Vir: MA marketing

petek, 19. junij 2020

Pri pripravi načrta je treba posebno pozornost nameniti oblikovanju hierarhije, ki opisuje, kako naj se informacije izmenjujejo v podjetju, torej kdo v podjetju je odgovoren za kaj. The post Zakaj se odločiti za spletni (virtualni) dogodek? appeared first on MA marketing.

ponedeljek, 13. januar 2020

V MA marketingu iščemo zagnano sodelavko ali sodelavca, ki bo soustvarjal/-a našo zgodbo na področju digitalnega marketinga. V začetku boš sodeloval/-a pri ustvarjanju digitalnih kampanj za nas in naše naročnike ter vztrajno nabiral/-a nova znanja in izkušnje za kasnejše samostojno opravljanje zahtevnejših nalog vodje digitalnega marketinga, vključno s pridobivanjem novih naročnikov, načrtovanjem celovitih marketinških strategij... The post Zaposlimo: asistent/-ka za digitalni marketing appeared first on MA marketing.

sreda, 4. december 2019

Ob odlični hrani in pijači smo poskrbeli za ogromno domiselnih animacij in zabavnih iger, tudi za najmlajše – od napihljivega gradu, ročnega nogometa, mini biljarda in body zorbinga do človeškega ročnega nogometa, tekmovanja z gokarti na pedala, poslikave obraza in otroških ustvarjalnih delavnic. The post Family day – Eurospin Slovenija appeared first on MA marketing.

četrtek, 24. oktober 2019

Načrt kriznega komuniciranja mora natančno določiti, kateri ljudje v podjetju so zadolženi in odgovorni za pripravo informativnih gradiv o krizi. Gre za seznam znanih dejstev, ki se nanašajo na krizo. The post Načrt kriznega komuniciranja je neprecenljiv appeared first on MA marketing.

petek, 11. oktober 2019

Razmišljate o tem, da bi opustili e-poštni marketing? Razmislite še enkrat. Čeprav kanali, kot so družabni mediji, glasovno iskanje in obogatena resničnost, igrajo pomembno vlogo na nakupni poti potrošnika, nova raziskava podjetja Adobe ugotavlja, da e-pošta v primerjavi s temi novimi kanali in tehnologijami ostaja pomembna. The post Službeno e-pošto odpiramo pogosteje kot zasebno appeared first on MA marketing.

sreda, 10. julij 2019

Google in druga velika tehnološka podjetja so pod ogromnim pritiskom, da uporabnikom zagotovijo, da je njihova zasebnost v varnih rokah in da imajo uporabniki nadzor nad tem katere podatke dajo v skupno rabo. The post Google spremenil politiko piškotkov appeared first on MA marketing.

četrtek, 27. junij 2019

Pripravite komunikacijski načrt s strategijo, cilji, z orodji in metrikami merjenja uspešnosti. Preden pa se podate na pot odnosov z javnostmi, je dobro vedeti nekaj temeljnih stvari. The post Nasveti za učinkovito izvajanje odnosov z javnostmi appeared first on MA marketing.

ponedeljek, 27. maj 2019

Trženje dogodkov z videom je pomembno orodje v vsakem koraku procesa trženja dogodka. Glede na letošnje statistike trženja dogodkov je 73 odstotkov tržnikov povečalo uporabo videa. V nadaljevanju vam predstavljamo hiter pregled, zakaj je trženje dogodkov z videom zelo uporabno. The post Nasveti za trženje dogodka z videom appeared first on MA marketing.

torek, 7. maj 2019

Za Primorski tehnološki park smo idejno zasnovali, organizirali in režirali zaključno prireditev POPRI 2019, ki je potekala v Slovenskem narodnem gledališču Nova Gorica. Prireditev je bila namenjena mladim, saj je POPRI vseslovensko tekmovanje za najboljšo podjetniško idejo med mladimi. The post Odmeven zaključek tekmovanja POPRI appeared first on MA marketing.

torek, 9. april 2019

Zaradi donosnosti naložbe se vse več organizacij odloča za organizacijo dogodkov. Vendar brez podpore ekipe za odnose z javnostmi ne bo šlo, saj jim lahko ta konkretno pomaga pri izboljšanju prepoznavnosti dogodka, kar se odraža v večji udeležbi. The post Taktike odnosov z javnostmi za podporo trženju dogodkov appeared first on MA marketing.

