Vir: Marketing magazin

četrtek, 5. marec 2020

Slika članka
Kdo pije in kdo plača v primeru koronavirusa?
»One man’s trash is another man’s treasure,« pravi slavni izrek o relativni vrednosti. Le kdo bi pomislil, da tudi v obdobju, ko je svet v silovitem in paničnem krču zaradi zloglasnega koronavirusa, nekateri odpirajo šampanjce, saj je virus najboljše, kar se jim je lahko zgodilo. Spet drugi panično razmišljajo, kako (in predvsem kdaj) se bodo pobrali. Globalna epidemija je dober posel – če si to priznamo ali ne.
Slika članka
Bajadera kot prefinjena in uglajena ženska v najlepših letih
Na vrata trka dan žena in če še ne veste, kaj podariti svoji boljši polovici, mami ali sodelavki, naj vam namignemo, da s sladkim darilom nikoli ne morete zgrešiti. Na primer z Bajadero, ki že 65 let razvaja v najlepših trenutkih.

sreda, 4. marec 2020

Slika članka
Opazili smo: Amazinga!
V Zagrebu je odprl vrata največji center zabave za družine v Evropi, Amazinga. Za strateško pozicioniranje, ime in celotno vidno identiteto je poskrbela slovenska agencija Imago Bold.
Slika članka
Ko 91-letnica postane obraz blagovne znamke
Na kakovost Aldijeve ponudbe v Veliki Britaniji te dni opozarja več zanimivih »likov«, med drugim tudi 91-letna ljubiteljica gina Jean. Posebnost nove oglaševalske akcije »Mogoče vam bo Aldi všeč« (»You Might Like Aldi«) je tudi glasba, ki so jo ustvarili posebej za to serijo oglasov in bo na voljo kot samostojen »izdelek«.
Slika članka
Si predstavljate svet brez narave?
Ob mednarodnem dnevu divjih živali, ki je bil 3. marca, je britanski One Minute Briefs pozval blagovne znamke, naj iz svojih logotipov (začasno) odstranijo živali. Na ta način naj bi opozorili na izumiranje živalskih vrst, ljudje pa naj bi se zamislili, kakšen bi bil svet brez živali in narave.
Slika članka
Marko Kolbl je dobitnik nagrade za oglaševalsko osebnost leta
Priznanje za oglaševalsko osebnost letos prejme Marko Kolbl, direktor in solastnik podjetja Europlakat ter ustanovitelj in lastnik radijskih postaj Hitradio Center in Rock Radio. Nagrado bo prejel 3. aprila 2020 na zaključni prireditvi 29. Slovenskega oglaševalskega festivala.
Slika članka
Organizacija festivala Cannes Lions 2020 ni ogrožena
Zaradi trenutnega spleta okoliščin in posledične odpovedi mednarodnega festivala kreativnosti Dubai Lynx (pa še drugih večjih dogodkov in prireditev po svetu) se upravičeno porajajo dvomi tudi o letošnji izvedbi njegovega velikega brata, festivala Cannes Lions. A organizacija Kanskih levov, ki so predvideni v tednu od 22. do 26. junija 2020, sodeč po odgovoru organizatorja, družbe Ascential Events, ni vprašljiva.

