Vir: Marketing magazin

torek, 28. april 2020

Slika članka
Kako se ne izolirati pred sabo
Pred petdesetimi leti so tedanji futurologi napovedovali, da bomo v današnjem času hrano nadomestili s tabletkami, naokoli frčali z letečimi avtomobili in živeli v mikroklimatiziranih mestih pod steklenimi kupolami. Jasno je, da se pretekli napovedovalci prihodnosti ne bi mogli bolj ušteti.

ponedeljek, 27. april 2020

Slika članka
Novi MM: Ambasadorka LinkedIna
Na naslovnici 467. številke Marketing magazina predstavljamo Manco Korelc, samostojno podjetnico in strokovnjakinjo za LinkedIn.
Slika članka
Podajanje informacij naj bo hitro, odprto in dvosmerno
Kako na interno komuniciranje gledajo v družbi Petrol, nam je povedal Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja v Petrolu. Pravi, da je interno komuniciranje uspešno takrat, ko relevantne informacije podajamo hitro, odprto in dvosmerno.
Slika članka
Lidija Rom nova vodja projektov v agenciji Starcom
Medijsko-strateški agenciji Starcom (del skupine Publicis Media) se je kot vodja projektov pridružila Lidija Rom.
Slika članka
Od platforme za trajnostno mobinost do klipinga (razpisi)
V tokratnem pregledu aktualnih razpisov tedna smo izbrskali razpise s področja videoprodukcije, odnosov z javnostmi in izdelave spletnih mest.

nedelja, 26. april 2020

Slika članka
Telekomov NEO s Katarino Čas v glavni vlogi
Telekom Slovenije je minuli vikend predstavil nov oglas za storitev NEO. S komunikacijskimi aktivnostmi - v glavni vlogi nastopa NEO - želijo na nekoliko drugačen način približati takojšen dostop do vsebin vsem ljubiteljem filmskih mojstrovin, oboževalcem najnovejših serij, otroški domišljiji in navdušencem nad pametnimi napravami. Skratka, vsem, ki imajo raje enostavno kot zapleteno.

petek, 24. april 2020

Slika članka
Moč zgodb ali ko pero postaja močnejše od meča
»Zgodbarjenje ni posel kot vsak drug; s pripovedovanjem pravih zgodb, ki se dotaknejo čustev, dejansko izstopate,« pravi Dušan Waldhütter, ki je pravkar izdal knjigo o tem, kako poiskati »svojo zgodbo, ki bo segla do src in denarnic«. Dolgoletni urednik, novinar in tekstopisec je prepričan, da smo zaradi čustvenih odzivov na zgodbo pripravljeni spremeniti svoj način razmišljanja, delovanja in vedenja.
Slika članka
Tudi mala podjetja se prebujajo
»Sreča spremlja pogumne,« pravijo v podjetju Datalab in pojasnjujejo, kako izbrati poslovni program za podjetniške začetnike.

četrtek, 23. april 2020

Slika članka
Kakšen je recept za uspeh izvirne slovenske serije?
2. marca 2020 so na POP TV začeli predvajati spomladanski sklop serije Najini mostovi, ki je po Usodnem vinu in Reki ljubezni že tretja izvirna slovenska serija, ki nastaja v medijski hiši Pro Plus. Izzivov, povezanih s tako velikimi projekti, ni malo in o njih smo spregovorili s posamezniki iz ozadja, ki povprečnemu gledalcu ostanejo »skriti« – programskim direktorjem Brankom Čakarmišem, scenaristoma Andrejo Virk Žerdin in Boštjanom Tadlom ter režiserjem Jako Šuligojem.
Slika članka
Sara Menaše Jensterle zdaj del agencije Saatchi&Saatchi
Agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana se je kot asistentka projektov pridružila Sara Menaše Jensterle.
Slika članka
Delovna mesta tedna: digitalne strokovnjake potrebujejo tudi Optiweb, Bauhaus in Iskratel
Če ste čas v samoosamitvi izkoristili tudi za izpopolnitev življenjepisa, ga morda lahko že uporabite in se prijavite na katero od delovnih mest v MM-ovem tedenskem pregledu.
Slika članka
Opazili smo: Nadgrajena platforma MeetPoint
Osebne sestanke in dogodke, ki se jih udeležimo v živo, so v zadnjih tednih zamenjali sestanki in dogodki v digitalnem okolju. Temu so se prilagodili tudi ustvarjalci platforme MeetPoint, ki so jo nadgradili z novo storitvijo.
Slika članka
Komunikacijske karte so se premešale čez noč
Svoje mnenje o tem, kakšno mora biti interno komuniciranje v kriznih situacijah, so nam tokrat zaupali Laura Smrekar, partnerka in direktorica komuniciranja v agenciji Competo, Igor Vlačič, ustanovitelj in lastnik podjetja Neuroagencija, in Alenka Vidic Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine o28.
Slika članka
Utrujeni od zoom(iranj)a? Kako si lahko pomagamo
S pomočjo aplikacij za videokomuniciranje delamo in ostajamo povezani z družinskimi člani in prijatelji. Še nikoli nismo bili po več ur dnevno na videu. Vse več ljudi toži, da jih »zoomiranje« utruja.
Slika članka
Oblikovanje je predvsem komunikacija
Ljubitelji knjig so v preteklem mesecu zagotovo opazili podobo letošnjega literarnega festivala Fabula, za katero so poskrbeli v oblikovalskem studiu Pikto. Studio sta poleti 2017 ustanovila Nadja Ocepek in Jernej Stritar, ki uspešno vodita svojo ekipo in razvijata tudi lastno blagovno znamko Little Otja.

sreda, 22. april 2020

Slika članka
Najpomembnejši je pristop »ena na ena«
O internem komuniciranju v času krize smo se pogovarjali tudi z Niko Rakonjac, vodjo strateškega marketinga v podjetju Styria digital marketplaces, ki med drugim upravlja spletni portal Moje delo. Kot poudarja, je pri komuniciranju pomemben predvsem osebni pristop.
Slika članka
Oglas za varuhe modrosti in čuvaje kavča
Nemška veriga supermarketov Penny v svojem najnovejšem oglasu slavi »heroje« današnjega časa – tiste, ki v življenju najraje poležavajo na domačem kavču. Tiste, ki preko spleta živijo, delajo, ljubijo in se ljubijo. »Vi ste tisti, ki jih svet zdaj potrebuje,« pravijo.
Slika članka
iPROM z novima sodelavcema
Digitalni agenciji iPROM sta se pridružila oblikovalka Ana Delo in strokovnjak za iskalni marketing Uroš Grilc.
Slika članka
Netflix v prvem četrtletju s 15,7 milijona novih naročnikov
Platforma za pretočne vsebine Netflix je dvakratno presegla že tako pozitivna pričakovanja analitikov. Čeprav pretočnim vsebinam zdaj namenjamo več časa, pa družba ostaja na realnih tleh in meni, da je trenutna rast števila uporabnikov le prehodna.
Slika članka
Peter Frankl: Kriza je vedno katalizator sprememb
Peter Frankl, direktor in urednik Časnika Finance, koronakrizo vidi kot katalizator za spremembe. Verjame, da se morajo podjetja v teh okoliščinah vprašati o osnovah, torej o osredotočenosti na kupce, dodajanju vrednosti in dolgoročni strategiji. Opozarja še pred enim virusom – virusom arogance.