Aprilski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com z naskokom ostaja najbolj brani slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 951 tisoč unikatnih uporabnikov. Večina največjih slovenskih novičarskih portalov je sicer aprila zabeležila nekoliko nižji obisk v primerjavi z marčevskim »lockdownom«.
Ljubljana Moments, eden od najvidnejših Instagramovih profilov s področja ulične in turistične fotografije v Sloveniji, navdih črpa iz prestolnice in njenih prebivalcev ali obiskovalcev. Ko je v času karantene utrip mesta zamrl, so z inovativnimi prevzemi profila svojim sledilcem odprli vrata domov ljubljanskih posameznikov, ki so z njimi delili svoj ustvarjalni vsakdanjik v (samo)osamitvi.
Storitvi za dostavo hrane Wolt in E-hrana sta v teh dneh pomemben partner gostincev, ki zaradi koronakrize trpijo hude izgube. Obe aplikaciji v zadnjih tednih beležita velik porast tako naročil kot tudi ponudnikov hrane.
Miha Oblak je cvetličar, ki je koronakrizo pozitivno izkoristil. Svojo cvetličarno na Poljanski cesti v Ljubljani je namreč prav v času, ko jo je moral zaradi vladnih ukrepov zapreti, preuredil in ji nadel še privlačnejšo podobo. Zdaj ni več le cvetličarna, ampak tudi galerija.
S 1. junijem 2020 bo vodenje medijske agencije Pristop Media prevzela Valerija Prevolšek, ki je zadnjih deset let vodila družbo za medijski zakup Media Pool.
Kolegica novinarka Tina Guček je zadnjič v MM-u poročala, da je na podlagi raziskave in nevrološke študije agencije IPG Mediabrands in finske založniške hiše Sanoma mogoče sklepati, da so najučinkovitejši oglasi dandanes dolgi le 2 sekundi. Sam sem še pred kakšnim letom in pol pisal o 6-sekundnih oglasih …
Danes zjutraj smo na MM-u pripravili prvega iz niza dogodkov, ki smo jih poimenovali ZooMMinar 30’. Z njimi želimo v polurnih sproščenih pogovorih ob jutranji kavi predstaviti zanimive sogovornike. Naša prva gostja je bila potovalna blogerka Nina Kogej, s katero smo se (med drugim) pogovarjali o tem, kako postati uspešen potovalni bloger in kako do sodelovanja z različnimi podjetji.
Agencija Formitas Creative in blagovna znamka naravne kozmetike Nelipot predstavljata prenovljeno grafično podobo dezodorantov v stiku. Barva embalaže je odslej poenotena na belo, izdelki pa se glede na vonj glavne sestavine med seboj ločijo po barvnem traku na spodnjem delu embalaže.
Slovenska oblikovalka Janja Videc se je trenutnim razmeram prilagodila s predstavitvijo svoje nove kolekcije oblačil na virtualni modni reviji. Verjame, da je koronakriza velika priložnost za majhne, butične znamke in trajnostno modo.
Blagovna znamka Aviation Gin v novem oglasu sporoča, da vam za uživanje v dobrem ginu ni treba v bar, saj ga lahko pijete tudi doma. Igralec Ryan Reynolds, ki je tudi lastnik blagovne znamke, hkrati podaljšuje pobudo #TipYourBartenders (#napitninazanatakarje), s katero so začeli marca 2020.
Ko govorimo o družbenih omrežjih, nas večina najprej pomisli na Facebook in Instagram, morda tudi LinkedIn. A v zadnjem času vse naštete platforme »ogroža« TikTok. Če menite, da gre za družbeno omrežje, ki ga uporabljajo le najstniki in da za resna podjetja in blagovne znamke ni relevantno, se motite. Svoje račune na TikToku imajo že številne priznane znamke in tudi med slovenskimi smo našli nekaj zanimivih primerov.
Društvo za marketing Slovenije (DMS) z ustanovitvijo t. i. športnega središča (ŠS) stremi k razvoju športno-marketinške stroke v Sloveniji. Vodja središča je Peter Vidmar, sicer direktor Agencije 101 in član upravnega odbora DMS.
Zoom in druge platforme za videoklepete so v zadnjih tednih med najpogosteje uporabljenimi aplikacijami. Pri Burger Kingu so se odločili, da bodo to izkoristili za lastno promocijo. Naredili so ozadja, na katerih so njihovi oglasni plakati, vsem, ki bodo med videoklicem uporabili eno od njih, pa bodo podarili hamburger.
Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, po drugi strani pa je nekatere tudi močno spodbudila. Med njimi je nedvomno spletna trgovina, ki je bila že prej v porastu, v zadnjih tednih pa doživlja še večji vzpon.
Epidemija je nedvomno spremenila tudi svet oglaševanja. Večina oglaševalcev je svoja oglasna sporočila prilagodila razmeram, v katerih smo se znašli, med njimi tudi trgovci, ki so čas »izkoristili« predvsem za to, da so svojim kupcem sporočili, da je skrb zanje na prvem mestu.
Društvo za sodobno kulturo Fotopub je pripravilo skupinsko razstavo desetih mednarodnih umetnikov, ki v svojem delu raziskujejo tehnologijo veriženja podatkovnih blokov in z njo povezane koncepte. Otvoritev razstave Jenny from the Block bo danes ob 20. uri, v Fotopubovem projektnem prostoru na Tivolski 44 v Ljubljani.
V Marketing magazinu začenjamo z ZooMMinarji 30’, serijo webinarjev v formatu 30-minutnih pogovorov ena-na-ena. S prvo gostjo, blogerko Nino Kogej, se bomo pogovarjali v torek, 12. maja 2020.