Vir: Marketing magazin

četrtek, 21. maj 2020

Slika članka
STO poziva k dopustovanju doma
V času, ko se vsi sprašujemo, kako bo z letošnjim dopustom, je Slovenska turistična organizacija (STO) predstavila vseslovensko motivacijsko akcijo »Zdaj je čas. Moja Slovenija.« Z njo vabijo h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji.
Slika članka
Afroditina skrivnost zagorele polti brez sončenja
»Pozdravljeno, poletje!« je slogan, ki ga je Kozmetika Afrodita nadela svojim novim izdelkom za samoporjavitev. Tudi z novo linijo »Art of Tanning« Afrodita Professional skrbijo za zdravje kože potrošnic, ki si želijo imeti privlačno zagorelo polt, ne da bi se po nepotrebnem izpostavljale sončnim žarkom. »Marketinške aktivnosti smo skrbno načrtovali ter jih izbrali na podlagi opazovanja nakupnih navad in pričakovanj potrošnikov, ki potrjujejo, da je trend samoporjavitvenih izdelkov še kako aktualen,« je za MM povedala Judita Železnik iz tržnih komunikacij Kozmetike Afrodita.
Slika članka
Httpool odslej zastopa tudi Snapchat, in sicer na 15-ih evropskih trgih
Snapchat, ena od vodilnih komunikacijskih platform z več kot 229 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov, je imenoval Httpool za svojega zastopnika na 15-ih evropskih trgih, vključno s Slovenijo.

sreda, 20. maj 2020

Slika članka
SOZ poziva k izvzetju tiskanih medijev iz zaščitnih ukrepov
Slovensko združenje medijev (SZM) je vladi, Ministrstvu za kulturo RS in NIJZ poslalo poziv za izvzetje časnikov in druge periodike iz zaščitnih ukrepov, ki jih morajo spoštovati javni lokali v času grožnje širjenja virusa covid-19.
Slika članka
Slabe novice za televizijske oglase
Na litvanski interaktivni marketinški platformi Aimera so razkrili rezultate raziskave, ki kaže, da le 17 odstotkov televizijskih gledalcev spremlja oglase. S tem so potrdili številne trende, ki pravijo, da pozornost gledalcev čedalje bolj upada.
Slika članka
Inovativne rešitve odpirajo nove dimenzije športa
Ekipa Sportech Business in institucionalni partner Olimpijski komite Slovenije vabita na brezplačni spletni dogodek, Sportech Business Conference, na katerem bodo danes, 21. maja 2020, ob 14. uri z ekskluzivnimi gosti govorili o trendih v športu in tehnologiji.
Slika članka
Zvezdniški oglas iz karantene
Marsikatera ženska je v času samoosamitve pogrešala frizerja in je morala za svojo pričesko (in narastek) poskrbeti kar sama. Med njimi je tudi igralka Eva Longoria, ki pa je med prekrivanjem svojih sivih las posnela še oglas za blagovno znamko L'Oreal Paris.
Slika članka
Zvočno znamčenje, začinjeno z umetno inteligenco
Med pregledovanjem marketinških trendov za leto 2020 – sicer napovedanih še pred izbruhom koronavirusa – smo večkrat naleteli tudi na zvočno znamčenje. Njegova dodana vrednost se v sinergiji z vzhajajočo »drobno« umetno inteligenco pri naslavljanju vsakodnevnih problemov uporabnikov še precej razširi. S tem pa se bogatijo tudi priložnosti kreativnega ustvarjanja »zanje« in »z njimi«, vse s končnim ciljem ustvarjanja še bolj intuitivne uporabniške izkušnje. Preverili smo, kako zvočno znamčenje poteka v (slovenski) marketinški praksi.
Slika članka
Najboljše stvari so tiste, ki jih lahko uredite na enem mestu
Svoja vrata je nedavno odprla težko pričakovana Aleja, nakupovalno središče v Ljubljani, kjer najdete tudi sodobno poslovalnico Nove KBM. Nova bančna poslovalnica dopolnjuje ponudbo središča in omogoča opravljanje bančnih poslov strankam Nove KBM in vsem, ki to še niso, kar med nakupovanjem.