torek, 3. marec 2020

Slika članka
Veriga dobrih ljudi: ključno je opolnomočenje
Na začetku decembra je minilo leto dni od začetka delovanja humanitarnega programa Veriga dobrih ljudi za pomoč družinam v stiski iz vse Slovenije, ki poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Gre za program celostne pomoči, ki vse člane družine opremi s podporo in kompetencami za samostojno nadaljevanje poti.
Slika članka
WARC: McCann New York je največkrat nagrajena agencija
Na marketinškem portalu WARC so objavili vsakoletno lestvico največkrat nagrajenih agencij, blagovnih znamk, oglaševalcev in holdingov. Najboljša agencija je letos McCann New York, najboljša agencijska mreža (znova) BBDO Worldwide. Največkrat nagrajeni holding je Omnicom Group, med blagovnimi znamkami je zmagovalec Burger King. Med oglaševalci je prvo mesto pripadlo kanadskemu Restaurant Brands International, najboljša oglaševalska akcija pa je Burger Kingov »Obvoz za Whopperja« (»The Whopper Detour«).
Slika članka
inOrbit 20: Izkoristi priložnost za dragocene povezave in mreženje
Še 13 dni nas loči do inOrbita, največje konference digitalnega marketinga v regiji. Preko 50 mednarodnih govorcev, nove ideje za vaš posel, nešteto priložnosti za nova poznanstva, specifična in poglobljena znanja na delavnicah in jutranja joga so le nekateri izmed razlogov, zakaj je ne smete zamuditi. Vsem, ki kotizacijo kupijo med 4. In 16. marcem 2020 organizatorji omogočajo vračilo kotizacije brez vprašanj. Velja za odpovedi do vključno 16. marca 2020.
Slika članka
Agencija Pioniri po novem tudi v Sloveniji
Srbska digitalna agencija Pioniri je pod vodstvom ustanovitelja Ivana Živkovića in v solastništvu z Urško Ambrož, ustanoviteljico in direktorico agencije za odnose z javnostmi Sidera, odprla pisarno tudi v Ljubljani. Sidera kljub partnerstvu ostaja samostojna poslovna entiteta.
Slika članka
Maruša Grah odhaja iz družbe Styria Digital Marketplaces
Marušo Grah, vodjo strateškega marketinga v družbi Syria Digital Marketplaces (del avstrijske medijske skupine Styria Media Group), bo zamenjala Nika Rakonjac, doslej samostojna poslovna svetovalka, sicer pa dolgoletni direktorici projektov v agenciji Publicis.
Slika članka
Effie izbira »najučinkovitejše med najučinkovitejšimi«
Effie, tekmovanje za tržnokomunikacijsko učinkovitost, uvaja novo kategorijo z imenom »best of the best«. Za to nagrado se lahko potegujejo le prejemniki velikih in zlatih nagrad na regijski in nacionalni ravni. Najboljši med najboljšimi bo tako prejel globalno veliko nagrado Effie.
Slika članka
Najbolj zaupanja vredni mediji so TV Slovenija, Val 202 in Delo
TV Slovenija je najbolj zaupanja vredna televizijska postaja v Sloveniji, med vsemi informativnimi oddajami najbolj zaupamo njenim Odmevom, med televizijskimi voditelji pa voditelju prav te oddaje, novinarju Igorju E. Bergantu. Med radijskimi postajami je vodilno mesto pripadlo Valu 202, najbolj zaupanja vreden med časopisi pa je Delo. Gre za ugotovitve raziskave Trusted Brand 2020, ki jo je pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija tudi letos izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana.
Slika članka
Gumbi ... Na srajci? Ne, na spletni strani.
Pridobivanje uporabnikove pozornosti ni bilo nikoli enostavno, še posebej pa ni v današnjem času, ko smo ljudje z informacijami bombardirani z vseh strani – študija kaže, da se je celoten čas pozornosti zmanjšal na 8 sekund (vir: Digital Information World).

ponedeljek, 2. marec 2020

Slika članka
Od obveščanja javnosti o oskrbi s pitno vodo do anketiranja (razpisi)
V prvem marčevskem pregledu aktualnih razpisov prevladujejo javna naročila manjše vrednosti, a vseeno vredna pozornosti.
Slika članka
Pri 84-ih letih končno pripravljena na zabavo
Igralec Ryan Reynolds, ki je tudi lastnik blagovne znamke Aviation Gin, je letošnje prestopno leto izkoristil za zabaven oglas. V njem 84-letnica popije svoj prvi »uradno dovoljeni« gin tonik.
Slika članka
Opazili smo: Kje so meje naše lakomnosti?
V sklopu februarskih Proglasov v tedniku Mladina so štiri slovenske oglaševalske agencije podale svoj kritičen pogled na ravnanje z naravnimi viri. Ti, kot vemo, seveda niso neomejeni. Za MM so njihovi predstavniki pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.
Slika članka
Zaradi koronavirusa prestavljen tudi Dubai Lynx
Konec tedna bi se moral v Dubaju začeti tridnevni mednarodni festival kreativnosti Dubai Lynx, a so se organizatorji odločili, da ga raje prestavijo. Namesto med 8. in 10. marcem 2020 bo tako potekal med 6. in 8. septembrom 2020.
Slika članka
Predsednik žirije WEBSI Spletni prvaki 2020 je Andrej Krajner
Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini, bo vodil več kot stočlansko žirijo letošnje izvedbe projekta WEBSI Spletni prvaki.