Butična blagovna znamka podravskega mlekaPredelava mleka je ena od možnosti za dopolnilno dejavnost na kmetiji. Veliko kmetij se ukvarja z rejo krav molznic, ovc ali koz. Dodana vrednost mleku je predelava doma pridelanega mleka v različne mlečne izdelke, kar privede do povečanega dohodka na kmetiji. A velik problem je, kako pridobiti znanje, saj kmetovalce v šolah tega ne učijo. Rešitev so našli v Kmetijsko gozdarski zbornici Ptuj.
V Sloveniji se je v letu 2019 ukvarjalo z rejo goved približno 30.000 kmetijskih gospodarstev. Vsa skupaj so redila približno 483.000 glav goved, od tega je bilo 100.830 krav molznic. V 2019 so prodale približno 564.000 ton mleka. A le 252 podjetij se je ukvarjalo s predelavo mleka. Vzrok temu je velik manko znanja. Posledično le peščica razvoja svoje produkte, ki imajo visoko dodano vrednost.
Na Ptuju veliko energije vlagajo v razvoj predelave mleka, tako so pred leti v ta namen pridobili nov laboratorij, v začetku letošnjega junija pa novo učilnico za predelavo mleko.
Tako si želijo v prihodnosti razvijati tudi svojo blagovno znamko, kamor bi se povezali številni pridelovalci mleka, ki bi pod zaščiteno slovensko znamko prodajali tudi svoje butične produkte.
Znanja jim ne manjka, z novo pridobitvijo pa imajo tudi vse ostale pogoje, da lahko s pomočjo sodobnega učnega centra čim več ljudi podučijo o predelavi mleka.
S pomočjo skupne blagovne znamke pa bi lažje prepričali tudi potrošnike, ki še vedno, namesto na lokalno kmetijo, raje zavijejo v trgovski center.
Vsebina Butična blagovna znamka podravskega mleka v celoti na Slovenci v Angliji.