Vir: Avtomobilizem.com

sobota, 9. november

Nemški avtomobilski proizvajalec je v Šanghaju ob zagonu nove električne znamke razkril tudi električni koncept Audi E.

petek, 8. november

Japonski avtomobilski proizvajalec naj bi razvijal novo generacijo bencinskih motorjev, ki bodo poimenovani Skyactive-Z.
Model večjega športnega terenca bo prvi tovrstni samostojni model oddelka Mercedes-AMG v njegovi 57-letni zgodovini.

četrtek, 7. november

Rezultati ameriških volitev, po katerih bo novi predsednik Združenih držav Amerike postal Donald Trump, povzročajo zaskrbljenost tudi med evropskimi avtomobilskimi proizvajalci.
V odgovor na uvedbo dodatnih carinskih dajatev na uvoz električnih avtomobilov kitajskega porekla v EU so kitajske oblasti vložile formalno pritožbo pri Svetovni trgovinski organizaciji (WTO).
Za Audijem je slabše obdobje, saj so tretje četrtletje ponovno zaključili s padcem zaslužkov. A Nemci niso zaskrbljeni in na podlagi prihajajočih modelnih novosti optimistično zrejo v prihodnost.

sreda, 6. november

Kia je pokazala prenovljeni model Sportage, ki bo sprva zapeljal na domača tla, kasneje pa ga lahko, predvidoma z minimalnimi spremembami, pričakujemo tudi v Evropi.
Cenovno dostopnejši opremski paket so umestili pod obstoječi Allure ter je na voljo na modelih Peugeot 208, 2008, 308 in 308 SW z električnimi, hibridnimi in klasičnimi pogonskimi sklopi.

torek, 5. november

Japonski avtomobilski proizvajalec je predstavil svoj prvi model baterijsko gnanega električnega avtomobila, ki bo na voljo tudi evropskim kupcem.
Japonski avtomobilski proizvajalec naj bi na evropskem trgu ponovno tržil model malega mestnega avtomobila, ki bo zasnovan v sodelovanju s podjetjem Ampere.
Prvič po izbruhu krize in pogajanj s sindikati se je oglasil Oliver Blume, izvršni predsednik skupine Volkswagen, in poudaril, da so varčevalni ukrepi, po desetletjih strukturnih problemov znotraj skupine, nujni in neodložljivi.

ponedeljek, 4. november

Italija je kot prva izrazila nestrinjanje z napovedanimi evropskimi kaznimi za preseganje emisij ogljikovega dioksida. Zdaj se jim v boju pridružuje še Češka, saj je svoje nestrinjanje z evropsko politiko javno izrazil Martin Kupka, češki minister za promet.
Korejski avtomobilski proizvajalec bo na avtomobilskem salonu v Los Angelesu med drugim predstavil koncept športnega terenca s pogonom na vodikove gorivne celice.

nedelja, 3. november

Maserati je v prvih devetih mesecih leta 2023 prodal 20.600 vozil. V prvih devetih mesecih v letošnjem letu je rezultat precej slabši, saj je italijanski proizvajalce prodal vsega 8.600 enot. Gre za 58,3-odstotni padec, ki je z mesta izvršnega direktorja odnesel Davideja Grassa. Toda Carlos Tavares za nastalo situacijo zdaj žuga s prstom v smeri marketinškega oddelka in prodajalcev, ki naj bi preveč zniževali ceno modelom ter uničili premijski pridih znamke.

sobota, 2. november

Prihodki Stellantisa so v tretjem četrtletju leta upadli za 27 odstotkov, predvsem na račun zmanjšane prodaje na vseh pomembnejših trgih.
Druga generacija Škodinega največjega športnega terenca Kodiaq bo na voljo tudi v zmogljivejši izvedbi z oznako RS.

petek, 1. november

Evropska agencija Euro NCAP je izdala negativno mnenje glede varnostno-asistenčnih sistemov, uporabljenih v baterijsko-električnem modelu BYD Atto 3 in s tem še dodatno otežila prodajno pot enega najbolj vročih modelov prodornega kitajskega proizvajalca.

četrtek, 31. oktober

Arno Antlitz, glavni finančnik Volkswagna, je po številnih govoricah in komentarjih sindikatov le spregovoril pred javnostjo. Poudaril je, da so proizvodni stroški Volkswagna previsoki in da sicer niso pozabili, kako se izdeluje odlične avtomobile, a so njihovi proizvodni stroški daleč od konkurenčnih.
Izvršni direktor Forda Jim Farley poudarja, da se bo naslednja generacija njihovih električnih poltovornjakov cenovno lahko kosala s kitajskimi električnimi modeli.

sreda, 30. oktober

Zadnje poročilo, ki ga je naročilo nemško združenje avtomobilske industrije VDA, opozarja, da bi zaradi transformacije tega področja do leta 2035 brez dela ostalo kar 186 tisoč ljudi. Prehod na prodajo in proizvodnjo baterijsko-električnih vozil je že do danes poskrbel, da je brez dela ostala približno četrtina zaposlenih v tej industriji, proces odpuščanja pa naj bi se po napovedih v prihodnjih letih le še stopnjeval.