Vir: Marketing magazin

torek, 12. maj 2020

Slika članka
MOSS: 24ur.com je bil aprila najbolj bran slovenski portal
Aprilski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com z naskokom ostaja najbolj brani slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 951 tisoč unikatnih uporabnikov. Večina največjih slovenskih novičarskih portalov je sicer aprila zabeležila nekoliko nižji obisk v primerjavi z marčevskim »lockdownom«.
Slika članka
Od »krizolacije« do ilustracije
Ljubljana Moments, eden od najvidnejših Instagramovih profilov s področja ulične in turistične fotografije v Sloveniji, navdih črpa iz prestolnice in njenih prebivalcev ali obiskovalcev. Ko je v času karantene utrip mesta zamrl, so z inovativnimi prevzemi profila svojim sledilcem odprli vrata domov ljubljanskih posameznikov, ki so z njimi delili svoj ustvarjalni vsakdanjik v (samo)osamitvi.
Slika članka
Veliko povečanje spletnih naročil hrane tudi v Sloveniji
Storitvi za dostavo hrane Wolt in E-hrana sta v teh dneh pomemben partner gostincev, ki zaradi koronakrize trpijo hude izgube. Obe aplikaciji v zadnjih tednih beležita velik porast tako naročil kot tudi ponudnikov hrane.

ponedeljek, 11. maj 2020

Slika članka
Cvetličarna, ki je v dobi koronakrize zaživela v novi podobi
Miha Oblak je cvetličar, ki je koronakrizo pozitivno izkoristil. Svojo cvetličarno na Poljanski cesti v Ljubljani je namreč prav v času, ko jo je moral zaradi vladnih ukrepov zapreti, preuredil in ji nadel še privlačnejšo podobo. Zdaj ni več le cvetličarna, ampak tudi galerija.
Slika članka
Valerija Prevolšek bo nova direktorica Pristop Medie
S 1. junijem 2020 bo vodenje medijske agencije Pristop Media prevzela Valerija Prevolšek, ki je zadnjih deset let vodila družbo za medijski zakup Media Pool.
Slika članka
Kako (p)ostati relevanten?
Kolegica novinarka Tina Guček je zadnjič v MM-u poročala, da je na podlagi raziskave in nevrološke študije agencije IPG Mediabrands in finske založniške hiše Sanoma mogoče sklepati, da so najučinkovitejši oglasi dandanes dolgi le 2 sekundi. Sam sem še pred kakšnim letom in pol pisal o 6-sekundnih oglasih …
Slika članka
Od obveščanja javnosti do digitalizacije (razpisi)
Nadaljujemo z objavo aktualnih razpisov, ki tokrat vključujejo storitve komuniciranja in razvoja digitalnih rešitev.
Slika članka
Nina potuje: Od popotniškega dnevnika do uspešne blagovne znamke
Danes zjutraj smo na MM-u pripravili prvega iz niza dogodkov, ki smo jih poimenovali ZooMMinar 30’. Z njimi želimo v polurnih sproščenih pogovorih ob jutranji kavi predstaviti zanimive sogovornike. Naša prva gostja je bila potovalna blogerka Nina Kogej, s katero smo se (med drugim) pogovarjali o tem, kako postati uspešen potovalni bloger in kako do sodelovanja z različnimi podjetji.
Slika članka
Nelipot se s prenovljeno grafično podobo vrača h koreninam
Agencija Formitas Creative in blagovna znamka naravne kozmetike Nelipot predstavljata prenovljeno grafično podobo dezodorantov v stiku. Barva embalaže je odslej poenotena na belo, izdelki pa se glede na vonj glavne sestavine med seboj ločijo po barvnem traku na spodnjem delu embalaže.
Slika članka
Valicon: »Smo na prelomni točki«
Po ugotovitvah Valiconove raziskave bomo dopustovali v Sloveniji in kampih, družili se bomo pretežno doma, nakupovali pa raje v manjših trgovinah.