sreda, 3. april 2019

Z odnosi z javnostmi so povezani številni miti. Mnogo tega, kar ljudje vedo o tem strokovnem področju, pogosto temelji na napačnih predstavah in zmotnem prepričanju, da so odnosi z javnostmi le skupek laži in manipulacij. The post Miti o odnosih z javnostmi appeared first on MA marketing.

petek, 22. marec 2019

Ko organizirate poslovni dogodek, želite, da je za udeležence razburljiv in nepozaben. Žal se to ne more zgoditi, če jih prisilite v poslušanje dolgočasnih govorov. The post Zabavni program je vrhunec vsakega poslovnega dogodka appeared first on MA marketing.

sreda, 27. februar 2019

Stanje na področju zdravstvene in babiške nege je vse slabše. Soočamo se z vse hujšim pomanjkanjem kadra. Medicinske sestre, zdravstveni tehniki in babice zaradi slabih pogojev dela in podplačanosti odhajajo v tujino ali pa celo zapuščajo poklic. The post Z okroglo mizo do razprave v javnosti appeared first on MA marketing.

ponedeljek, 11. februar 2019

Zaradi zmanjševanja zaupanja v medije imajo strokovnjaki za odnose z javnostmi veliko dela, da si pridobijo zaupanje občinstva. Zaradi lažnih novic bo treba sprejeti dodatne predpise in standarde. The post Izzivi in trendi, ki čakajo komunikatorje v letošnjem letu appeared first on MA marketing.

petek, 1. februar 2019

V torek, 22. 1. 2019, smo bili v Tehnološkem parku Ljubljana na konferenci TechGenius LAB o trendih na družabnih omrežjih, ki jo je organiziral Huawei Slovenija. V nadaljevanju preberite, kaj smo tam slišali. The post Kaj smo na konferenci TechGenius izvedeli o trendih na družabnih omrežjih appeared first on MA marketing.
V torek, 22. 1. 2019, smo bili v Tehnološkem parku Ljubljana na konferenci Tech Genius Lab o trendih na družabnih omrežjih, ki jo je organiziral Huawei Slovenija. V nadaljevanju preberite, kaj smo tam slišali. The post Kaj smo na konferenci Tech Genius Lab izvedeli o trendih na družabnih omrežjih appeared first on MA marketing.

ponedeljek, 28. januar 2019

Ker so dogodki uspešni pri doseganju poslovnih ciljev, vanje vlaga vse več organizacij. Bizzabo poroča, da je lani 17 odstotkov več organizacij organiziralo dogodke kot leta 2017. The post Dogodki ključno komunikacijsko orodje appeared first on MA marketing.

četrtek, 10. januar 2019

Vsebina je v digitalnem marketingu še vedno ključna. Njena kakovost bo vedno pomembna, a vse večji vpliv ima poznavanje ciljnih skupin, kdo so in kaj jih zanima. Za učinkovito trženje sta pomembna poglobljeno poznavanje in razumevanje svoje ciljne skupine. The post Novo leto, novi trendi … Poglejmo, kaj nas čaka v letu 2019. appeared first on MA marketing.

ponedeljek, 10. december 2018

V Sloveniji imamo širok nabor lokalnih medijev, med najmočnejšimi in najbolj branimi v posameznih regijah so Gorenjski glas, Primorske novice, Vestnik Murska Sobota, Dolenjski list, Štajerski tednik in Novi tednik Celje. The post Lokalnih medijev pri pripravi komunikacijskih načrtov ne smemo spregledati appeared first on MA marketing.

sreda, 21. november 2018

Med njimi so e-poštni marketing, iskalni marketing (SEM), oglaševanje na družabnih omrežjih, različne oblike prikaznega oglaševanja (vključno s spletnimi pasicami), ponovno trženje in ponovno ciljanje ter mobilno oglaševanje. The post Spletno Oglaševanje – Hiter pregled najpomembnejših vrst spletnega oglaševanja appeared first on MA marketing.