Čedalje več mladih pridobiva delovne izkušnje izven redne zaposlitve, zato jih pri iskanju prve službe pogosto ovira pomanjkanje delovne dobe. Prav zato je izredno pomembno sistematično vodenje neformalno pridobljenih kompetenc, potrjenih s strani delodajalca. Natančen in pregleden izpis takšnih izkušenj omogoča Nefiks, sistem za beleženje neformalnih kompetenc, ki je priznan tudi s strani delodajalcev. Slednji potrjujejo pri njih pridobljene izkušnje, hkrati pa pri zaposlovanju upoštevajo tudi Nefiksov izpis kompetenc.
Študentski svet ter študentje Fakultete za Turistične študije - Turistice, članice Univerze na Primorskem, so v čast 20-letnemu jubileju svoje fakultete priredili seminar na temo turističnega imaginarija in neotipljivih doživetij v turizmu z inovativnim naslovom markAIRting.
Seminar je potekal 15. 05. 2015 in 16. 05. 2015. V dvajsetletnem obstoju fakultete je to prvi seminar, ki je organiziran izključno s strani študentov, ki so v zadnjih letih izjemno uspešni ter aktivni na področju obštudijskih dejavnosti.
Na seminarju so predavali številni strokovnjaki z omenjenega področja, med drugim je iz Ljubljane prišel tudi Andrej Pompe, predsednik in programski direktor evropske poslovne šole BrandBusinessSchool ter ambasador znamke I feel Slovenia, predstavniki Escape room Enigmarium, ki so udeležencem postavili zabavne ter zapletene kode in uganke, ki so jih morali dešifrirati, ter strokovnjak za neposredno trženje, Bojan Straže, direktor Marketinga zmagovalcev.
Udeleženci na seminarju, ki je potekal v slovenskem jeziku so bili predvsem iz Slovenije, prišli so pa tudi gostje iz Balkana, predstavniki partnerskih fakultet in institucij Turistice, ki so bili navdušeni tako nad samo organizacijo kakor nad izgledom in strokovnostjo fakultete. Gostje so bili iz Opatije, Šibenika, Beograda, Novega Sada ter organizacije Srbija za mlade.
Organizatorji so bili z izpeljavo več kot zadovoljni, številni udeleženci pa so že potrdili svojo udeležbo na markAIRting 2016.