Lorenzo brez vodje svoje ekipe

V boju za sam vrh se bo Jorgeju Lorenzu, Valentinu Rossiju in Marcu Marquezu v Italiji očitno priključil še Andrea Dovizioso.

Objavljeno
30. maj 2015 00.40
MOTO-PRIX-ITA
Tanja Volarič, šport
Tanja Volarič, šport

Selitev na "dvorišče" Valentina Rossija je za vodilnega v motociklističnem SP dodaten izziv, da poskusi povečati svojo prednost in ustaviti nalet sotekmovalca Jorgeja Lorenza, a prihod v Mugello je za začetek obeležil drug Italijan: Andrea Dovizioso.

Ducatijev adut je letos že prišel do prvega štartnega položaja, tokrat je prvič prevladoval tudi uvodni dan priprav na posamezno dirko SP, spet pa je bila v ospredju pogovorov hitrost njegovega motorja. Hector Barbera je namreč na enem od ducatijev postavil nov hitrostni rekord dirkališča s 350,1 km/h, a je Doviziosa priznal, da jih takšne hitrosti skrbijo. »V okviru komisije za varnost smo o tem že govorili, vendar ni lahko priti do sklepa, da se omeji hitrost. Najbolj nevarno je pri zaviranju, sploh če voziš 350 km/h. To je res zgornja meja, zato bomo morlai o tem še reči kakšno besedo,« je priznal Dovizioso, ki naj bi v soboto preizkusil nov motor, a zavrača možnost, da bo to prineslo še korak naprej pri hitrostnem izzivu. »Dovolj je, novi vendarle ne bo tako drugače od zdajšnjega,« je prepričan prvi mož uvodnega dne, ki še vedno možnosti za uspeh bolj pripisuje Lorenzu.

»Bil sem močan, a še ne dovolj. Stvari še niso, kot bi si jih želel. Lorenzo denimo ohranaj veliko večjo stalnost časov iz kroga v krog, kar mu daje prednost. Mi imamo še kar težave z oprijemom, kar bo naš izziv. Proti koncu dirke namreč izgubljamo več kot Yamaha, zato se ne moremo spustiti v bitko z njenimi dirkači. Temu se zdaj najbolj posvečamo,« pravi Dovizioso, še vedno v lovu za prvo Ducatijevo zmago po letu 2010. Uvodni dan se mu je najbolj pruibližal Marc Marquez, Lorenzo je bil tretji, Vodilni Valentino Rossi po tradiciji počasnih uvodov v tekmovalne vikende šele deveti. Pri Yamahi pa niso pojasnili nepričakovane odsotnosti šefa Lorenzove ekipe Ramona Forcada, ki s Špancem sodeluje od njegovega prehoda v najmočnejšo kategorijo, četudi je bila lani javna skrivnost, da se je Lorenzo začel ogrevati za menjavo na tem položaju. Ta tokrat sicer ni bila razlog za Forcadovo odsotnost, za katero naj bi se skrivale osebne zadeve, so pa odsotnost šefa še kako čutili v garaži.

»Morali smo se znajti s strokovnjakim za telemetrijo in drugimi inženirji. NIhče od nas ne zna opravljati posla, za katerega je zadolžen Forcada, saj vodi več poslov naenkrat,« je Lorenzo priznal, da je bilo kar nekaj zmede med prvima treningoma, a razmerje moči naj bi se vzpostavilo že v noči s petka na soboto, ko naj bi Forcada le prispel v Mugello. V igri je pač velik vložek, Lorenzo bi namreč v kratkem ob idealnem scenariju lahko povsem izničil zaostanek za vodilnim položajem v SP, ki ga lani denimo ni mogel niti »zavohati«. A ob razpravi o hitrostih je pred nedlejsko preizkušnjo vseeno previden. Prepričan je, da bo Duacti zaradi konfiguracije italijanske proge tokrat lahko bolje vnovčil svoje prednosti. »Ko vidiš njegove hitrosti na drugih prizoriščih, je normalno pričakovati, da bodo v Mugellu še hitrejši. Pravijo namreč, da na testiranjih dosegajo celo čas 46,9. Proti koncu treninga je Dovizioso tudi zamenjal gumo, medtem ko smo mi ostali na istih,« je še dodal Lorenzo.