Vir: Marketing magazin

ponedeljek, 2. marec 2020

Slika članka
»Paradoks zasebnosti« med največjimi izzivi prihodnosti
Nathalie Nahai je spletna psihologinja, ki svoja spoznanja iz psihologije uporablja tudi pri svetovanju podjetjem, kako naj za svoje stranke ustvarijo odmevnejše, privlačnejše in dragocenejše izkušnje. Pred obiskom Ljubljane je nekaj ugotovitev delila tudi z bralci MM.
Slika članka
Kdo je Kris?
Saj vem; to je dandanes nekoliko retorično vprašanje. Ampak predstavljajte si, da bi vas nekdo enako vprašal pred nekaj meseci. Bi vedeli, kdo je Kris? In tudi če bi – recimo, da poznate nekoga s takšnim imenom –, bi resnično najprej pomislili na malega dečka na vozičku?

nedelja, 1. marec 2020

Slika članka
-10 % za nove naročnice
Drage dame, ob vašem prazniku, ki bo okronal konec tega tedna, vam je MM pripravil posebno darilo. Vsem, ki se boste do nedelje, 8. marca 2020, naročile na Marketing magazin, podarimo 10-odstotni popust na letno naročnino (147,47 evra + DDV).
Slika članka
HoT s skoraj 4-odstotnim deležem na slovenskem trgu
Pri mobilnem operaterju HoT so zadovoljni z rezultati po skoraj treh letih poslovanja, saj so pridobili že skoraj 90.000 uporabnikov in že skoraj 4-odstotni tržni delež.
Slika članka
Novi MM: Iz revijalne založbe v multimedijsko družbo
Na naslovnici 465. številke Marketing magazina je Špela Gutnik, direktorica marketinga in prodaje v Adria Medii Ljubljana, s katero smo se pogovarjali o izzivih digitalne preobrazbe njihove zdaj multimedijske hiše.
Slika članka
Začetek programov LSPR in UDO, mesečno srečanje DMS in Akademija HOWtoWOW
Zimskega zatišja je konec in prvi marčevski teden prinaša precej zanimivih dogodkov in izobraževanj s področja marketinga in komuniciranja.

sobota, 29. februar 2020

Slika članka
Petrolov »Zmagovalni servis« med najboljšimi sponzorskimi projekti v Evropi
Projekt »Zmagovalni servis« v sklopu sponzorstva evropskega prvenstva v odbojki za moške EuroVolley 2019, ki ga je septembra gostila tudi Slovenija, je na podelitvi nagrad Evropskega sponzorskega druženja (ESA) v Londonu prejel bronasto nagrado v kategoriji »Best of Europe«. Projekt je izvedel Petrol v sodelovanju z Agencijo 101.

petek, 28. februar 2020

Slika članka
Spletni trgovec Mimovrste tudi uradno odprl fizično trgovino
Po zgledu Amazona so se tudi pri največjem slovenskem spletnem trgovcu Mimovrste odločili, da vendarle odprejo tudi svojo prvo fizično trgovino. Najbolj priljubljen način nakupovanja njihovih strank je namreč »click and collect«, ko kupec kupi oziroma naroči želene izdelke v spletni trgovini in jih nato prevzame na lokalnem prevzemnem mestu.

četrtek, 27. februar 2020

Slika članka
Futura širi ekipo
Agenciji Futura DDB se je v zadnjih mesecih pridružilo osem novih sodelavcev. To so vodje projektov Ana Ribar, Dominika Koprivc in Jure Novak, strokovnjakinja za učinkovitostni marketing Karin Vidonja, oblikovalka Naja Puhan, tekstopiska Ninna Adelyn Kaplar, umetniška direktorica Patricija Perše ter organizatorka dogodkov in vodja projektov za odnose z javnostmi Sara Švegl.
Slika članka
Zaposlujejo Facebook, Yootree, CosyLab, Lin&Nil in drugi
V zadnjem februarskem pregledu delovnih mest je veliko priložnosti tudi za tiste, ki jih zanima delo v agencijah.
Slika članka
Za prste polizat
Če vam je misel na to, kako si nekdo liže mastne prste, potem ko je ravno pojedel ocvrtega piščanca, neprijetna, to novico raje preskočite. V novem oglasu za Kentucky Fried Chicken (KFC) se namreč vse vrti ravno okoli lizanja prstov.
Slika članka
Nikola Bubanj iz Grey Group Europe k Herman & partnerji
Nikola Bubanj se 2. marca 2020 pridružuje družbi Herman & partnerji, kjer bo prevzel vodenje Alkemy na področju JV Evrope. Tako postaja deseti partner v družbi Herman & partnerji. Družbi se pridružuje po 14-letnem uspešnem sodelovanju z Grey Group Europe in Bruketa&Žinič&Grey, kjer je zasedal mesto glavnega regijskega izvršnega direktorja na ključnih trgih Jugovzhodne Evrope ter Rusije in skupnosti neodvisnih držav (CIS). Kot partner in direktor znamke Alkemy na področju Jugovzhodne Evrope novi družbi prinaša znanja s področja poslovne transformacije, tehnologije in kreativne industrije.
Slika članka
WARC: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo presegle »tradicionalno«
Če marsikdo napoveduje krizo zaradi ohlajanja gospodarstva in/ali korona virusa, pa oglaševalska panoga tega vsaj za zdaj še ne občuti. Globalne naložbe v oglaševanje naj bi se letos povečale za 7,1 odstotka na 602 milijardi evrov (660 milijard dolarjev).
Slika članka
Lekarna Ljubljana: Iz tradicije za prihodnost
Lekarna Ljubljana praznuje sedemdeset let. Od leta 1949 se je razvila v največji javni lekarniški zavod v Sloveniji, ki z več kot 360-imi zaposlenimi v 52-ih poslovnih enotah in galenskem laboratoriju z zdravili in drugimi izdelki za ohranjanje zdravja in dobrega počutja oskrbuje prebivalce 20-ih slovenskih občin.
Slika članka
Opazili smo: Jogurti Mu v posebnih skodelicah
Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo so junaki na skodelicah, ki so v središču oglaševalske akcije za Mu, blagovno znamko Ljubljanskih mlekarn.

sreda, 26. februar 2020

Slika članka
Kdo bo oglaševalec leta 2019?
Znanih je pet finalistov za priznanje »Oglaševalec leta 2019«, ki ga podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ). To so Atlantic Droga Kolinska, Petrol, Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav. Prejemnik nagrade bo znan na zaključni prireditvi 29. SOF-a, 3. aprila 2020, v Portorožu.
Slika članka
Volvo stavi na višino
Švedski avtomobilist je predstavitev novih modelov tovornjakov pospremil z oglasom, kjer (spet) kljubuje zakonom fizike.
Slika članka
Alan Šćuric prevzel vodenje tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije
Alan Šćuric je s 1. februarjem 2020 v ekipi centralnega marketinga prevzel vodenje tržnega komuniciranja Telekoma Slovenije. Njegove ključne naloge so povezane z načrtovanjem, izvajanjem in upravljanjem tržnokomunikacijskih aktivnosti družbe, pripravo in izvajanjem strategije korporativne in produktnih blagovnih znamk ter pripravo in izvajanjem komunikacijske strategije za vse ciljne segmente.

torek, 25. februar 2020

Slika članka
Opazili smo: Friderik vabi na Ljubljanski grad
V Ljubljani lahko te dni opazimo vrsto oglasov s podobo podgane. Ime ji je Friderik in je »najbolj ljubek prebivalec grajske ječe«. Za Ljubljanski grad so jo zasnovali v agenciji Innovatif.
Slika članka
Kaj v primeru odpovedi prireditev ponujajo slovenske zavarovalnice?
Pri zavarovalnicah Generali, Sava in Triglav smo se pozanimali, kaj lahko organizatorji storijo v primeru najbolj črnega scenarija, torej odpovedi dogodkov. Namig: priprava vnaprej ne škodi.