Vir: Marketing magazin

četrtek, 7. maj 2020

Slika članka
Kako so se na krizo odzvali distributerji in pražarne kav
Okoliščinam, ko smo lahko »kofetkali« le doma, so se prilagodili tudi distributerji in pražarne. Tako kot potrošniki so se temu ustrezno tudi njihove aktivnosti v času karantene preselile na splet.
Slika članka
Predstavljamo ZooMMinar 30’
V Marketing magazinu začenjamo z ZooMMinarji 30’, serijo webinarjev v formatu 30-minutnih pogovorov ena-na-ena. S prvo gostjo, blogerko Nino Kogej, se bomo pogovarjali v torek, 12. maja 2020.
Slika članka
Zaposlujejo Volvo, Mercator, Ikea in drugi
V tokratnem pregledu delovnih mest tedna nove sodelavce iščejo predvsem velika podjetja.

sreda, 6. maj 2020

Slika članka
Oblikovanje za postapokaliptični svet – zdaj v virtualni obliki
Zaradi odpovedi množičnih prireditev bo zgolj virtualno predstavljena tudi skupinska razstava [Tunel 29] Oblikovanje za postapokaliptični svet, ki jo je Center za kreativnost (CzK) pripravil za letošnji milanski teden oblikovanja.
Slika članka
Akciji »Knjiga JB restavracija« srebrna nagrada na tekmovanju New York Festivals
Agencija Futura DDB je za projekt »Knjiga JB restavracija«, ki so jo zasnovali za restavracijo JB, prejela srebrno nagrado na oglaševalskem tekmovanju New York Festivals.
Slika članka
Podjetniške zgodbe, ki so v navdih
Pri spletnem portalu bizi.si menijo, da je v tem času še posebej pomembno, da izpostavimo dobre poslovne prakse, ki bodo tudi druga podjetja in podjetnike spodbujala k novim korakom. Zato nadaljujejo s pobudo #NarediZdaj, in sicer s širjenjem »koronaizkušenj« podjetnikov iz prve roke. Ti bodo z bralci delili svoje mnenje o tem, kako epidemija spreminja podjetniški svet, kateri so njihovi največji izzivi in kako so se spopadli z njimi.
Slika članka
Dejan Turk: V tej krizi tekmujete s konkurenti in virusom
Zdaj je čas, da podjetja in njihova vodstva (p)ostanejo predvsem človeška, meni Dejan Turk, presednik uprave A1 Slovenija in Vip Mobile Srbija. Tudi vsaka tehnološka sprememba se začne in konča pri človeku. Sploh pa v času, ko se podjetja borijo na dveh frontah – s »tradicionalnimi« tekmeci in koronavirusom.
Slika članka
Dejan Turk: V tej krizi tekmuješ s konkurenti in virusom
Zdaj je čas, da podjetja in njihova vodstva (p)ostanejo predvsem človeška, meni Dejan Turk, presednik uprave A1 Slovenija in Vip Mobile Srbija. Tudi vsaka tehnološka sprememba se začne in konča pri človeku. Sploh pa v času, kjer se podjetja borijo na dveh frontah – s »tradicionalnimi« tekmeci in koronavirusom.
Slika članka
Mediana: Spremembe po koronakrizi
Slovenci imamo visoka pričakovanja glede lokalnih in globalnih sprememb, ko bo epidemija mimo, pri čemer pa menimo, da bodo globalne spremembe občutnejše kot lokalne. Prebivalci Hrvaške in Srbije pa v večji meri kot Slovenci na lokalni ravni pričakujejo ohranjanje statusa quo.
Slika članka
Kako je Pivovarna Union ponudila svoj odgovor na Zoom
Pivovarna Union se je na koronakrizo in začasno prepoved druženja odzvala tako, da je pivoljube zbližala virtualno. Pri tem se je poigrala tudi s svojim imenom in predstavila klepetalnico ReUnion ter jo povezala z dostavo piva.

