Vir: Marketing magazin

torek, 25. februar 2020

Slika članka
Zakaj so se oglaševalski možgani tako skisali?
Kakovost oglasov je v zadnjih desetih letih občutno padla. S tem pa se je znižala tudi stopnja intenzivnosti čustev, ki jih oglasi vzbudijo v ljudeh, ugotavlja Will Goodhand, komercialni direktor v britanski raziskovalni družbi System1, kjer se posvečajo tudi raziskovanju dolgoročne učinkovitosti oglaševanja.
Slika članka
Sephora: »Lepote ne določajo lepotni standardi, velikost ali filtri«
Francoska veriga drogerij Sephora v novi oglaševalski akciji slavi lepoto in sporoča, da ne obstaja le ena definicija tega, kaj je lepo, ampak ima lahko vsak od nas o tem svojo predstavo.
Slika članka
N26, »bančni Uber«, želi z novo premijsko ponudbo osvojiti še več Slovencev
Nemška digitalna banka N26, ki sta jo pred petimi leti v Berlinu ustanovila Valentin Stalf in Maximilian Tayenthal z željo po poenostavitvi in večji transparentnosti bančništva, se namerava še v večji meri usmeriti tudi na slovenski trg. V Sloveniji imajo zdaj okrog 40.000 uporabnikov, pri čemer najhitrejšo rast beležijo v starostni skupini študentov, med 18. in 24. letom, tesno pa jim sledijo tudi starejši nad 60 let. Te številke je danes razkril Sarunas Legeckas, generalni direktor N26 za Evropo, ki je odgovoren za 18 trgov, med drugim tudi za Slovenijo.

ponedeljek, 24. februar 2020

Slika članka
»Od kdaj je egoizem kul?«
To je vprašanje, ki ga zastavlja nemška zavarovalnica R+V Versicherung v sodelovanju z agencijo Serviceplan Campaign Munich je namreč predstavila oglaševalsko akcijo, v kateri opozarjajo na to, da je danes v družbi vse preveč egoizma.
Slika članka
Pristop izbran na razpisu za ozaveščanje o medgeneracijskem sodelovanju
Po poročanju Financ je ministrstvo za delo na razpisu za sofinanciranje komunikacijske akcije za spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu izbralo agencijo Pristop. Na 1,18 milijona evrov vrednem razpisu so sicer sodelovale tri agencije; poleg Pristopa še Stratkom (v partnerstvu z agencijama BPCS in ArnoldVuga, ki skupaj tvorijo agencijo Herman & partnerji) in Luna \TBWA.
Slika članka
MModerni marec
Prihaja pomlad. Zakaj je ne bi pričakali »oboroženi« z novim znanjem o družbenih omrežjih (TikTok in LinkedIn) in internem komuniciranju? Predavali bodo Nik Škrlec, Nejka Grabnar in Manca Korelc.
Slika članka
Videospot, ki ga ne morete videti
Založba Sony Music in argentinska organizacija za donacijo organov NCUCAI sta predstavili videospot, kjer pa glasbeni izvajalec ni v ospredju.
Slika članka
Od anketiranja slovenske mladine do medijskega zakupa (razpisi)
V pregledu aktualnih razpisov smo zbrali razpise Slovenskega podjetniškega sklada, Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS, Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport RS in družbe GEN energija.
Slika članka
Favoriziranje posameznikov uničuje produktivnost
Imate v podjetju vodstveno funkcijo, ki vam narekuje razvoj in usmeritev zaposlenih? Ste direktor podjetja? Direktor marketinga, kreativni direktor v start-upu, v agenciji ali direktor katerega od oddelkov v večjem podjetju? Morda celo predsednik uprave? Potem imate zagotovo seznam tistih zaposlenih, ki so vam bolj blizu kot drugi. Tistih, ki jih zavedno ali nezavedno favorizirate

