte