Vir: Marketing magazin

torek, 26. maj 2020

Slika članka
Kako ohraniti slovensko industrijo srečanj?
Industrija srečanj je ena od tistih, na katero je »koronakriza« najbolj vplivala, zato so vladi, odgovornim ministrstvom, predstavnikom državnega zbora, evroposlancem, zbornicam, nekaterim predstavnikom lokalnih skupnosti ter vsem poslanskim skupinam poslali nujen poziv za sprejem dodatnih ukrepov za ohranitev slovenske industrije srečanj. Poziv je že podpisalo preko 300 podjetij, njihovo število pa še narašča.
Slika članka
AdEx 2019: V Sloveniji 11-odstotna rast naložb v digitalno oglaševanje
IAB Slovenija je predstavil ugotovitve raziskave AdEx o naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2019. Njihovo vrednost ocenjujejo na okrog 60 milijonov evrov, kar je v primerjavi z lanskim letom 11-odstotno povečanje.
Slika članka
Odvetnik, ki toži ponarejevalce blagovnih znamk – a jih včasih tudi brani
Dr. Markus Grötschl je odvetnik in partner v dunajski odvetniški pisarni Schwarz Schönherr, ki velja za odločnega borca v vojni proti ponarejanju blagovnih znamk, zlasti modnih izdelkov. Na Dunaju smo se z njim pogovarjali o tej pereči problematiki, saj količina ponarejenega blaga le še narašča.
Slika članka
SZM in DNS pozivata vlado, naj priskoči na pomoč tiskanim medijem
Slovensko združenje medijev (SZM) in Društvo novinarjev Slovenije (DNS) sta na vlado Republike Slovenije naslovila predlog za pomoč izdajateljem tiskanih medijev.
Slika članka
Z rdečim »fičkom« v Portorož
Na 4. ZooMMinarju smo se z Uršo Mivšek Sitar, direktorico digitalne agencije April 8, pogovarjali o njeni samostojni podjetniški poti, ustanovitvi lastne agencije in »specializaciji« za turistični marketing. Pri tem je ekskluzivno za MM predstavila poletno oglaševalsko akcijo za destinacijo Portorož in Piran, v kateri ne manjka nostalgije.
Slika članka
Kako »saj ne« uničuje sanje
S svojega vidika pogostokrat ne vidimo, da na svet gledamo zviška. V zaslepljenosti s popolnim sabo prepoznamo le pokvarjene druge. V svoji idealni podobi ne razberemo, da smo podložniki podlosti. Podlosti do sebe. Ker tolikokrat sprevračamo svoje besede, si svoje sanje sovražno onemogočamo kar sami.

ponedeljek, 25. maj 2020

Slika članka
Kako lahko pomagate uresničevati sanje svojih strank?
To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti« zastavljati vsako podjetje, če želi strankam nuditi odlično – ne le potrošniško, temveč človeško – izkušnjo, meni Steven Van Belleghem, belgijski strokovnjak za odnose s strankami v digitalnem svetu. Uglednega profesorja in serijskega podjetnika smo pri Marketing magazinu že večkrat gostili na različnih dogodkih ter poskrbeli za slovenski prevod njegovih knjig Voditelj dialogov, Ko digitalno postane človek in Stranke pojutrišnjega dne. Pravkar je založbi oddal rokopis svoje nove knjige Ponudba, ki se ji ne morete upreti, ki bo izšla septembra 2020.
Slika članka
Netflix bo začel brisati neaktivne račune
Netflix bo uporabniške račune, ki so neaktivni vsaj leto dni, redno preverjal in jih ob ponovni neodzivnosti uporabnikov odstranil. S tem želi uporabnikom »pomagati«, da ne bi plačevali za storitev, ki je sploh ne uporabljajo.
Slika članka
Nagrade ADC: agencija leta je TBWA\Media Arts Lab, oglaševalec leta pa Apple
Na 99. podelitvi nagrad Kluba umetniških direktorjev (ADC) sta velika zmagovalca Apple in njegova agencija TBWA\Media Arts Lab. TBWA je tudi agencijska mreža leta, Applova akcija »Bounce« pa prejemnik črne kocke (velike nagrade) za akcijo leta.
Slika članka
Mediana: po živilih slovenskega porekla posega petina državljanov več
Mediana ugotavlja, da so številni prebivalci Slovenije v času, ko je prihodnost slovenskega gospodarstva pod vprašajem, svoje nakupne navade spremenili v prid slovenskim živilskim izdelkom. Po živilih slovenskega porekla namreč posega kar petina državljanov več kot pred epidemijo.

