Med letoma 1992 in 2004 so bile slovenske božične znamke opredeljene kot priložnostne, torej so bile namenjene predvsem filatelistom in njihovim zbirkam.
Leta 2005 so jim spremenili »status« v redne, torej tiste običajne, ki se množično uporabljajo za frankiranje pisem, za redne znamke pa Pošta Slovenije ne objavlja tiskanih naklad. Nato sta do leta 2011 vsako leto izšli po dve znamki, ena z božičnim, druga z novoletnim motivom, odtlej izhajajo po štiri, dve z božičnim motivom in dve z novoletnim – in to v dveh inačicah, v polah s po 25 primerki (velikost znamk 23,76 x 30,80 mm) in v zvežčkih s po 12 primerki (26,00 x 35,00 mm). Tiskajo in na samolepilnem papirju valovito izsekajo jih v zagrebški Agenciji za komercijalnu djelatnost. Vključno z letošnjimi je doslej v Sloveniji izšlo 87 motivov božično-novoletnih znamk.
Letošnji božični znamki prikazujeta cerkev in svete tri kralje.
Letošnji slovenski božični znamki, izšli bosta v petek, 22. novembra, prikazujeta Cerkev (...