Vir: Avtomobilizem.com

nedelja, 23. februar

Toyota aktivno razvija tretjo generacijo pogona na vodikove gorivne celice. Njegova zmogljivost naj bi se podvojila, doseg pa naj bi se povečal za 20 odstotkov. Vse komponente ter pogonski deli naj bi kljub temu ostali dimenzijsko nespremenjeni.

sobota, 22. februar

Luca de Meo, izvršni predsednik skupine Renault, je potrdil, da je Dacia pričela z razvojem malega mestnega baterijsko-električnega modela, ki naj bi stal manj kot 18 tisoč evrov.
Nemška premijska znamka bo v prihodnje poenotila oblikovalske smernice, uporabljene pri zasnovi električnih modelov in modelov s termičnimi motorji.
Veliko zanimivega je ob razkritju finančnih rezultatov za preteklo leto povedal Luca de Meo, izvršni predsednik skupine Renault. Ljubitelji hitrih in športnih Renaultov so navdušeno sprejeli novico, da bi se lahko ponovno aktiviral oddelek Renault Sport. Znotraj skupine je imel v zadnjih letih prednost Alpine, a očitno obstaja trg tudi za nabrite Renaulte.

petek, 21. februar

Verjamem, da bodo Audijevi trgovci s prihodom novih modelov A6 e-tron in morda še bolj Q6 e-tron dodobra razveselili kupce, ki so ju že težko čakali.
Kia je napovedala, da bo vse tri prihajajoče evropske novosti predstavila 27. februarja. Očitno bomo praktično vse videli še preden bo nastopil znamkin električni dan. Tokrat so odkrili tančico z baterijsko-električnega kombija PV5, ki bo na voljo za prevoz oseb ali kot tovorni kombi.
Pri nemškem avtomobilskem proizvajalcu so poskrbeli za prenovo kompaktnega križanca Mokka, ki je postal skladnejši s trenutnimi oblikovalskimi smernicami znamke.

četrtek, 20. februar

Francoski avtomobilski proizvajalec s svojo inovacijo za hiter dostop pri gašenju oziroma hlajenju baterijskega paketa povečuje varnost električnih vozil, zato so se odločili tehnologijo brezplačno ponuditi tudi drugim proizvajalcem.
Posodobljena strategija japonskega proizvajalca, ki so jo razkrili v preteklem tednu, med drugim odraža zaključek pogovorov o združitvi s Hondo. Brez te možnosti se bo Nissan (vsaj zaenkrat) moral samostojno soočiti s posledicami večletnega upadanja prodaje in notranjih pretresov.
Po pisanju nemškega Handelsblatt je več virov znotraj Volkswagna in Audija potrdilo, da bodo nadaljevali s prodajo modelov s termičnimi motorji tudi po letu 2033. Obe znamki naj bi sicer s tem letom povsem prenehali s prodajo modelov, ki imajo vgrajen bencinski ali dizelski motor. Čeprav so prenehali z njihovim razvojem, naj bi s prenovami poskrbeli, da bodo ostali konkurenčni ter zadostili povpraševanju na trgu.

sreda, 19. februar

Z imenom Grandis naj bi privabil mlade družine, saj nakazuje na prostorno notranjost.
Volvo XC60 je bil posodobljen, da bi z malenkost drugačnim videzom zunanjosti ter izboljšano potniško kabino še naprej lahko ostal najbolje prodajan model švedske znamke.
Fiat namerava lansirati povsem novi generaciji modelov 500 in Panda, ki naj bi postali le del znatno večje modelne družine. Fiat se želi vrniti na pota stare slave, zato bodo v prihodnjih petih letih dodali še večji športni terenec, kupejevsko limuzino, omenja pa se tudi možnost vrnitve legendarnega modela Punto.
Bosch je z razvojem sistema zaviranja po žici, ki odpravlja mehansko povezavo med zavornim pedalom in sistemom zavor, odprl nove možnosti pri zasnovi vozil.

torek, 18. februar

Nemški avtomobilski proizvajalec naj bi po izteku aktualnih generacij iz svoje ponudbe umaknil modele z dna modelne palete, saj naj bi v prihodnosti kupcem ponujati le prestižnejše modele višjega cenovnega ranga.
Vprašanja, ali ima posamezen električni model že serijsko vgrajeno toplo črpalko, so stalnica predstavitev novosti na avtomobilskem trgu. Toplotno črpalko jemljemo kot dodatno prednost, ker naj bi izboljšala udobje potnikov in zmanjšala porabo električne energije, ki je v baterijskem sklopu električnega avtomobila ni nikoli preveč. A le redko imamo priložnost, da v praksi pretvorimo teoretične trditve v konkretne številke, saj imamo običajno v uredništvu le eno vozilo posameznega modela naenkrat. No, tokrat smo šli lahko globje...

ponedeljek, 17. februar

Pri Kii so pred dnevi pokazali le obrise novosti, ki jih bodo predstavili na EV dnevu čez deset dni. Na presenečenje mnogih so danes na splet prišle še uradne fotografije zunanjosti težko pričakovanega baterijsko-električnega EV4. Gre za enega najpomembnejših igralcev znamke in konkurenta vsem trenutno najbolje prodajanim baterijsko-električnim modelom v Evropi.
Tudi Hyundai se odziva na obdobje sprememb, transformacij in nejasnosti, v katerem se trenutno nahaja avtomobilska industrija. Praktično vsi proizvajalci skrbijo za ponudbo tradicionalno gnanih modelov z motorji na notranje zgorevanje, medtem ko pospešeno potiskajo na tržišče vedno nove baterijsko-električne modele. Na žalost nekaterih in presenečenje drugih, trg slednjih ne absorbira s takšnim navdušenjem in intenzivnostjo, kot so napovedovali »strokovnjaki« in strokovnjaki. Posledično so avtomobilski proizvajalci prisiljeni deliti investicije in fokus v paralelen razvoj električnih modelov ter ohranjanje tradicionalno gnanih v formi, da so dovolj privlačni trgu, saj z njimi še vedno ustvarjajo večino prodaje (oziroma dotoka denarja) za poslovanje. Da na to dogajanje niso imuni niti največji, dokazuje Hyundaijev sveži i30. Test.
V raziskavi univerze iz Southamptona so ugotovili, da naj bi bili delci, ki se prenesejo v ozračje ob zaviranju, bolj škodljive za zdravje ljudi kot emisijski delci iz dizelsko gnanih vozil.

nedelja, 16. februar

Ford ima več različnih poltovornjakov, ki se med seboj ne razlikujejo le po zunanjem videzu, stopnji opreme in ceni. Vsak paket precej spreminja namembnost Rangerja. Če je Raptor bolj športno naravnan in nastopaški, je Tremor skoraj njegovo nasprotje. V ospredju so terenska zmogljivost, vlečna moč in neuničljiv karakter.