Vojvodinja Sussexa je včeraj lansirala svojo blagovno znamko As ever. Med drugim je ponujala malinovo marmelado za 13 evrov, cvetlični med za 25 evrov, cvetlične posipe za 13,5 evra ter različne čaje (11 evrov), piškote in tudi mešanico za palačinke, ki je stala slabih 13 evrov. Kljub relativno visokim cenam je izdelke razprodala v nekaj minutah.
"Naše police so morda prazne, a moje srce je polno! Razprodani smo jih v manj kot eni uri in ne morem se vam dovolj zahvaliti, da ste nas slavili, kupovali, delili in verjeli v nas. To je šele začetek. Gremo!" se je vojvodinja razveselila na Instagramu.
Obstaja res tako veliko povpraševanje po marmeladah vojvodinje Meghan? Strokovnjak je za Telegraph pojasnil ta fenom. Pravi, da je Meghan uporabila zvit marketinški trik.
Kot je Meghan napovedala v svoji predstavitveni objavi, bodo izdelki na voljo samo v "omejenih količinah", saj gre za sezonske produkte, kar je poznavalec opisal kot običajno marketinško strategijo. Majhne količine izdelkov pomenijo, da jih lahko hitro razprodamo in to posledično povečuje povpraševanje. Če dobite enega od na videz omejenih izdelkov, to pri kupcu ustvari določen občutek ekskluzivnosti.
Poleg tega je Meghanina ekipa vzroce poslala številnim zvezdnikom in vplivnežem, ki so pred začetkom prodaje splet preplavili z ocenami izdelkov.
Prva linija As Ever je sestavljena iz osmih izdelkov in je opisana kot "vpogled" v Meghanin "vsakdanjik", ki ga je navdihnila njena strast do kuhanja in gostoljubja. Izdelke so razvili v sodelovanju z Netflixom, ki je posnela tudi njeno kuharsko oddajo "With Love, Meghan", ki so jo kritiki sicer raztrgali.
Meghan se je sicer še pred začetkom prodaje pripetila napaka. Več o tem TUKAJ.