Avto.info

Velika 'odprodaja'

Na trg prihaja 30.000 rabljenih električnih avtomobilov iz podjetja Hertz

V tretjem četrtletju so zabeležili izgubo, predvsem zaradi visoke amortizacije flote električnih avtomobilov.

Ponedeljek, 18. november 2024

Finančni rezultati družbe Hertz za tretje četrtletje, ki so bili objavljeni ta teden, kažejo, da je visoka amortizacija njegove flote električnih avtomobilov (pa tudi tistih, ki jih poganjajo fosilna goriva) igrala veliko vlogo pri prijavljeni izgubi. Ta je znašala 1,33 milijarde dolarjev, kar je še dodatno znižalo cene njihovih delnic. Za primerjavo, v tretjem četrtletju leta 2023 so zabeležili dobiček v višini 629 milijonov dolarjev. 

Hertz se je že leta 2021 odločil svojo ponudbo obogatiti z električnimi vozili in naročili so približno 100.000 primerkov tesle model 3. Kasneje so se odločili še za nakup modelov Y, niso pa vedeli, da bo vrednost teh avtomobilov padla pod predvideno raven. Električni avtomobili so se na splošno izkazali za bolj nagnjene k visoki amortizaciji kot vozila z motorji z notranjim zgorevanjem. K temu je pripomogla tudi Muskova odločitev, da zniža cene novih tesel, s čimer je takoj oklestil vrednost Hertzevega voznega parka. Kot razlog za slabo finančno stanje, je treba omeniti še nakup klasično gnanih avtomobilov v času pomanjkanja polprevodnikov, ko so bile cene neugodne.

Hertz se je zato odločil, da se znebi električnih vozil. Do konca tega leta namerava prodati 30.000 vozil, prihod rabljenih vozil na trg pa bi lahko vplival na nadaljnje padanje cen električnih vozil, predvsem znamke Tesle. V prihodnje pa nameravajo vzdrževati le toliko električnih vozil, da bodo zadostili dejanskemu povpraševanju strank, s čimer spreminjajo prvotne načrte glede elektrifikacije voznega parka. 

Kot poroča Bloomberg, je prodaja del širšega načrta za prilagoditev voznega parka. Podjetje pričakuje, da bo prenovo voznega parka zaključilo do konca leta 2025, do takrat pa bodo mesečni stroški amortizacije še vedno visoki in bodo znašali 537 dolarjev na vozilo - kar je skoraj dvakrat več od povprečja 284 dolarjev iz tretjega četrtletja 2023. 

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.