V ponedeljek smo pisali o francoskih dvojčkih – travellerju in spacetourerju, ki polnita praznino na opustošenem trgu velikih enoprostorcev. Enako nalogo ima tudi dostavnik opel vivaro sport, ki s prefinjenimi dodatki ponuja cenovno ugodno (dobrih 25 tisočakov) rešitev za zelo velike družine in prevoze potnikov.
Kaj je pri vivaru sport drugače kot pri običajnem potniškem kombiju? Razmeroma diskretne srebrne ali črne okrasne proge na karoseriji, ki krasijo stranice vozila ter masko in streho. Kolesa so aluminijasta, 17 palčna, tudi v črni barvi. Led dnevne žaromete pa dopolnjujejo meglenke, ki svetijo v ovinek.
Stranska in zadnje steklo so zatemnjena, klimatska naprava je del serijske opreme (to poudarjamo, ker v razredu potniških dostavnikov klima ni vselej serijska), za doplačilo ps so na voljo tudi usnjena oblazinjenja in preproge iz velurja s kontrastnimi belimi šivi.
V vivaru sport je vgrajen še sistem IntelliLink Navi 50 s pretočnim predvajanjem zvoka prek Bluetootha, samodejnim prepoznavanjem glasbe zvočnih naprav in priključkom USB ter govornim upravljanjem Siri za združljive naprave Apple.
Kupci lahko za doplačilo 1.022 evrov izberejo tudi multimedijski sistem IntelliLink Navi 80, ki vključuje tudi sprotne informacije o prometu s prikazom prometnih zastojev in predlaganimi obvozi. Sport ima tudi regulator hitrosti z omejevalnikom in pomoč pri vzvratnem parkiranju z ultrazvočnimi senzorji.
Poleg potniškega kombija in klasičnega furgona z le prednjo sedežno vrsto je sport na voljo tudi kot furgon z dvojno kabino. Za 2.257 evrov ponuja paket dizajnerske opreme design cargo, ki ima v tovornem prostoru temno sive stranske obloge, obročke za pritrjevanje tovora, praktične predale in modro ambientalno osvetlitev.
Trgovci vivara sport ponujajo v dveh različnih dolžinah in skupno in dovoljeno skupno maso do 2,9 tone. Cena osnovnega modela sport v Sloveniji pa je 25.193 evrov z DDV. Motorja sta dva, vselej 1,6 litrska turbodizla z 92 ali 107 kilovati (biturbo) ter porabo med 5,6 in 7,1 litra.