Vir: Marketing magazin

nedelja, 31. maj 2020

Slika članka
Glavni razlogi za odliv strank v fizičnih trgovinah
Pri Artur.com, orodju aktivnega upravljanja zadovoljstva, smo z analizo 200.000 povratnih informacij strank 24-ih slovenskih podjetij ugotovili, katere so glavne negativne izkušnje strank, ki vplivajo na njihov odliv.
Slika članka
Na televiziji: na programe se vračajo stare rubrike, čakajo nas tudi zanimive uspešnice
Z vrnitvijo v »običajno stanje« se v oddaje informativnega programa vračajo tudi nekatere priljubljene rubrike. V tem tednu ne bo manjkalo niti filmskih uspešnic in zanimivih serij.
Slika članka
Tudi Škodine oglase so snemali doma
S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec avtomobilov Škoda.

petek, 29. maj 2020

Slika članka
Prihodnost bank ni v bankah
Banke se morajo v naslednjih petih letih popolnoma digitalizirati, svari avstralski futurist Brett King, saj v nasprotnem primeru tvegajo ne le zaprtje nekaj poslovalnic, temveč tudi usihajoče zanimanje komitentov. Začasne spremembe, ki jih je spodbudila trenutna koronakriza, lahko namreč postanejo stalnica.
Slika članka
Od pandemije do evforije ...
... vmes pa še dve mojstrovini, prva s takšnim naslovom, druga pa s svojo vsebino. Ameriški novinar Michael Schuman je v svoji knjigi namreč mojstrsko za(ob)jel življenje in delo velikega kitajskega misleca Konfucija, ki še po več kot 2500 letih vpliva na številne vidike vzhodnoazijske družbe.
Slika članka
Kreativec, ki je svet okužil s koronalogotipi
Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na lastni koži izkusil tudi Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV studio. V času prisilne osamitve je nekaj ur posvetil predelavi logotipov znanih blagovnih znamk v duhu zloglasnega virusa, ki so se skorajda tako hitro kot povod zanje razširili po svetu. In prav to je bilo izhodišče za pogovor s kreativcem, za katerega smo v uredništvu MM-a prepričani, da je pred njim še dolga, strmo vzpenjajoča se poklicna kariera.
Slika članka
Vodenje Media Poola prevzemajo Dali Bungič, Marko Vičič in Primož Pusar
S 1. junijem 2020 bo vodenje medijskega zakupnika Media Pool prevzela tričlanska uprava, v kateri bodo predstavniki lastnikov podjetja. Dali Bungič, direktorica skupine Luna TBWA, Primož Pusar, direktor skupine Pristop, in Marko Vičič, ustanovitelj in partner v agenciji Futura DDB, bodo skupaj prevzeli tako strateško vodenje podjetja kot tudi razvoj konference SEMPL. Za operativno poslovanje podjetja bo odgovorna pomočnica direktorja Špela Naglič Pavli, ki je bila na tej funkciji že zadnjih sedem let.

