Vir: Marketing magazin

ponedeljek, 18. maj 2020

Slika članka
3. ZooMMinar30’: Egle Wehle in Marián Šefčovič, Radenska
V 3. ZooMMinarju se bomo posvetili eni od prepoznavnejših slovenskih blagovnih znamk – Radenski. Z nami bosta direktorica marketinga Egle Wehle, direktorica marketinga, in Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic. ZooMMinar30’ bo v sredo, 20. maja 2020 ob 9. uri.

nedelja, 17. maj 2020

Slika članka
Gajbica: promet se je povečal za 350 %, obisk spletnega mesta za desetkrat
V času epidemije smo bili priča velikemu porastu ponudnikov, ki so preko spletne prodaje omogočali dostavo živil. Nekateri so zrasli dobesedno »čez noč«, drugi pa imajo dolgoletno tradicijo. Med njimi je tudi družinsko podjetje Gajbica, ki deluje že šest let. Njihova prednost je, da dostavljajo sezonsko lokalno sadje in zelenjavo, pri čemer zagotavljajo popolno transparentnost glede njihovega izvora.
Slika članka
Kako bo NLB podprla lokalno gospodarstvo
NLB želi s pobudo »Okvir pomoči« pomagati malim podjetnikom v Sloveniji in regiji. S partnerskimi družbami POP TV, Europlakat in Mastercard jim bodo podarili oglasni prostor, da bi lahko dosegli čim več potencialnih kupcev.
Slika članka
5. ZooMMinar30’: Egle Wehle in Marián Šefčovič, Radenska
V 3. ZooMMinarju se bomo posvetili eni od prepoznavnejših slovenskih blagovnih znamk – Radenski. Z nami bosta direktorica marketinga Egle Wehle, direktorica marketinga, in Marián Šefčovič, predsednik uprave Radenska Adriatic. ZooMMinar30’ bo v sredo, 20. maja 2020 ob 9. uri.
Slika članka
Opazili smo: Mestni plakati v podporo umetnosti
Zavarovalnica Triglav, fotografsko gibanje Fotogank in TAM-TAM s skupnim projektom opozarjajo na pomembnost umetnosti.
Slika članka
Televizije: življenje se vrača »v normalo«
Naša življenja se počasi vračajo v običajne tirnice in tudi televizijske hiše so že začele s pripravo novih vsebin. Preverili smo, kaj pripravljajo, pa tudi kaj bomo ta teden lahko gledali na malih zaslonih.

petek, 15. maj 2020

Slika članka
Herman, disruptor, ki pretresa (agencijski) trg
Z novim letom je na slovensko komunikacijsko sceno vstopil nov, že od začetka resen in močan igralec. Pod imenom Herman & partnerji se je združilo deset posameznikov, ki so do takrat delali v oglaševalskih agencijah Arnoldvuga, Grey in BPCS ter družbi za strateško komuniciranje Stratkom. O tem, kdo je Herman in kaj prinaša na trg, smo se pogovarjali z njegovim direktorjem in partnerjem Denisom Mancevičem.
Slika članka
Na pragu nove dobe podkastov
Podkasti ali zvočne oddaje niso (več) dejavnost zanesenjakov, temveč resen posel. Postali so del množičnih medijev. Panoga bo kmalu presegla milijardo evrov oglaševalskih naložb; vanjo so vključeni praktično vsi tehnološki in medijski velikani. Podobno kot v tujini smo tudi v Sloveniji produkcijsko že dozoreli, število poslušalcev narašča, medtem pa oglaševalci ostajajo zadržani.
Slika članka
Afrodita sporoča: skrb zase je na prvem mestu
Vodilna slovenska kozmetična hiša Kozmetika Afrodita je še pred poletjem na trg pospremila svoje nove izdelke za učvrstitev in preoblikovanje telesa. Z Judito Železnik iz tržnih komunikacij pri Kozmetiki Afrodita smo se pogovarjali o sporočilu, ki ga preko različnih kanalov prenašajo svojim uporabnicam, zakaj je tako pomembno, da svojih izdelkov ne testirajo na živalih, in kako so v času epidemije prilagodili svoje marketinške dejavnosti. Kot pravi, so v marcu in aprilu celo podvojili promet v svoji spletni trgovini.

