Vir: Marketing magazin

ponedeljek, 4. maj 2020

Slika članka
E-šport: Svet, ki ga pandemija ni ohromila
Ko stadioni po svetu samevajo, ima e-šport svoj »trenutek«. S povečanjem (spletne) gledanosti je pritegnil zanimanje tudi tam, kjer ima tradicionalni šport »pavzo«.

nedelja, 3. maj 2020

Slika članka
Kako iz COVID-19 krize priti kot zmagovalci?
Verjetno mnogi pomnimo, kako smo preživeli leto 2009 in še mnoga leta po njem. Recesija je udarila s polno močjo, denarnice potrošnikov so se zaprle, v podjetjih smo tuhtali, kako preživeti. Nekateri niso, večina nas je, kar nekaj podjetij pa je iz krize prišlo še močnejših, kot so bila do tedaj. Seveda ne bomo trdili, da je bil to edini dejavnik, ampak nekaj je gotovo – zmagovalce in poražence pretekle krize je ločilo tudi to, če sploh in kako so uporabljali podatke raziskav. Na Mediani verjamemo, da v tej krizi in mesecih, ki prihajajo, ne bo nič drugače.
Slika članka
Gasilci, »švercanje« in Fuzbal ... novo na malih zaslonih
Praznično zatišje je za nami in preverili smo, kaj novega nas v teh dneh čaka na slovenskih televizijskih programih.
Slika članka
Majske ugodnosti za nove naročnike
Končno smo v mesecu brez črke R, ko lahko tudi (uradno) sedimo na tleh in hodimo bosi. Idealen čas, da se na soncu in svežem zraku zleknete z dobro knjigo in sladko pregreho.
Slika članka
Ali Google kopira Zoom?
Tehnološki velikan Google je v svoji storitvi za videokonference Meet uvedel nekaj novosti, ki zelo spominjajo na eno od najbolj uporabljanih spletnih orodij ta trenutek.
Slika članka
Spletna stran, ki pomirja
S projektom pomiri.se želijo avtorji Slovencem pomagati pri premagovanju občutkov tesnobe, ki so v dneh negotovosti vsekakor prisotni. Pri neprofitnem projektu sodelujeta tudi psihologinja Sara Isaković in voditelj Jure Longyka.

petek, 1. maj 2020

Slika članka
»Duh tiskane vsebine ne 'zapeljuje' le bralk, ampak tudi oglaševalce«
13. marca 2020 je izšla rojstnodnevna številka revije Elle, ki v Sloveniji praznuje 15. rojstni dan. Prva številka revije je izšla pod okriljem založniške hiše Burda, današnje Adria Media Ljubljana. »Ker je revija licenčna, bi morda kdo pričakoval, da bomo v Sloveniji objavljali zgolj prevode tujih avtorjev, a seveda ni tako. Vedno je bila in tudi danes je glavnina vsebine avtorsko delo slovenskih avtoric in avtorjev, si pa kakšno (modno) zgodbo izposodimo tudi od tujih redakcij,« je za MM povedala Petra Windschnurer, ki je modna urednica Elle že od prve številke.
Slika članka
Vplivnostni marketing med in po koronavirusu
Ko v novih razmerah razmišljamo o oglaševanju, si moramo odgovoriti tudi na vprašanje, koliko naj vlagamo vanj zdaj in koliko po koncu pandemije. Je v tem trenutku še smiselno sodelovati z vplivneži? Ali pa se lahko prav zdaj blagovne znamke zanesejo nanje?

sreda, 29. april 2020

Slika članka
Kako se je zaradi covida-19 spremenil marketing turizma?
Pojav epidemije koronavirusa je močno pretresel vse gospodarske panoge, med njimi seveda tudi turistično – zaradi omejevanja družbenih odnosov, zaprtja mej, onemogočenja izvajanja turistične ponudbe, prepovedi potovanj in še vsega drugega. Posledično ima to tudi izjemen vpliv na marketing v turizmu. Kljub zmanjšanju marketinških proračunov večina ponudnikov turističnih storitev že pospešeno išče inovativne načine, da bi ostali v zavesti gostov in s tem spodbujali njihov obisk v prihodnosti.
Slika članka
Corona ostala brez krone zaradi korone
Tolikšne brezplačne medijske izpostavljenosti, kot je je bilo v zadnjih mesecih deležno mehiško pivo, ki si deli ime s trenutno najbolj osovraženo tvorbo na svetu, v letu 2020 verjetno ne bo požela nobena blagovna znamka več.
Slika članka
Studio Moderna: Video klic lahko nadomesti pot v trgovino
Studio Moderna je kot alternativo obisku fizičnih trgovin vzpostavil virtualno trgovino, ki jo vidijo kot dolgoročno rešitev.
Slika članka
#ljubezenbrezmeja: poročite se virtualno in imejte »ob sebi« vse svoje najdražje
Se nameravate v bližnji prihodnosti poročiti, pa zaradi zaprtih mej na poroko ne morete povabiti prijateljev iz tujine? Ali zaradi tega, da ne bi ogrožali njenega zdravja, na poroki ne bo vaše babice? »Zahvaljujoč sodobni tehnologiji so tudi oni lahko navzoči na vašem poročnem dnevu,« pravijo v podjetju za organizacijo dogodkov FABulatorij.
Slika članka
Mediana: Večina Slovencev na delo gleda kot sredstvo za dosego ciljev.
Slovenci na delo gledamo kot na sredstvo za dosego ciljev, a tudi osebno izpolnitev in dolžnost.
Slika članka
Spoznajte novo lepotno linijo iz Medexa
V Medexu so za letošnjo pomlad pripravili novo lepotno linijo, ki jo sestavljajo učinkovita prehranska dopolnila v kapsulah.
Slika članka
Opazili smo: »koronaplakat« iz ulic New Yorka v Ljubljano
V Ljubljani smo opazili plakat grafičnega oblikovalca Mirka Ilića, ki poziva mimoidoče: »Preberite tole brez ustavljanja. Kar naprej pazite nase.«
Slika članka
Zaposlujejo Ikea, Pipistrel, Sensilab in drugi
V zadnjem aprilskem pregledu delovnih mest tedna podjetja največ iščejo strokovnjake za digitalni marketing.

torek, 28. april 2020

Slika članka
Celovito upravljanje komunikacije je vitalni del kriznega upravljanja
Delodajalci so se ob izbruhu epidemije morali soočiti s tem, kako komunicirati (pogosto negativne) ukrepe s svojimi zaposlenimi. V Krki, Novartisu in Skupini SIJ so nam zaupali, kako so se tega lotili v svojih podjetjih.
Slika članka
Opazili smo: Na potezi je vsak izmed nas
V sklopu aprilskih Proglasov v tedniku Mladina so štiri slovenske oglaševalske agencije podale svoj pogled na epidemijo koronavirusa. Za MM so njihovi predstavniki pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.
Slika članka
Serviceplan ob 50. obletnici: v prihodnosti bosta pomembni sodelovanje in ekipno delo
Nemška agencija Serviceplan letos praznuje 50. rojstni dan. Odločili so se, da bo beseda, ki bo zaznamovala to priložnost »integracija«, saj želijo ob tej priložnosti združiti vseh svojih 4317 zaposlenih v štiriindvajsetih komunikacijskih družbah po vsem svetu.
Slika članka
Brezplačne milje za vse, ki #ostajajodoma
Letalske družbe običajno svojim potnikom nudijo brezplačne milje za vsak let, ki ga opravijo, pri Thai Airways pa so se odločili drugače. Potnike bodo nagradili, če bodo ostali doma.