četrtek, 28. maj 2020

Slika članka
Zaposlujejo Atlantic Grupa, A1 Slovenija, Herman & partnerji in drugi
V zadnjem majskem pregledu delovnih mesta tedna podjetja iščejo predvsem produktne vodje in digitalne strokovnjake.
Slika članka
Big Bang je prvi slovenski trgovec, ki omogoča video nakupovanje
Z nadgradnjo spletne svetovalnice je Big Bang postal prva slovenska trgovska družba, ki je vstopila na področje video nakupovanja, saj so spletno trgovino povezali z video svetovanjem. Sočasno so uvedli tudi hitro dostavo naročenih izdelkov.
Slika članka
Ko jutro spet postane dobro
Nescafe z novo oglaševalsko akcijo obeležuje počasno sproščanje »lockdownov« po svetu. Z akcijo »Dobro jutro« tako pozdravljajo vrnitev »dobrega« v naša jutra.
Slika članka
WARC: Zdajšnja oglaševalska kriza bo milejša kot leta 2009
Oglaševalske naložbe naj bi v letu 2020 na svetovni ravni upadle za 8,1 odstotka oziroma za 45 milijard evrov, kar pa je še vedno manjši padec, kot ga je oglaševalska panoga doživela ob svetovni gospodarski krizi leta 2009. Takrat so se namreč naložbe v oglaševanje zmanjšale za 12,7 odstotka oziroma 55 milijard evrov.
Slika članka
Zlati boben: Se vidimo jeseni 2021!
Mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben letos ne bo. Organizator, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je že napovedal termin v letu 2021, in sicer bo festival med 13. in 15. oktobrom 2021. Takrat naj bi se dogodek predstavil tudi v drugačnem formatu.
Slika članka
Pristop s številnimi kadrovskimi spremembami
V skladu s strategijo pametne integracije skupine, ki so jo na Pristopu sprejeli preteklo leto, vodenje kompetenčnega centra za tržno komuniciranje prevzema partnerica in članica uprave Ula Spindler. Po dolgoročnem sodelovanju se z mesta kreativnega direktorja poslavlja Aljoša Bagola, na Pristop pa prihaja Mirka Modrinić, ki je do sedaj opravljala delo kreativne direktorice na agenciji Imago Bold.
Slika članka
Novi MM: Kreativec, ki je svet okužil s koronalogotipi
Na naslovnici 468. številke Marketing magazina predstavljamo Jureta Tovrljana, kreativnega direktorja v agenciji AV studio.

sreda, 27. maj 2020

Slika članka
»Sporni« Cocktin oglas: »Odziv dela javnosti nas ne preseneča, prej navdihuje«
Včeraj smo pisali o Cocktinem oglasu »Živi za svojo stvar«, ki mu na Hrvaškem očitajo, da je preveč nasilen in da spodbuja homoseksualnost. Čeprav nekaterim ni všeč, je tistih, ki jim je, očitno precej več, saj pravijo, da so dobili kar 1,2 milijona pozitivnih komentarjev.
Slika članka
10. tekmovanje Effie Slovenija prestavljeno na naslednje leto
Organizacijska ekipa Effie Slovenija 2020 sporoča, da je s privoljenjem licencodajalca uspela podaljšati deseto izvedbo tekmovanja za eno leto (skupaj obdobje 2020–2022).
Slika članka
Razmah digitalnega oglaševanja na krilih pospešene digitalizacije potrošnika
Spletni oglaševalci v Sloveniji bodo tudi letos največ vložili v prikazno oglaševanje, kaže nova raziskava iPROM-a in Valicona. Sledijo družbena omrežja ter iskalni, e-poštni in vplivnostni marketing.
Slika članka
Internavtom se je pridružila Nives Markelj
Tik pred razglasitvijo epidemije se je digitalni agenciji Internavti kot direktorica projektov pridružila Nives Markelj, ki je bila več kot desetletje del tržnokomunikacijske ekipe Alpine.

torek, 26. maj 2020

Slika članka
Opazili smo: Cocktin oglas buri (hrvaške) duhove
Cocktin oglas »Živi za svojo stvar«, ki je nastal v sodelovanju s slovensko agencijo Yootree, je na Hrvaškem sprožil precej negativnih odzivov. Med drugim mu očitajo, da je preveč nasilen in da spodbuja homoseksualnost, zato zbirajo podpise, naj se oglas umakne.
Slika članka
Odvetnik, ki toži ponarejevalce blagovnih znamk – a jih včasih tudi brani
Dr. Markus Grötschl je odvetnik in partner v dunajski odvetniški pisarni Schwarz Schönherr, ki velja za odločnega borca v vojni proti ponarejanju blagovnih znamk, zlasti modnih izdelkov. Na Dunaju smo se z njim pogovarjali o tej pereči problematiki, saj količina ponarejenega blaga le še narašča.