nedelja, 10. maj 2020

Slika članka
Ko se modna revija preseli v zavetje doma
Slovenska oblikovalka Janja Videc se je trenutnim razmeram prilagodila s predstavitvijo svoje nove kolekcije oblačil na virtualni modni reviji. Verjame, da je koronakriza velika priložnost za majhne, butične znamke in trajnostno modo.
Slika članka
Pogrešate bare?
Blagovna znamka Aviation Gin v novem oglasu sporoča, da vam za uživanje v dobrem ginu ni treba v bar, saj ga lahko pijete tudi doma. Igralec Ryan Reynolds, ki je tudi lastnik blagovne znamke, hkrati podaljšuje pobudo #TipYourBartenders (#napitninazanatakarje), s katero so začeli marca 2020.
V tednu, ki je pred nami, nas na televiziji čaka kar nekaj novosti – od kuharskih oddaj do romantike, začeli pa se tudi prvi športni dogodki.
Slika članka
Je TikTok platforma prihodnosti tudi za blagovne znamke in podjetja?
Ko govorimo o družbenih omrežjih, nas večina najprej pomisli na Facebook in Instagram, morda tudi LinkedIn. A v zadnjem času vse naštete platforme »ogroža« TikTok. Če menite, da gre za družbeno omrežje, ki ga uporabljajo le najstniki in da za resna podjetja in blagovne znamke ni relevantno, se motite. Svoje račune na TikToku imajo že številne priznane znamke in tudi med slovenskimi smo našli nekaj zanimivih primerov.
Slika članka
Društvo za marketing Slovenije predstavlja športno središče
Društvo za marketing Slovenije (DMS) z ustanovitvijo t. i. športnega središča (ŠS) stremi k razvoju športno-marketinške stroke v Sloveniji. Vodja središča je Peter Vidmar, sicer direktor Agencije 101 in član upravnega odbora DMS.

sobota, 9. maj 2020

Slika članka
»Zoomiranje« z Burger Kingovim ozadjem
Zoom in druge platforme za videoklepete so v zadnjih tednih med najpogosteje uporabljenimi aplikacijami. Pri Burger Kingu so se odločili, da bodo to izkoristili za lastno promocijo. Naredili so ozadja, na katerih so njihovi oglasni plakati, vsem, ki bodo med videoklicem uporabili eno od njih, pa bodo podarili hamburger.

petek, 8. maj 2020

Slika članka
Spletna trgovina – trgovina prihodnosti?
Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, po drugi strani pa je nekatere tudi močno spodbudila. Med njimi je nedvomno spletna trgovina, ki je bila že prej v porastu, v zadnjih tednih pa doživlja še večji vzpon.
Slika članka
Kako so trgovci »čez noč« prilagodili svoja oglasna sporočila
Epidemija je nedvomno spremenila tudi svet oglaševanja. Večina oglaševalcev je svoja oglasna sporočila prilagodila razmeram, v katerih smo se znašli, med njimi tudi trgovci, ki so čas »izkoristili« predvsem za to, da so svojim kupcem sporočili, da je skrb zanje na prvem mestu.

četrtek, 7. maj 2020

Slika članka
Opazili smo: Mednarodna skupinska razstava o blockchain tehnologijah
Društvo za sodobno kulturo Fotopub je pripravilo skupinsko razstavo desetih mednarodnih umetnikov, ki v svojem delu raziskujejo tehnologijo veriženja podatkovnih blokov in z njo povezane koncepte. Otvoritev razstave Jenny from the Block bo danes ob 20. uri, v Fotopubovem projektnem prostoru na Tivolski 44 v Ljubljani.
Slika članka
Predstavljamo ZooMMinar 30’
V Marketing magazinu začenjamo z ZooMMinarji 30’, serijo webinarjev v formatu 30-minutnih pogovorov ena-na-ena. S prvo gostjo, blogerko Nino Kogej, se bomo pogovarjali v torek, 12. maja 2020.