Vir: Ventilator besed

torek, 9. julij

Šepet nemirnih borovcev. Polizano modro nebo. Odsev skrivnostne lepote. Energija zgoščenega dne. (V.R., iz pesniške zbirke Potovanje nemih obrazov)
Samo morje … modro morje me obliva …                            Maja Drolec
Poslikam nemi kamen. V vazo, ki si mi jo podarila, dam tvojo najljubšo cvetlico. Srečni sva. (V.R.; mami)

ponedeljek, 8. julij

Pozdravljeni, v torek, 9. 7., ob 12.00 vabljeni na Stritarjevo 7 na predstavitev knjige Dekle, obljubljeno soncu (Mladinska knjiga, 2024) z avtorico Špelo Frlic in ilustratorko Ano Zavadlav. Pridružila se jima bo tudi urednica Alenka Veler. Vodnikova domačija Center 15. 7. odhaja na dopust do 20. avgusta, ko se vrnemo s super programom in novim zagonom. Med našo odsotnostjo pa ostaja odprta Knjižnica pod krošnjami, kjer se vsak teden […]
2. KINO NA GRAJSKEM DVORIŠČU: Dancing Queen Torek, 9. julij 2024, 21.00 Grajsko dvorišče Posavskega muzeja Brežice V mladinskem norveškem filmu Dancing Queen se vse vrti okrog dvanajstletne Mine. Ta se noro zaljubi v slavnega plesalca in se prijavi na avdicijo za plesno skupino, čeprav ne zna plesati. Ganljiv družinski plesni film o sledenju lastnim […]
Maja Drolec: Ocena pesniške zbirke Miljana Cunta; Nekajkrat smo zašli, zdaj se vračamo, Ljubljana: Slovenska matica, 2024 Miljana Cunta (1976),  pesnica, prevajalka, urednica in organizatorica kulture – programska voditeljica festivala Vilenica in Fabula, kolumnistka časnika Delo, je napisala svoj prefinjen prvenec Za pol neba, zbirko pesmi Pesmi dneva, Svetloba od zunaj in četrto pesniško zbirko […]
Življenje – to je umetnost, kako v vsaki stvari najti lepoto in radost.   Maksim Gorki (Dragoceno življenje, lepe misli drobne radosti – Hiša knjig)
Drviva z vlakom. V sanjski pokrajini se prebudim. (V.R.)
BREZDOMNI To najprej zagledam Čipkasto mrežo pajčevine to majhno srebrno preprogo nad mano To najprej zagledam Te tanke nitke z bisernimi očmi ko skoznje zatipa snop žarka kot pozlačen pozdrav Veje krošnje smeje zaplešejo s porednimi oblaki Ooo kako hvaležen sem saj je vendarle še eno jutro mogoče bo tudi še en dan in morda […]

nedelja, 7. julij

Odprem predal. Vsujejo se spomini. (V.R.; mami)
Svet je sestavljen iz zelo majhnih svetov ki brez meja prehajajo drug v drugega na tleh v mahu v travi v pesku v vodi v zraku v tleh v skalnih plasteh. S temi svetovi je treba živeti kot majhen svet brez meja sredi svetov. Vse drugo je treba pozabiti. (Vitomil Zupan)
TSCHIMY Četrtek, 11.7.2024 / Letni vrt Gala hale TSCHIMY Ah, poletje, gradient sončnih žarkov podnevi in prijetna toplina »za kratke rokave« zvečer so dovolj, da še največje cinike in introvertirane duše med nami motivirajo, da gredo na kak sprehod in pokličejo kakšnega starega prijatelja za družbo. Tako se je tudi multi-instrumentalist, kantavtor in producent Tschimy po zimskem […]

sobota, 6. julij

POLETNI GALA KONCERT: Pehlivanian Profesionalna Operna Akademija LA BOHÈME Četrtek, 15. avgust 2024, 20.00 Grajsko dvorišče Posavskega muzeja Brežice Pehlivanian Profesionalna Operna Akademija pod vodstvom Maestra Georgea Pehlivaniana predstavlja pomemben steber v svetovni operni krajini. V štirih letih gostovanja po slovenskih mestih so koncertne izvedbe priljubljenih oper pritegnile več kot 25.000 obiskovalcev in pripomogle k popularizaciji opere […]
Sledovi v pesku. Pojdi po obali sijočega peska, postoj in glej svojo sled: tu je hodil človek, ki ga ne poznaš.
Prileteli so metulji Nisem še videla tako lepe zračne reke Poškropili so moje obzorje z odtenki svojih krilc se posedli na mahovite skale na nektarske cvetove Poleteli so tudi med nagrobnike kjer se odmaknjeno pogovarjam z babico Ena metuljčica je sedla k nama comme un souvenir de  merveilleux jours V koprenaste žile kril je metuljčica […]

petek, 5. julij

Na mojih kolenih sediš. Pravi možakar se mi zdiš, ko prepričan izjaviš, da boš smelo korakal v sevet, ko me boš prerasel za ped.   Ko brcaš žogo in pišeš nalogo, te rešim zagate, ker pazim nate.   In ko boš stopal po poti življenju naproti, bedel bom nad tabo sproti, čeprav bom šibal v […]
Zrcalna slika na gladini zavedanja. Vse tako, vendar ne enako. Nič ni tako. Nič ni enako.
Film pod zvezdami 2024 S še zadnjimi filmskimi projekcijami se počasi poslavljamo od Kinodvorišča, letnega kina v atriju Slovenskih železnic, in že pogledujemo proti Grajskemu griču, na katerem bo od 11. julija do 3. avgusta potekal tradicionalni Film pod zvezdami. V letnem kinu, ki ga vrsto let pripravljamo v sodelovanju z Ljubljanskim gradom, bo na enem […]