Vir: Gorenjski glas

četrtek, 1. avgust

Slika članka
Število gumbov je predstavljalo število parcel
Turistično društvo Žirovski Vrh je zadnji julijski konec tedna že tradicionalno organiziralo Praznik žetve. Dvodnevno dogajanje se je začelo v soboto ob 19. uri, ko je bila premierno uprizorjena predstava Čez sedem let vse prav pride, večer pa se je...
Na avtocestnih krakih delili vodo
Voklo – Minulo prometno zelo obremenjeno poletno soboto, ko je bilo na poti skozi Slovenijo veliko domačih in tujih turistov, je Agencija za varnost prometa izvedla preventivno akcijo. Na glavnih bencinskih servisih na avtocestnih krakih...
Sobotni večeri v Stari Fužini
Stara Fužina – V slikoviti Stari Fužini v Bohinju tudi letos vsako soboto v juliju in avgustu na prenovljenem trgu pred kulturnim domom pripravijo živahno večerno dogajanje. Že pozno popoldne se na stojnicah predstavljajo kulinarični in obrtniški...
Navijači se nadejajo medalj
V petek so se začele olimpijske igre. Športni navdušenci jih bodo spremljali, kolikor jim bo le dopuščal čas. Pričakujejo pa tudi več medalj, med njimi vsaj kakšno zlatega leska.
V začetku avgusta se običajno zgodijo premestitve duhovnikov v slovenskih župnijah. Tako je tudi letos. Nekaj sprememb je tudi v gorenjskih župnijah.
Donavska kolesarska pot, 8. del
Prenočili smo v mestu Plattling ob reki Isar, ki je v tem delu znana po Isarwelle, stoječem valu, kjer so idealni pogoji za deskanje na reki. To je posebna različica deskanja, ki v zadnjih letih postaja vse bolj priljubljena, mesto Plattling pa...
Med tradicijo in sodobnostjo (4)
Po pohajkovanju po vietnamskih hribih v okolici Sape sva potrebovala počitek, ki sva si ga privoščila na križarjenju po Zalivu Ha Long. Ime bi lahko prevedli v Zaliv spuščajočega se zmaja. Kot pravi ena od legend, so pred mnogo leti, ko so...
»Nemir«Pred kratkim sem vam že pisala, uresničilo se je, kar ste mi odgovorili. To potrjuje, da ste dobri pri vpogledu v karte. Želim vam še veliko uspeha. A zdaj sem v hudi dilemi. Nekaj znotraj mene mi ne da miru. Dobila sem službo za 8...
»Letošnjo pomlad sem imela velike zdravstvene težave. Bil je pravi čudež, da sem po ustavitvi srca in počeni dimeljski aorti sploh ostala živa. Ko sem prišla k sebi, se mi je zdelo, kot da sem se na novo rodila,« pripoveduje Jana.
Slika članka
V spomin: Iztok Belehar (1941–2024)
V 83. letu starosti nas je nepričakovano zapustil Iztok Belehar, kranjski alpinist, smučar, gorski reševalec, športnik, učitelj telesne vzgoje. Od Iztoka in njegove soproge Miše smo se alpinisti – veterani Planinske zveze Slovenije,...
Višarje povezujejo Slovence
V tem Marijinem romarskem središču nad Kanalsko dolino v Italiji bo v nedeljo, 4. avgusta, tradicionalno Romanje treh Slovenij.
Kranjska Gora – Kranjskogorski policisti so v petek okoli 15. ure obravnavali voznika avtomobila, ki je iz neznanega razloga zapeljal levo na nasprotni vozni pas in čelno trčil v nasproti vozeči avtomobil. Kot so pojasnili na Policijski...
Kranj – Po podatkih agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja so mlekarne maja letos za mleko, dostavljeno v mlekarno ter s 3,7 odstotka maščobe in 3,15 odstotka beljakovin, plačale v povprečju 42,02 evra za sto kilogramov, kar je bilo za...
Domžale – Minuli konec tedna so ekipe v Prvi ligi Telemach odigrale drugi krog. Ekipa Kalcerja Radomlje je gostovala pri Nafti 1903 in izgubila z 2 : 1. Domžale so gostile ekipo Mure, ki jih je premagala z 1 : 2. Že ta petek, 2. avgusta,...
Slika članka
Pogledi v dvoličnosti današnjega sveta
V Galeriji Sokolskega doma je na ogled razstava del, nastalih v okviru 25. Kolonije Iveta Šubica z naslovom Dvo-lično. Na aktualno temo je ustvarjalo dvaintrideset slikarjev, kiparjev, fotografov, videastov in drugih vizualnih umetnikov, pa tudi...
S kolesi so potovali iz Švice v Slovenijo
Za dve družini Grašič to ni bilo običajno kolesarjenje, saj so hkrati obujali spomine na podoben izlet iz časov, ko so se oče Janez ter sinova Primož in Igor pripeljali iz svoje sedanje domovine Švice do Gorenjske.
Velika planina – Dan trniča, sira z Velike planine, bodo letos praznovali v nedeljo, 4. avgusta, od 11. do 14. ure pred Preskarjevim muzejem. Ob tej priložnosti boste lahko spoznali postopek izdelave mase in oblikovanje sira, izvedeli, pri...
Stari vrh – Na Starem vrhu bo v nedeljo potekal 53. Dan oglarjev. Lani je bila prireditev zaradi avgustovske ujme odpovedana, letos pa jo bo Turistično društvo Stari vrh znova pripravilo. Ob 8. uri se bo začelo zbiranje pohodnikov za pohod Med...
Spremembe so edina stalnica v življenju, si prigovarjamo, ko naša pot nepričakovano zavije ali postane strmejša. No, če se zgodi nasprotno, če postane lažja, nas razlika običajno ne zmoti, v vsakem primeru pa spremembe narekujejo prilagajanje.
Lom pod Storžičem – V nedeljo, 4. avgusta, ob 11. uri bo pri spomeniku v bližini planinskega doma v Lomu pod Storžičem spominska slovesnost ob obletnici prvih žrtev druge svetovne vojne pod Storžičem. Zbrane bo pozdravil župan Občine Tržič Peter...