Google na HrvaškemGoogle se bo širil na jadransko regijo, natančneje na Hrvaško. Ta mesec bodo v Zagrebu odprli nove poslovne prostore, kjer se bodo osredotočali na razširitev ponudbe proizvodov, izboljšane rezultate iskanja in na bolj efektivne metode oglaševanja za naročnike in partnerje. Zagrebška pisarna, ki jo bovodil Joško Mrndže, bo poleg hrvaškega trga odgovorna še za Slovenijo in Srbijo. Googlova poteza je del strategije podjetja, ki temelji na pomoči posameznikom in podjetjem, da izkoristijo rast interneta. Po omejeni prisotnosti na Hrvaškem v preteklosti, bo pisarna v Zagrebu zagotavljala več lokalne podpore za oglaševalce in jim pomagala izkoriščati prednosti digitalne ekonomije. Google je lokaliziral že okrog petnajst izdelkov za hrvaški, slovenski in srbski trg, ki so namenjeni tako posameznikom kot podjetjem. Med njimi najdemo Google Apps, Google Maps z LBC, Google Translate in druge, ki lahko olajšujejo poslovne procese. S sedežem v Zagrebu, si Google želi razširiti svojo podporo in ponudbo podjetjem v jadranski regiji.