torek, 5. maj 2020

Slika članka
Namesto neposrednega trženja zdaj prodaja na daljavo
Osebna zavarovalnica Prva je skupaj s partnerjema, Telekomom Slovenije in družbo SETCCE, svoje poslovanje popolnoma digitalizirala ter vzpostavila sistem videoidentifikacije in digitalnega upravljanja vseh poslovnih transakcij. Kot pravijo, so se razmeram zelo hitro prilagodili in z neposrednega trženja kot prevladujočega prodajnega kanala povsem prešli k prodaji na daljavo.
Slika članka
S starimi načini do novih rezultatov? Nikakor ne!
»Problemov nikakor ne moremo reševati z enakim načinom razmišljanja, kot smo ga uporabljali, ko smo te probleme ustvarili,« je dejal slavni Albert Einstein. In če je kdaj pravi čas za prevetritev svojega načina razmišljanja in delovanja, potem zdaj ni zgolj pravi, temveč skrajni čas! Če želimo preiti razmere, v katerih smo se znašli, ko so se vse sfere življenja, tudi gospodarstvo, čez noč ustavile, moramo nujno spremeniti stare načine razmišljanja. Za začetek z razbitjem nekaj mitov, ki obletavajo komunikacijske agencije kot slabe šale.
Slika članka
Radenska želi prispevati k zagonu gostinstva
Družba Radenska, ki je v lasti češke skupine Kofola, želi prispevati k uspešnemu zagonu gostinstva, zato v sklopu pobude #ZASKUPAJ vabi k srečevanjem v gostinskih lokalih. Goste spodbujajo, da obiščejo spletno stran www.zaskupaj.si in pridobijo brezplačni kupon za mineralno vodo Radenska in kavo na stroške podjetja.
Slika članka
Digitalna dostopnost v Sloveniji – praksa ali farsa?
Večina slovenskih spletnih strani ne izpolnjuje standardov digitalne dostopnosti., opozarjajo v Nacionalnem svetu invalidskih organizacij Slovenije. To pomeni, da ima več kot 100 tisoč slovenskih invalidov zelo otežen dostop do vsebin na spletu.
Slika članka
50 odtenkov kave
Med blagovnimi znamkami, ki letos slavijo pomembne obletnice, je tudi Barcaffè, ki praznuje abrahama. Okrogli rojstni dan bodo obeležili z velikim spletnim koncertom Nine Pušlar, ki se ga bodo obiskovalci lahko »udeležili« v petek, 8. maja 2020 ob 20. uri, in sicer na Facebookovem profilu Radia 1 ali Barcaffèja.

ponedeljek, 4. maj 2020

Slika članka
Bo koronavirus dolgoročno spremenil naše bralne navade?
Od sredine marca so v e-knjižnici Biblos zabeležili eksponentno rast izposoje, ki se lahko primerja s celotno izposojo iz leta 2019.
Slika članka
Aleja odpira svoja vrata
Nakupovalno središče Aleja v ljubljanski Šiški bi moralo svoja vrata odpreti že sredi marca, a so morali otvoritev zaradi epidemije koronavirusa odpovedati oziroma prestaviti. V Aleji bodo tako prve obiskovalce pozdravili v petek, 8. maja 2020, ko se odpre nekaj trgovin in lokalov.
Slika članka
Večina največjih oglaševalcev v koronakrizi brez oglaševalskih »rezov«
Procter&Gamble, Unilever, McDonald's, Coca-Cola in preostala druščina največjih globalnih oglaševalcev v veliki večini ni ustavila oglaševanja. Kar pa ne pomeni, da marketinških proračunov niso preusmerili.
Slika članka
Kreativnost najdete tam, kjer jo najmanj pričakujete
Vsakemu od nas se je že kdaj zgodilo, da smo pred službo stali pred polno omaro oblačil in se spraševali, kaj naj oblečemo. Nato smo v naglici izbrali tisto, kar je bilo zlikano in najbolj pri roki ter sestavili barvno kombinacijo, za katero smo vedeli, da z njo ne moremo zgrešiti. Torej varno možnost, v kateri se preverjeno vedno dobro počutimo.
Slika članka
Tuš razširil spletni supermarket, predstavljajo tudi spletno drogerijo
Tuš svoj spletni supermarket hitrinakup.com širi po slovenskih mestih. Prevzemnima mestoma v Celju in Mariboru so dodali 16 novih lokacij, med drugim tudi največji prevzemni terminal "Drive-Thru" hitri nakup v Sloveniji, v Ljubljani. Celotno storitev je nadgradil z dostavo na dom v Ljubljani, Celju in Mariboru.