nedelja, 23. februar 2020

Slika članka
Ugledna mednarodna oblikovalska založba opazila delo slovenskih študentov
Projekti Karin Rošker, Ane Valenko, Maruše Rimc, Nine Ninković in Ane Karlin so se uvrstili med najboljše kreativne rešitve na natečaju New Talent 2020 newyorške založbe Graphis.
Slika članka
Ni lahko biti družbeno odgovoren
»Čedalje več ljudi po vsem svetu bolj ali manj uspešno spreminja svoje navade in poskuša biti čim bolj družbeno odgovornih. To pa – resnici na ljubo – ni vedno najlažja stvar na svetu,« pravijo pri francoskem trgovcu E.Leclerc.
Slika članka
Marketinška sporočila bi morala vključevati najrazličnejše skupine ljudi
Raznolikost je postala stalnica pogovorov v marketinški stroki. Zavedanje, da je treba v tržnem komuniciranju nagovarjati raznolike skupine ljudi, pa žal prepočasi prihaja do odločevalcev v podjetjih. Tudi na Švedskem, ki sicer velja za eno od najnaprednejših držav, ko gre za vprašanja enakosti in raznolikosti, se oglaševalci še vedno v preveliki meri odločajo za stereotipno prikazovanje ljudi. O tem smo se pogovarjali z Gabriello Wiiala, poslovno direktorico švedske agencije za vsebinski marketing Spoon in predsednico švedske Listine raznolikosti.
Slika članka
Trippstory: ko je turist lahko tudi detektiv
TrippStory je digitalna platforma, ki omogoča kombinacijo turističnega doživetja z igranjem prvoosebne igre v resničnem okolju. V agenciji Yootree, kjer so zasnovali aplikacijo, kot izhodišče zanjo izpostavljajo zahteve novih generacij turistov po pristnih zgodbah in interaktivnih doživetjih; tudi takšnih, s katerimi turist postane prvoosebni igralec v zgodbi odkrivanja destinacije.

sobota, 22. februar 2020

Slika članka
inOrbit 2020: Med digitalnim marketingom in osebno rastjo
Regionalna konferenca digitalnega marketinga inOrbit se letos predstavlja v vsebinsko razširjeni različici. Udeleženci med 18. do 20. marcem 2020 v Portorožu ne bodo nabirali zgolj znanj o digitalnem marketingu, ampak se bodo predavatelji dotaknili tudi širših tem, kot so osebna rast in razvoj, zdravo in stabilno poslovanje, kako koordinirati ekipo ter druge.

četrtek, 20. februar 2020

Slika članka
Zaposlujejo Votan, Plastika Skaza, Krka, Sensilab in drugi
V tokratnem pregledu delovnih mest tedna smo za vas zbrali zaposlitve v oglaševanju, marketingu in oblikovanju, na enem delovnom mestu pa boste lahko celoten delavnik kar prespali.
Slika članka
Koliko gledalcev bo pritegnil El Clasico?
1. marca 2020 se bosta pomerila španska nogometna velikana Real Madrid in Barcelona. Zaradi pomembnosti tekme pri Šport Klubu, ki bo prenašal tekmo, napovedujejo kar 9-odstotni rating.
Slika članka
Nove letališke galerije

Potniška letališča, zlasti večja, so danes precej drugačni prostori, kot so bili nekoč. Do konca 20. stoletja so v letaliških zgradbah, skozi katere so se sprehajali potniki, prevladovale funkcije, neposredno povezane z njihovimi leti. Danes potniki po prijavi na let ne gredo več neposredno na letalo. Hodijo po labirintih trgovin, mimo blaga znanih lokalnih in predvsem mednarodnih blagovnih znamk.
Slika članka
Coca-Cola si želi bolj empatičnih ljudi
Coca-Cola je ustvarila platformo, s katero želijo med svojimi potrošniki sprožiti večji občutek empatije. Predstavili so tudi nov televizijski in inovativne zunanje oglase.
Slika članka
Kako biti žirant na oglaševalskem festivalu?
Ena od stalnic različnih oglaševalskih tekmovanj po svetu in v domovini je predstavljanje članov žirij. Imena, funkcije in izkušnje veljajo za garancijo dobre izbire nagrajenih del, pa tudi vabilo prijaviteljem, večinoma agencijam, da bodo prav na tem festivalu resnično (»majke mi«) izbrali in nagradili najboljša dela.

sreda, 19. februar 2020

Slika članka
Najučinkovitejši oglasi trajajo dve sekundi
Pozabite na (zgolj) kratke oglase! Po novem morajo biti oglasna sporočila »ultra« kratka, saj morate potrošnikom sporočilo o svojem izdelku ali znamki prenesti v pičlih dveh sekundah. Tako vsaj kažejo rezultati raziskave in nevrološke študije agencije IPG Mediabrands in finske založniške hiše Sanoma.