Tema: Druga generacija Audijevega Q3

SvetRevija Evropapred 2338 dnevi
Slika članka
Druga generacija Audijevega Q3
Z novim Q3 Audi prenavlja še zadnji model v trenutni paleti SUV-jev. Takoj je jasno, da gre za temeljito prenovo, sicer osnovano na Volkswagnovi platformi MQB, ki je omogočila večje dimenzije (posledično več prostornosti) in najnovejšo tehniko. Koncernske alternative so VW tiguan, dimenzijsko večji škoda kodiaq in seat ateca, zunaj koncerna pa so tekmeci volvo XC40, BMW X1 in Mercedes-Benzov GLA. Novi Q3 v dolžino meri 4,485 metra (9,7 centimetra več od predhodnika), v širino je zrasel za 2,5 centimetra in meri 1,856 metra, v višino pa je za pol centimetra nižji in meri 1,585 metra. Medosno razdaljo so za 7,7 centimetra podaljšali na 2,68 metra, kar se opazi predvsem na zadnji klopi, ki je tudi vzdolžno pomična. Športnost novega SUV-ja poudarja velika osemkotna maska z vertikalnimi rešetkami, na vsaki strani pa je še poudarjeni zračnik. Na voljo so tri različice žarometov v LED-tehnologiji, najnaprednejši so matrični. Za še bolj športni videz je na voljo paket zunanje opreme S line. Iz Győra na Madžarskem bodo Q3-ji po Evropi dostavljeni v novembru, cena za osnovni model pa se bo gibala okrog 30 tisočakov. Notranjost je pričakovano sodobna, tudi z elementi modelov iz višjih razredov, razporeditev pa je koncernska. V kabini je med običajnimi USB-priključki tudi priključek tipa C. Klasična stikala zamenjujejo digitalni inštrumenti. Diagonala zaslona sredinske konzole, ki ob dotiku odda povratno informacijo z vibracijo, lahko meri 8,8 palca oz. 10,1, medtem ko lahko diagonala prikazovalnika t. i. virtualnega kokpita meri 10,25-palca ali pa 12,3. Na začetku prodaje bodo na voljo štirje motorji (trije bencinski in en dizelski) z močmi od 110 kW (150 KM) do 169 kW (230 KM). Vstopni motor je 1,5-litrski TFSI (Q3 35 TFSI) s 110 kW in z 250 Nm navora, zmogljivejša pa sta dvolitrska Q3 40 TFSI s 140 kW (190 KM) in 320 Nm navora ter Q3 45 TFSI s 169 kW in 350 Nm navora. Vstopni dizelski model je Q3 35 TDI s 110 kW in 340 Nm navora. Napoveduje se tudi športna različica RSQ3. Menjalnik je šeststopenjski ročni, ali pa sedemstopenjski samodejni z dvojno sklopko (S tronic). Stalni štirikolesni pogon quattro je prav tako smiselna opcija, čeprav je avtomobil v prvi vrsti namenjen asfaltu, na voljo sta tudi progresivno krmiljenje in prilagodljivo vzmetenje. Prednja os je je osnovana po MacPhersonovem principu, vpetje zadnjega kolesnega para pa je štiritočkovno, posledično je zato raven udobja in dinamike višja. Osnovna platišča so 17-palčna, možno pa je izbrati do 20-palčna z dimenzijami pnevmatik 255/40. Pri taki izbiri pa je smiselno razmisliti o kombinaciji s prej omenjenim prilagodljivim vzmetenju. Tags: audiq3suvMenu Category: Avto-motoLocation: IngolstadtSubtitle: Dinamični SUV, ki stavi na športnost in tehnologijoPhoto credits: AUDI AG