Vir: Marketing magazin

sreda, 19. februar 2020

Slika članka
Tako bomo bivali čez dvajset let
Na letošnjem milanskem tednu oblikovanja, ki bo že 59. po vrsti, se bo Center za kreativnost (CzK), ki deluje v okviru Muzeja za arhitekturo in oblikovanje (MAO), predstavil s skupinsko razstavo [Tunel 29] Oblikovanje za postapokaliptični svet.
Slika članka
Kako izgubiti potencialnega kupca
Preprosto. Pokličite ga s prodajno ponudbo takoj, ko vam je na spletnem mestu pustil podatke, ker je želel prenesti vodič, ki ste ga pripravili. Malo za šalo, malo zares: scenarij sploh ni tako neverjeten in pravzaprav je pogosto začetna ideja pri naših novih naročnikih, ki bi radi hitre rezultate.
Slika članka
Plesnivi hamburger ali lepota brez umetnih konzervansov
Veriga restavracij s hitro prehrano Burger King je konec uporabe umetnih konzervansov in ojačevalcev okusa napovedala s svojo najdrznejšo oglaševalsko akcijo doslej. V oglasih so namreč fotografije plesnivega »whopperja«, njihovega najbolj znanega hamburgerja.
Slika članka
Blagovna znamka Laško krepi ekipo
Pivovarni Laško Union sta se pridružili Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, in Patricija Kodrič, mlajša vodja projektov. Okrepili sta ekipo, ki jo vodi Urban Kramberger, vodja blagovne skupine Laško.
Slika članka
Minijeva zgodba v 80-ih sekundah
Avtomobilska znamka Mini se v ZDA predstavlja z zgodbo o svojem nastanku.

torek, 18. februar 2020

Slika članka
Srečni zaposleni vplivajo na blaginjo celotne države
»Najuspešnejša so tista podjetja, ki se osredotočajo na merjenje zadovoljstva zaposlenih in skrbijo za izboljšanje njihovega počutja,« pravi Meik Wiking, danski »evangelist« sreče. Pred leti je začel srečo preučevati do obisti, ustanovil inštitut za raziskovanje sreče in vmes napisal nekaj knjižnih uspešnic, kot sta Hygge in Lykke, v katerih se posveča umetnosti življenja po dansko. Zdaj je na evropski turneji in predstavlja svojo tretjo knjigo Umetnost ustvarjanja spominov, v kateri je zbral tudi tisoč srečnih trenutkov ljudi z vsega sveta. Vmes se je ustavil tudi v Ljubljani, kjer je sodeloval na konferenci En.ekonomika & industrija 019 v organizaciji za energetiko specializirane medijske hiše Montel Energetika.net.
Slika članka
Opazili smo: Gorenjevi »retro« aparati v središču Pariza
V pariški trgovini Boulangerja, Gorenjevega strateškega partnerja v Franciji, lahko najdete Gorenjeve aparate iz kolekcije Retro.
Slika članka
Agencija Actuado nadgradila partnerstvo s Hubspotom
Digitalna agencija Actuado (prej Virtua PR) je postala Hubspotov HubSpot Platinum Solutions Partner.
Slika članka
Hoteli Kempinski imajo novo vodjo odnosov z javnostmi
Petra Zierer je prevzela mesto vodje odnosov z javnostmi hotelov Kempinski Palace Portorož in Kempinski Hotel Adriatic.
Slika članka
Tečaj oživljanja, ki si ga boste zapomnili
Britanski igralec Vinnie Jones je najbolj znan po lomljenju kosti nasprotnikom v akcijskih filmih in na nogometnih igriščih. A kot lahko vidimo v oglasu Britanske fundacije za zdravje srca, je tudi prav dober demonstrator oživljanja. Oglas iz leta 2013 kot nalašč spremlja skladba zasedbe Bee Gees »Stayin' Alive«.

ponedeljek, 17. februar 2020

Slika članka
Agencija POINT OUT vabi na 2. Hekaton digitalnega marketinga
7. aprila 2020 digitalna agencija POINT OUT organizira 2. POINT OUT Hekaton, kjer bodo udeleženci iskali in spoznali različne metode »hekanja« in kreativnega razmišljanja ter reševali različne izzive s področja digitalnega marketinga. Najhitrejša podjetja še lahko ujamejo »early bird« kotizacijo.
Slika članka
Od odnosov z javnostmi na področju kulture do zakupa obcestnih plakatov (razpisi)
V pregledu aktualnih razpisov prevladujejo tisti s področja turističnega marketinga in odnosov z javnostmi.
Slika članka
Kako se ne kaznovati
Pri sebi v zadnjem času naletim na nadležno dejstvo, da si uživanje v uspehu hitim z nečim pokvariti. Po hipnem navdušenju se začnem v prekomerni analizi ozirati za malenkostmi, ki moje dobro razpoloženje pokvarijo tako hitro, kot se bakterije polotijo lepega kosa mesa na sobni temperaturi.
Slika članka
MModerni seminar: TikToK in ustvarjanje viralnih vsebin
Viralna vsebina, ki se organsko širi s svetlobno hitrostjo, je sveti gral sodobnega spletnega ustvarjanja. TikTok je zanjo odličen poligon, pravi Nik Škrlec.
Slika članka
Darja Teržan zdaj izvršna direktorica Donata Mg
Novoustanovljeno poslovno področje Donat Mg bo kot izvršna direktorica vodila Darja Teržan, ki je zadnje leto v Atlantic Grupi vodila poslovni program Gourmet.

nedelja, 16. februar 2020

Slika članka
Digitalno zdravje je več kot le brisanje aplikacij
Ugotovitve Googlove raziskave o »digitalnem zdravju« kažejo, da je naš odnos do tehnologije precej bolj kompleksen in subjektiven, kot bi pričakovali.
Slika članka
Ranko Jelača odhaja s Telekoma Slovenije
Po poročanju Časnika Finance nadzorniki Telekoma Slovenije niso podaljšali mandata članu uprave Ranku Jelači. Jelača, ki je pri Telekomu odgovoren za množični trg, poslovni trg, centralni marketing in odvisni družbi Avtenta ter Blicnet, tako s 15. marcem 2020 zapušča družbo.
Slika članka
29. SOF: Mladi kreativci, oder je pripravljen!
Tudi na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) bo tekmovanje za najboljše mlade kreativce do 30. leta starosti. Prijavite se lahko do 16. marca 2020, zmagovalci pa bodo znani na podelitvi nagrad SOF 3. aprila 2020 v Portorožu.
Slika članka
Preskočite zmenke in se kar poročite - v banki
Na valentinovo je Nova KBM v sodelovanju z agencijo Imago Bold pripravila dogodek, v okviru katerega so pari lahko preskočili klasično vrtnico, bonboniero in zmenek ter se kar »poročili«.
Slika članka
Jure Korenč zdaj kreativni direktor v Agenciji 101
Jure Korenč je postal del ekipe kreativnih direktorjev v Agenciji 101, kjer je bil sicer zadnji dve leti tekstopisec.