Kawasaki je z superšportnimi ninjami vselej povzročal adrenalinske izlive motoristov, z novim H2R pa je uspel preseči tudi najbolj optimistične napovedi o novincu.
Stroj po moči presega dirkalnike moto GP
Kawasaki je namreč v jeklen cevni palični okvir nove ninje H2R vgradil litrski štirivaljnik s kompresorjem lastnega razvoja in izdelave, ki iz stroja potegne celih 220 kilowatov oziroma 300 konjskih moči. Stroj zmore kar 60 konjev več od povprečnega motocikla za moto GP, ostale serijske stroje pa presega za prek sto konjev.
Zakaj toliko moči? "Želeli smo ponuditi pospeške, kot jih motoristi niso še nikoli doživeli," pravijo v Kawasakiju.
Prva serijska različica je namenjena zgolj dirkališčem, zato so jo inženirji obuli v bridgestonoce dirkaške pnevmatike mer 120/600R17 in 190/650R17. A ninja H2R bo med kupce zapeljala tudi v civilni različici, kar poraja kup vprašanj o njeni obvladljivosti v prometu. Kawasakijevi inženirji poudarjajo, da je H2R motocikel, ki ne sme zaiti v napačne roke, ampak je obvladljiv le v zelo izkušenih.
Kompresor namesto večje prostornine
Pot do velike moči se je sprva zdela razmeroma enostavna, dosegli bi jo lahko z 1,5 litrskim štirivaljnikom razvitim iz obstoječega litrskega stroja. A inženirji so želeli majhen in kompakten agregat, zato so ubrali drugo pot. S pomočjo podjetij v Skupini Kawasaki Heavy Industries so razvili majhen in kompakten kompresor, ki dodatno moč in navor podaja zvezno in brez pretiranih sunkov, za razliko od turbo polnilnika pa deluje vse od prostega teka.
Jekleni cevni palični okvir za čvrstost in prožnost
Inženirji so si zadali veliko na videz nezdružljivih ciljev. Želeli so stabilnost pri visokih hitrostih, kar je najlaže doseči z dolgo medosno razdaljo in čvrstim okvirjem - predstavljajte si do koliko "potegne" ninja s 300 konji! Hkrati pa motoristom niso želeli odreči okretnosti med kratkimi zavoji na dirkališču, zato so se v prid zadnji lastnosti odločili za kratko medosno razdaljo. Pri zasnovi okvirja so rešitev namesto v alumijasti našli v jekleni cevni palični konstrukciji, ki naj bi ponujala ravno pravo zmes čvrstosti in prožnosti v trenutkih, ko mora okvir dihati.
Aerodinamiko je brusil letalski del koncerna
Pri doseganju hitrosti prek 300 kilometrov na uro je aerodinamika na motocikli še pomembnejša kot v udobni školjki avtomobila. Vsak delček, ki izstopa, vpliva na rezanje zraka in stabilnost motocikla. Kawasaki ima z vetrovniki sicer veliko izkušenj, a pri snovanju H2R so se vseeno zatekli k sestrski družbi Kawasaki Aerospace, ki letala izdeluje že od leta 1930. V njej so iz ogljikovih vlaken izdelali oklep in ga v vetrovniku izpilili do popolnosti.
Ninja H2R - ime sestavljeno iz dveh legend
Ime ninja je logično, saj ta že tri desetletja pooseblja superšportne zmogljivosti te znamke. Dodatek H2R pa so potegnili iz naftalina, natančneje iz let 1972 do 1975, ko je Kawasaki izdeloval model mach IV 750, ki je dobil nadimek H2. Stroj je imel 750 kubični dvotaktnik s 55 kilovati, ki je po zapisu navdušencev ponujal brutalne zmogljivosti, takšne ki jih marsikdo pred preizkusom H2 še ni doživel. Novodobni H2 je dobil dodatno črko R, ki obljublja še več ekstremnosti.
Več podrobnosti bo znanih novembra, ko bo motocikel razkrit na salonu Intermot.