TRAGIČNO

V zveriženi pločevini umrla zakonca

Objavljeno 28. marec 2015 08.11 | Posodobljeno 28. marec 2015 08.12 | Piše: Boštjan Fon

Med Šenčurjem in Kranjem zakonca umrla po trku s tovornjakom.

Foto: Boštjan Fon

KRANJ – Četrt pred enajsto dopoldne sta se po izvozu z gorenjske avtoceste Kranj vzhod pripeljala zakonca Ferjan v svoji mazdi3. Križišče, ki vodi levo proti Kranju ali desno proti industrijski coni Šenčur, je gorenjskim voznikom poznano kot eno najbolj nepreglednih in zelo zoprnih za vključevanje v promet, ki je iz obeh smeri, razen v nočnem času, precej gost. Že zdavnaj, to smo slišali na prizorišču nesreče od nekaterih pooblaščenih uradnih oseb, bi se moralo na tem kraju postaviti krožišče, tako, kot je ob izvozu s tega odseka avtoceste, ko se pripelje iz Ljubljane. Voznik s sopotnico je bil, po talnih oznakah sodeč, namenjen proti Kranju. V tistem, ko je speljeval na asfaltu, ki je bil zaradi dežja spolzek, se je od gorenjske prestolnice peljal tovornjak podjetja Nizke gradnje Celje. Ali so mazdine pnevmatike izgubile stik s podlago ob speljevanju ali pa je nemara voznik, po prvih podatkih sta bila oba potnika v vozilu stara okoli 70 let, spregledal tovornjak, ni znano. Po položaju, kjer je obstalo tovorno vozilo, je razvidno, da se je voznik poskušal trčenju izogniti, saj je zavozil že skorajda na nasprotni vozni pas, a nesreče ni zmogel preprečiti. Silovito je trčil v levi bočni del vozila, ki ga je odneslo okoli dvajset metrov naprej, nato je obstalo v obcestnem jarku. Kljub hitremu posredovanju pristojnih služb za zakonca iz Radovljice v osebnem vozilu ni bilo več pomoči. Cesta se je zaprla, policisti so opravili pregled kraja dogodka, kmalu so na prizorišče prišli tudi delavci pogrebnega podjetja. Ti so v spoštljivi tišini, takrat so obstali tudi vsi vpleteni v preiskavo dogodka, prevzeli mrtva potnika iz vozila.

Do maja lani gorenjske ceste niso zahtevale smrtnih žrtev, v letošnjem letu so na Gorenjskem umrle že trije ljudje. Morda se bodo ob tragediji med Kranjem in Šenčurjem odgovorni za varnost na slovenskih cestah končno zamislili nad tem nevarnim križiščem, ki je obremenjeno zaradi bližine industrijske cone Šenčur na eni strani ter gigantske trgovske cone na območju kranjske Planine na drugi, in sprejeli urgentno ureditev križišča. To je neprimerno postavljeno, slabo pregledno ter hkrati zaradi obremenjenosti v zadnjem času tudi nevarno. Žal moramo dodati, da je tudi tragično, saj je smrt na tem predelu pričakala nič hudega sluteča Radovljičana. 

Deli s prijatelji