Gre za jagode, njihovo težo in ceno, ki ni bila nič kaj žepu prijazna.
Pred kratkim smo poročali o tem, kaj se je od police do blagajne "zgodilo" z jagodami, njihovo ceno in težo v trgovini Spar na Hrvaškem, zdaj pa je zgodba dobila epilog. Uvoznik se je platformi Halo inspektore odzval s sporočilom, ki so ga nato objavili še na svojem Facebook profilu. In za kaj je šlo? Za to nevšečnost: "Objavili smo primer jagod druge kategorije iz Albanije, ki jih na trg daje zagrebški Frutiko, prodaja pa jih Spar. Namesto deklarirane neto teže 500 gramov so jagode tehtale le 424 gramov - in to skupaj z embalažo!," so zapisali in dodali: "Zadeva pa se ni končala pri tem – na blagajni je bila namreč zaračunana še višja cena od oglaševane na polici: 2,99 evra namesto 2,39 evra!"
"Trudimo se izvajati nadzor"
Zdaj pa se jim je zaradi navedbe oglasil uvoznik jagod, podjetje Frutiko iz Zagreba. Sporočili so, da se najprej želijo iskreno opravičiti kupcu, saj njihova namera ni bila povzročanje neprijetnosti. "V svojem poslovanju se trudimo izvajati maksimalen nadzor tako ob prihodu blaga v skladišče kot ob odpremi blaga do kupcev. V tem primeru smo ob prejemu blaga vzeli nekaj meric iz vsake gajbice in vsaka je tehtala več kot 500 gramov - obstajajo tudi fotografije, ki se priložijo k vsaki dokumentaciji ob prevzemu blaga," so zapisali.
"Ker podjetje Frutiko group, d. o. o., sodeluje z velikim številom trgovskih verig tako na Hrvaškem kot v tujini, in imamo z vsakim kupcem dolgoletne dobre poslovne odnose, si vsekakor želimo take odnose ohraniti. Naš cilj ni povzročanje neprijetnosti, ampak je zadovoljstvo kupcev na prvem mestu. Še enkrat se opravičujemo tako Sparu Hrvaška kot končnemu kupcu," so bili iskreni.
Na koncu so še povabili kupca, naj se jim oglasi za povračilo stroškov. Lahko samo še dodamo, da je to res pošteno ravnanje, se vam ne zdi? Res je, da prihaja do nepravilnosti in da smo potrošniki pozorni na take dogodke, a tisti, ki dela - tudi greši, se glasi star pregovor. Lepo je, da se napake potem poskušajo odpraviti, in sicer tako, da kupec ni oškodovan. To je uvoznik prepoznal in se iskreno opravičil.