četrtek, 14. maj 2020

Slika članka
Opazili smo: Festival Ljubljana v novi podobi
Festival Ljubljana se te dni predstavlja z novo celostno grafično podobo, ki so jo zasnovali v oblikovalskem studiu Ljudje.
Slika članka
V mrzličnem iskanju idealnega ravnovesja med delom od doma in družinskimi obveznostmi
Številne zaposlene je v času pandemije pričakal povsem nov delovnik, saj so morali doma sočasno manevrirati med različnimi vlogami – od predanega delavca do skrbnika otrok in celo njihovega učitelja. Ker so se v tem nehvaležnem položaju v največji meri znašle ženske (seveda pri tem nikakor ne podcenjujemo neprecenljive podpore njihovih moških partnerjev), smo za mnenje, kako so vzpostavile novo »koronarutino«, prosili prav njih. Vsem je skupno, da so na vodstvenih položajih s področja marketinga in komuniciranja, zaradi česar so bile postavljene še pred toliko zahtevnejši izziv.
Slika članka
Zaposlujejo Spar, Hofer, Mercator in drugi
V tokratnem pregledu delovnih mest tedna je največ novih izzivov na področju trgovine, kjer si želijo predvsem izkušenih strokovnjakov za digitalni marketing.
Slika članka
V krizi zmagujejo agilne in iskrene blagovne znamke
Potrošniki in upravljavci blagovnih znamk so se v času pandemije koronavirusa znašli v zelo nepredvidljivih okoliščinah. Pojavljajo se novi občutki negotovosti, zanikanja, jeze, brezupnosti in strahovi, čemur se morajo blagovne znamke hitro prilagoditi. Potrošnike morajo oglaševalci podpirati z izjemno prefinjeno komunikacijo, ki bo zmanjšala njihovo stisko in okrepila oziroma na novo vzpostavila zaupanje do blagovnih znamk.

sreda, 13. maj 2020

Slika članka
Agencija Yootree krepi ekipo s strokovnjakinjo za vsebinski marketing
Ekipi agencije Yootree se je pridružila Anja Hren, ki bo z agencijo sodelovala predvsem na področju snovanja vsebinskih strategij.
Slika članka
Novi prodajni kanali in okrepljena spletna komunikacija
Spremenjenim razmeram, v katerih smo se znašli, so se morali prilagoditi tudi ponudniki osnovnih in drugih živil. Preverili smo, kako so prilagodili svoje marketinške aktivnosti, kako te odsevajo v njihovem poslovanju in kakšno je povpraševanje po njihovih izdelkih.
Slika članka
Opazili smo: Tuš s prvo revijo za življenjski slog
Tudi Tuš se pridružuje nekaterim trgovcem, ki za svoje kupce občasno izdajajo revije za življenjski slog, s katerimi jim želijo ponuditi nasvete za pestrejši vsakdan.
Slika članka
Lušt: »Vztrajali smo pri svoji blagovni znamki«
Na današnjem ZooMMinarju 30' smo gostili Kristjana Magdiča, predstavnika podjetja Paradajz, ki nam je razkril marsikatero zanimivost o slovenski blagovni znamki pradižnikov Lušt. Med drugim tudi to, kdo je izbral njihov logotip in kateri komunikacijski kanal se je zanje izkazal za najuspešnejšega.

torek, 12. maj 2020

Slika članka
ENKI z novima sodelavcema
Digitalni agenciji ENKI sta se pridružila Dragana Đekić, ki bo soustvarjala UX- in UI-projekte, in front-end razvijalec Marcel Herič.
Slika članka
Od »krizolacije« do ilustracije
Ljubljana Moments, eden od najvidnejših Instagramovih profilov s področja ulične in turistične fotografije v Sloveniji, navdih črpa iz prestolnice in njenih prebivalcev ali obiskovalcev. Ko je v času karantene utrip mesta zamrl, so z inovativnimi prevzemi profila svojim sledilcem odprli vrata domov ljubljanskih posameznikov, ki so z njimi delili svoj ustvarjalni vsakdanjik v (samo)osamitvi.
Slika članka
2. ZooMMinar30': Kristjan Magdič (Lušt)
Gost drugega ZooMMinarja bo Kristjan Magdič, predstavnik podjetja Paradajz, pod okrilje katerega sodi znamka paradižnika Lušt. Pogovor bo v četrtek, 14. maja 2020, ob 9. uri.