torek, 19. maj 2020

Slika članka
Aleja: Vztrajnost in volja sta ključni za uspeh (večletnega) projekta
»Zgodba z nakupovalnim središčem Aleja je trajala več let, a zdaj lahko trdimo, da sta se naši vztrajnost in volja obrestovali. Ves čas smo trdno verjeli, da imamo pravi projekt, kar nam navdušeni kupci že potrjujejo s svojim obiskom,« je ob današnji uradni otvoritvi Aleje v ljubljanski Šiški povedal njen direktor Toni Pugelj, sicer tudi direktor družbe SES Slovenija.
Slika članka
Program #EMKrepi za zagon slovenskega malega gospodarstva
Slovenska agencija za mlade (SLOAM) predstavlja družbenoodgovorno akcijo #EMKrepi, v okviru katere podjetnikom do konca avgusta 2020 ponuja brezplačno izpostavitev njihovih dejavnosti in večjo prepoznavnost med 120 tisoč slovenskimi imetniki mladinske kartice.
Slika članka
Zdaj je čas za kovanje nove poslovne digitalne resničnosti
Anja Bohinc Bojetú ima za seboj zanimivo karierno pot – med drugim je certificirana učiteljica joge, v Sloveniji je delala na področju digitalnega marketinga, lani februarja pa se je preselila v Španijo. V Barceloni je direktorica za medije v marketinški agenciji The Agency.io, za katero pravi, da se v njej vse dogaja s svetlobno hitrostjo. »Sem del izjemno kreativne, zanimive, delovne in zveste ekipe, na katero je vsak od članov zelo ponosen,« pravi.
Slika članka
»Naša strategija je pot srca in zdravega razuma«
Gosta tretjega MM-ovega ZooMMinarja30' sta bila predstavnika Radenske, direktorica marketinga Egle Wehle in predsednik uprave Marián Šefčovič. V pogovoru sta med drugim povedala, kako so se v Radenski soočili s »koronakrizo« in kako so priskočili na pomoč gostinskemu sektorju, pa tudi, kaj se je letos zgodilo s tradicionalnim Maratonom treh src.
Slika članka
Knjigarne so spet popularne!
Ko so 4. maja 2020 slovenske knjigarne ponovno odprle svoja vrata, so na Javni agenciji za knjigo RS (JAK) v sodelovanju s številnimi knjigotržci in knjigarnarji pripravili nacionalno akcijo »Vrnitev napisanih«.
Slika članka
Spletna trgovina About You vpletla tudi slovenske vplivneže
Trgovina About You velja za vodilno in najhitreje rastočo modno spletno trgovino, saj je eno od redkih evropskih podjetji, katerega vrednost presega milijardo dolarjev. Od včeraj je prisotna tudi na slovenskem trgu, kjer so se predstavili z digitalno oglaševalsko akcijo, ki so se ji pridružile številne znane osebnosti.
Slika članka
Se bodo slovenske agencije podale v tekmo za letošnje oglaševalske nagrade?
Pri slovenskih oglaševalskih agencijah smo preverili, v kolikšni meri nameravajo s prijavo svojih kreativnih rešitev sodelovati na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Odgovori so različni. Nekatere so se prijav že lotile »na polno«, druge pa so udeležbo do nadaljnjega »zamrznile«.

ponedeljek, 18. maj 2020

Slika članka
Himno parašportnikov predstavili kar preko Facebooka
Zveza za šport invalidov Slovenije - Slovenski paralimpijski komite (ŠIS-SPK) je lansko poletje začela pripravljati novo himno slovenskih parašportnikov. V sodelovanju z glasbenikom Trkajem in podporo Lidla Slovenija je nastala skladba Ta tempo, ki so jo januarja premierno predstavili na dogodku Športnik invalid leta. Ker je načrte za z njo povezano komunikacijsko akcijo preprečila epidemija koronavirusa, so skladbo širši javnosti predstavili kar na Facebooku.
Slika članka
Najbolj priljubljen izdelek v času karantene: knjige
Raziskava, ki jo je o življenju v času karantene opravilo podjetje Mastercard, je pokazala, da je spletno nakupovanje v zadnjem mesecu prehitelo vse druge oblike potrošnje. 57 odstotkov evropskih kupcev pravi, da nakupujejo preko spleta bolj kot kadar koli prej. Prav tako je karantena spodbudila 30-odstotni porast virtualnih doživetij, na vrh seznama najbolj priljubljenih izdelkov, ki so jih ljudje kupovali, pa so se uvrstile knjige.
Slika članka
Pomlad ponovnih odkritij
Vsako leto doslej je oblikovalec poskrbel, da smo na Mediani imeli zgledne novoletne voščilnice. Vedno znova sem bila ponosna na njihov videz in besedilo; z veseljem sem vsakemu naslovniku posebej pripisala še kaj zanj oziroma zanjo.
Slika članka
Od medijskega zakupa do odnosov z javnostmi (razpisi)
Nadaljujemo z objavo aktualnih razpisov, ki tokrat vključujejo medijskega zakupa banke SID in promocije sadja na nacionalni ravni.