Vir: Marketing magazin

torek, 21. april 2020

Slika članka
Matt Penko okrepil kreativno ekipo Publicisa
Matt Penko je v agenciji Publicis prevzel vlogo umetniškega direktorja in vodje kreativne ekipe. Za seboj ima dve desetletji izkušenj s področja kreativnega ustvarjanja, snovanja oglaševalskih akcij, zasnov oblikovanja embalaž in podob blagovnih znamk.
Slika članka
Naj »koronaoglasi« (7. del): Izbor uredništva MM
Za oglaševalsko panogo je ena od redkih svetlejših plati krize, ki jo je povzročilo širjenje virusa covid-19, nastanek nove kategorije oglasov, t. i. »koronaoglasov«. Le redko katera (pametna) blagovna znamka ni prispevala svojega.
Slika članka
MModerni webinar: Videografija s pametnim telefonom
V MM-u verjamemo, da je karantena priložnost za pridobivanje novih znanj. Vizualna pismenost je v pričujoči zlati dobi videa nujna veščina, ki neposredno vpliva na poslovne rezultate. »Čas je, da pametni telefon začnete uporabljati kot profesionalno mobilno video orodje,« pravi režiser Dražen Štader iz produkcijske hiše Produkcija studio. Webinar bo 29. aprila ob 16. uri.
Slika članka
Naj »koronaoglasi« (6. del): Košček toaletnega papirja z »zbirateljsko vrednostjo«
Zadnja v seriji slovenskih kreativcev, ki so z nami delili svoje najljubše "koronaoglase", je Sara Mekinc iz start-upa Viberate.
Slika članka
Ostanite aktivni, #vaditedoma
Telekom Slovenije je ustvaril platformo #vadidoma, v katero povezuje športnike in vaditelje fitnesa, funkcionalne vadbe, pilatesa in joge. Gre za družbenokoristen projekt, v katerem se združujejo vaditelji, ki prispevajo vsebino, in Telekom Slovenije, ki daje na voljo svojo platformo.
Slika članka
(Interno) komuniciranje naj bo v prvi vrsti »človeško«
Posledica »koronakrize« so številne neljube spremembe, kot so upoštevanje izrednih ukrepov, zniževanje plač, pošiljanje delavcev na čakanje in celo odpuščanje. V negotovih časih mora biti sprejemanje odločitev in komuniciranje z zaposlenimi v prvi vrsti »človeško«, pravi Nina Tomažin Bolcar, direktorica agencije za odnose z javnostmi Propiar.

ponedeljek, 20. april 2020

Slika članka
Naj »koronaoglasi« (5. del): Dober oglas gledalca opolnomoči
Najljubše oglase na temo koronavirusa je z nami delila tudi Zarja Vintar, kreativna direktorica in ustanoviteljica oblikovalskega studia Kofein dizajn.
Slika članka
Kako družbena omrežja spreminjajo pravila igre pri športnih sponzorstvih
Napredna raba novih tehnologij, predvsem družbenih omrežij, za nagovarjanje potrošnikov je že precej časa v ospredju marketinških pogovorov. Blagovne znamke pa postajajo čedalje pametnejše in inovativnejše pri uporabi tehnologije in podatkov tudi pri sponzorskih aktivacijah. Ugotavljamo, v kolikšni meri je to lahko dvorezen meč.
Slika članka
Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo preko spleta
Včeraj smo poročali o rekordni spletni prodaji Semenarne Ljubljana, tokrat pa smo pridobili še mnenje agencijske strani.
Slika članka
A1 Slovenija predstavlja spletno poslovalnico z osebnim pristopom
V A1 Slovenija poudarjajo, da poslovalnica A1 Live Shop ponuja enakovredne storitve kot običajna poslovalnica, celoten nakup pa je mogoč na daljavo.
Slika članka
Alja Petrović zdaj na Starcomu
Z marcem se je ekipi medijsko-strateške agencije Starcom (del skupine Publicis Media) pridružila Alja Petrović, ki je prevzela mesto strateške direktorice projektov. Po dobrem letu delovanja na področju kariernega svetovanja se tako vrača na medijski parket.
Slika članka
Samooskrba privedla do rekorda v spletni prodaji
V Semenarni Ljubljana v zadnjih dneh beležijo rekordno število spletnih naročil. V njihovi spletni trgovini ponujajo slovenske in avtohtone sadike Semenarne Ljubljana, semena vrtnin domačih in tujih sort, pa tudi širok nabor substratov in gnojil ter vse za bogat vrt in domač pridelek. Prodajni indeksi so v marcu 2020 že presegli magično številko 1.000, kar kaže na nove nakupovalne navade in povečanje zanimanja za domačo samooskrbo.
Slika članka
Novi digitalni val je pred vrati. Pripravimo se.
Danes kupujemo predvsem izdelke, ki so povezani z našimi trenutnimi potrebami. Z izjemo osnovnih dobrin nakupujemo na daljavo, s postopno odpravo vladnih ukrepov pa bomo nakupne navade v prilagojeni obliki obudili. Oglaševanje v digitalnih medijih danes sodi med ključne komunikacijske vzvode sidranja blagovne znamke v zavest potrošnika. To dejstvo bo pandemija najverjetneje potisnila še v tiste zadnje pore, ki so se digitalizaciji in digitalnim oblikam komuniciranja upirale.

nedelja, 19. april 2020

Slika članka
Naj »koronaoglasi« (4. del): od Volva in Jeepa do ČvekiFona
Tokratni izbor svojih najljubših oglasov s tematiko koronavirusa razkriva Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Pristop.
Slika članka
Elle.si predstavlja 9 junakinj »koronakrize«
Spletno uredništvo revije Elle s projektom »Junakinje vsakdanjega časa« izpostavlja pogostokrat neopazne, a v teh časih ključne članice naše družbe. To ponazarjajo tudi z virtualno naslovnico, ki je nastala posebej za to priložnost.
Slika članka
Opazili smo: Pobuda »Naredi zdaj«
V času epidemije koronavirusa je slovensko gospodarstvo na resni preizkušnji. Podjetja se soočajo z raznovrstnimi težavami in jih poskušajo reševati na različne načine. Tudi v podjetju TSmedia poskušajo s delovati družbeno odgovorno in podati roko vsem subjektom v slovenskem gospodarstvu.
Slika članka
Manca Šalehar je nova vodja marketinga pri Wolt Slovenija
Manca Šalehar se bo v svoji novi vlogi osredotočila na strateško upravljanje blagovne znamke in večanje njene prepoznavnosti, rast števila novih uporabnikov ter razvoj modelov za povečanje aktivnosti uporabnikov.
Slika članka
»Ne gre več za pobeg iz sobe, temveč iz resničnosti«
V Escape Room Enigmarium so v duhu pobude #ostanidoma zasnovali brezplačno spletno igro sobe pobega »OTOK – igra pobega v tvoji sobi«.
Slika članka
Koronakriza največji pesimizem vzbuja pri mladih
Tržnoraziskovalna hiša Valicon na podlagi svoje zadnje raziskave opozarja na asimetričnost epidemiološke krize. Ugotavlja namreč, da so najbolj pesmistični mlajši od 40 let, za delovna mesta pa so najbolj zaskrbljeni tisti s podpovprečnimi dohodki. Po drugi strani so do vladnih ukrepov najbolj kritični mladi oziroma generacija Y.

petek, 17. april 2020

Slika članka
Če želi biti znamka relevantna, mora pomagati reševati družbene probleme
Lansko pomlad je NLB skupaj z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ter agencijo Grey predstavila pobudo Gledališki tolmač, ki slovenska gledališča približuje gluhim.