Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Gregor Pavšič

Sobota,
15. 7. 2017,
9.21

Osveženo pred

6 let, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 3,80

1

Natisni članek

nogometna reprezentanca Nemčija Mercedes Volkswagen

Sobota, 15. 7. 2017, 9.21

6 let, 6 mesecev

Novi pokrovitelj nemške nogometne reprezentance: Volkswagen namesto Mercedesa

Gregor Pavšič

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue Green 3,80

1

Po 45 letih Mercedes-Benz ne bo več glavni komercialni pokrovitelj nemške nogometne zveze. Leta 2019 ga bo zamenjal Volkswagen, ki bo letno plačal od 25 do 30 milijonov evrov.

nemčija nogomet reprezentanca | Foto: Reuters Foto: Reuters

Volkswagen je pogodbo z nemško nogometno zvezo sklenil za pet let in pol. | Foto: Jure Gregorčič Volkswagen je pogodbo z nemško nogometno zvezo sklenil za pet let in pol. Foto: Jure Gregorčič Nemčija je avtomobilska in nogometna velesila

Nemčija je največji avtomobilski trg v Evropi, obenem pa tudi nogometna velesila. Navdušenci nad nogometom so neposredni kupci nemških avtomobilskih znamk, zato je pokroviteljstvo nemške reprezentance povezano s prestižem in ugledom. Zadnjih 45 let je bil glavni komercialni pokrovitelj elfa Mercedes-Benz, zdaj pa ga bo zamenjal Volkswagen.

Iz Wolfsburga na svetovno raven

Iz Volkswagna so sporočili, da bo njihova pogodba z nemško nogometno zvezo začela veljati leta 2019. Letno bodo zvezi plačali od 25 do 30 milijonov evrov, od tega bo šest milijonov evrov namenjenih nemškemu nogometnemu pokalu, poročajo viri iz Volkswagna. Pogodba velja za pet let in pol.

Volkswagen tradicionalno podpira domači nogometni klub iz Wolfsburga, ki sicer igra v bundesligi, a ima globalno z vidika marketinga precej omejen doseg. S poslom z nemško reprezentanco si bo Volkswagen, največji evropski proizvajalec avtomobilov, popravil javni ugled po dizelski aferi ter obenem podpiral novo strategijo v smeri digitalizacije in električnih avtomobilov.

Ne spreglejte