nedelja, 24. maj 2020

Slika članka
4. ZooMMinar o eni od najbolj vročih tem ta hip – turizmu
Jutri ob 9. uri se nam pridružite na 4. ZooMMinarju, na katerem bomo govorili o turizmu in turističnem marketingu. Naša gostja bo Urša Mivšek Sitar, direktorica in soustanoviteljica digitalne agencije April 8.
Slika članka
Na televiziji: Neupogljivi, Kordon in prijave v oddaje domače produkcije
Kot vsak ponedeljek tudi danes preverjamo, kaj novega in zanimivega nas v tem tednu čaka na slovenskih televizijah.
Slika članka
Kmalu prvi celostni učbenik za odnose z javnostmi v slovenščini
Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) letos praznuje 30 let obstoja, obletnico pa bodo zaznamovali tudi z izdajo prvega celostnega učbenika za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku.
Slika članka
Volkswagen se je opravičil za »rasistični« oglas
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen je na družbenih omrežjih objavil oglas, ki pa so ga uporabniki označili za rasističnega. Oglas so zato že umaknili in se opravičili.
Slika članka
Agencija POINT OUT z novo tekstopisko
Digitalna marketinška agencija POINT OUT je okrepila svojo kreativno ekipo, ki se ji je z majem pridružila Barbara Jošt kot tekstopiska.

petek, 22. maj 2020

Slika članka
Vodenje v času krize ali kako potovati brez zemljevida
Marian Salzman, podpredsednica za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris International, podaja smernice za upravljanje organizacij, namenjene posameznikom na vodstvenih položajih. Sama vodenje v tej krizi primerja z delovanjem na neznanem terenu, za katerega zemljevid ne obstaja. Dobri vodje so torej tisti, ki se bodo v danem položaju najboljše znašli.
Slika članka
Ambasadorka LinkedIna
Manca Korelc je samostojna podjetnica in specialistka za LinkedIn, ki se strastno in odločno posveti vsakemu projektu, ki se ga loti, pa naj bodo to seminarji in delavnice, dogodki LinkedIn Local, izpopolnjevanje veščin mreženja ali pa »Moja jezera«, njen osebni in tudi nagrajeni projekt. Stalno razvijanje lastnih sposobnosti in pridobivanje novih znanj jo najbolj zaznamujeta na njeni podjetniški poti, zato je niti koronakriza ni vrgla iz tira. Še več, meni, da je to idealen čas za izobraževanje in širjenje poslovne mreže – na LinkedInu, seveda.

četrtek, 21. maj 2020

Slika članka
Opazili smo: MOL bo kosil, a šele, ko se bodo čebele najedle
Ob 20. maju, ko obeležujemo svetovni dan čebel, so v Mestni občini Ljubljana (MOL) predstavili akcijo ozaveščanja o pomenu pozne košnje za čebele, ki so jo poimenovali »Pokosili bomo, ko se bodo čebele najedle«.
Slika članka
Zaposlujejo IPPR, Leone, Grosbasket in drugi
Nove priložnosti za vse, ki razmišljate o menjavi službe, se ponujajo tudi v teh negotovih časih. Če ste vešči digitalnega marketinga, se bo med izbranimi delovnimi mesti zagotovo našlo kaj tudi za vas.
Slika članka
Afroditina skrivnost zagorele polti brez sončenja
»Pozdravljeno, poletje!« je slogan, ki ga je Kozmetika Afrodita nadela svojim novim izdelkom za samoporjavitev. Tudi z novo linijo »Art of Tanning« Afrodita Professional skrbijo za zdravje kože potrošnic, ki si želijo imeti privlačno zagorelo polt, ne da bi se po nepotrebnem izpostavljale sončnim žarkom. »Marketinške aktivnosti smo skrbno načrtovali ter jih izbrali na podlagi opazovanja nakupnih navad in pričakovanj potrošnikov, ki potrjujejo, da je trend samoporjavitvenih izdelkov še kako aktualen,« je za MM povedala Judita Železnik iz tržnih komunikacij Kozmetike Afrodita.