Vir: Avtomobilizem.com

sobota, 13. april

Drugačna, razmeroma utesnjena zadaj, z majhnih prtljažnikom, dobro opremljena in pogonsko raznolika. Nekako tako bi na hitro opisal prvo generacijo Kone, ki je našla res veliko kupcev. Druga generacija ostaja oblikovno posebna, dobro opremljena in pogonsko raznolika, a bistveno bolj prostorna ter družinsko uporabna.

petek, 12. april

Rezultati prvega leta zbiranja podatkov Evropske unije z uporabo vgrajenih merilnikov porabe goriva so pokazali velik razkorak med realno uporabo in laboratorijskimi podatki, ki jih pridobijo po protokolu WLTP. Še posebej je to očitno pri priključnih hibridih, ki postajajo zaradi ohlajanja trga električnih vozil vse bolj priljubljeni med evropskimi kupci.

četrtek, 11. april

Zadnje dni so bili pri Stellantisu zelo aktivni, posledično pa je imel ob različnih novicah, načrtih in predstavitvah precej za povedati tudi Carlos Tavares, izvršni predsednik skupine Stellantis. Tokrat je zbranim novinarjem razložil, da bi proizvodnja modela Milano v Italiji njegovo ceno dvignila za deset tisoč evrov, zato bo potekala na Poljskem. Na to novico se je že odzval italijanski gospodarski minister in Stellantis obtožil, da v tem primeru s poimenovanjem modela kršijo zakon.
Carlos Tavares, izvršni predsednik Stellantisa, je potrdil, da bo Fiat Panda s klasičnim bencinskim motorjem ostala v proizvodnji vse do leta 2030. Fiat bo s tem obdržal konkurenčnost in še naprej ponujal poceni mestni avto, ki mu električni podobno veliki modeli cenovno nikakor ne morejo konkurirati.
Le kdo bi si lahko mislil, da bo prevlado Golfa med modeli Volkswagna končal Tiguan. Ta srednje velik športni terenec je že v prvi izdaji, ki je na ceste zapeljala leta 2007, pridobil veliko kupcev. Njegovo priljubljenost je nadgradila druga generacija in pred tremi leti je Tiguan postal najbolje prodajani Volkswagen. Na slovenske ceste je tudi uradno zapeljala tretja generacija, ki še vedno stavi na pogonsko raznolikost, tehnološko naprednost in oblikovno zmernost.
Pri nemški znamki so prvemu električnemu predstavniku prestižnega razreda, ki je bil zasnovan na namenski električni platformi, po treh letih od predstavitve namenili osvežitev.

sreda, 10. april

Znamka Alfa Romeo je težko pričakovani novi Milano simbolično razkrila na zgodovinskem sedežu avtomobilskega kluba Milano in mu namenila zahtevno poslanstvo: doseči novo generacijo in jo nagovoriti z novim oblikovalskim jezikom. Na (ne preveliko) presenečenje bo v pogonski paleti ob baterijsko-električnem sklopu na voljo tudi blagohibridni bencinski.
Znamka Geely je na naših cestah med najmanj vidnimi, kar se zna v naslednjih letih dodobra spremeniti. Po uvodnem nastopu na trgu z modelom Atlas je na včerajšnji regijski predstavitvi zastopnik znamke v ospredje postavil novega križanca razreda B-SUV, ki bo kupce nagovarjal z izstopajočim videzom, bogatim paketom opreme in zanimivo ceno.
Bavarsko podjetje BMW in hrvaški proizvajalec električnih avtomobilov Rimac sta v skupni izjavi potrdila dogovor o partnerstvu na področju dobave baterij za električna vozila.
Japonski avtomobilski proizvajalec je s krajšim video posnetkom najavil prenovljenega športnega križanca Qashqai.

torek, 9. april

Frontera je nazaj, a v precej drugačni obliki kot pred tremi desetletji. Naslednik Crosslanda bo na ceste zapeljal poleti oziroma najkasneje jeseni letos z baterijsko-električno in blago-hibridnimi pogonskimi opcijami.

ponedeljek, 8. april

Ford že leta dokazuje, da na področju dostavnikov zelo dobro ve, kako se rečem streže. O tem pričajo tudi številna priznanja, še bolj pa zasebni in poslovni kupci, ki se vračajo po njihova vozila.
Potem ko so pretekli teden pri Reutersu objavili novico, da Tesla ne bo nadaljevala s projektom cenovno dostopnejšega električnega modela, je Elon Musk na družbenem omrežju X zavrnil njihove trditve.
Nišni modeli vedno predstavljajo precejšnje tveganje za avtomobilske proizvajalce. Ali bodo z njimi uspeli (Juke, Qashqai, Espace) ali pa povsem pogoreli (Wind, Tata Nano, Yugo Cabrio). Pri Renaultu so s svojim prvim kupejevskim križancem, ki prav tako spada med nišne modele, vsekakor zadeli žebljico na glavico, saj že nekaj let prepričljivo osvaja srca kupcev. Tudi pri nas! Kako tudi ne, saj spada v izjemno priljubljen razred modelov, ki so med kupci danes vsaj toliko priljubljeni kot Cecine pesmi na študentskih žurih. Renaultov osvajalski pohod je vsekakor uspel!

nedelja, 7. april

Nova generacija gospodarskega modela Transporter bo uradno predstavljena septembra, pred tem pa nam pri nemški znamki postopoma razkrivajo nove podrobnosti.

sobota, 6. april

Audi je pred petdesetimi leti predstavil manjši dvovratni kombilimuzinski model, ki je kasneje v dobršni meri vplival na razvoj modelov znamke Volkswagen.

petek, 5. april

Izvršni direktor Stellantisa je mnenja, da prihodnost mobilnosti ni le v prehodu na električna vozila brez lokalnih emisij, temveč tudi v prilagajanju ponudbe potrebam ciljnih skupin in pogojem, ki jih imajo na različnih koncih sveta.
Pri Fordu so spremenili časovnico predstavitve nove generacije električnih modelov, saj želijo kupcem ponuditi vse prednosti tehnologije baterij, ki je trenutno še v razvoju.

četrtek, 4. april

Čeprav je Shell pri nas že skoraj tri desetletja, se mu uvodni poskus preboja na slovenskem maloprodajnem trgu goriv v drugi polovici devetdesetih let prejšnjega stoletja ni posrečil. Zdaj se jim je ponudila druga priložnost, ki jo nameravajo dobro izkoristiti. Istvan Kapitany, izvršni podpredsednik sektorja mobilnosti družbe Shell, je v današnjem nagovoru zatrdil, da je za njihov uspeh pomembno zadovoljstvo prav vsakega posameznega kupca.
Pri francoskem avtomobilskem proizvajalcu so poskrbeli za temeljito prenovo priljubljenega mestnega križanca, ki je postal skladnejši z aktualnimi oblikovalskimi smernicami in tehnologijo znamke.