Vir: eNavtika

ponedeljek, 17. november

RumenoeNavtikapred 30 dnevi
Elan Yachts predstavlja novo vrhunsko linijo ocean­skih jadrnic, začenši z modelom Elan SixtyFive , zasnovanim za hitro jadranje in zgrajenim z najnovejšo karbonsko tehnologijo. Ta predstavitev pomeni novo poglavje za Elan, saj združuje 80 let tradicije gradnje plovil z napredno kompozitno tehnologijo. Nova karbonsko-epoksidna linija se začne s SixtyFive in se bo razširila na modele dolžine 73 in 80 čevljev. Elan SixtyFive je zasnovan za enostavno upravljanje v dvoje ali samostojno jadranje lastnika, saj združuje regatno navtično arhitekturo, digitalno inženirsko natančnost in ročno izdelano mojstrstvo v enotnem konceptu. » Elan ima sposobnosti, ljudi in tehnologijo za delovanje na najvišji ravni kompozitnega inženiringa. Elan SixtyFive pomeni začetek nove ere, ki združuje industrijsko natančnost, napredne materiale in oblikovalsko integriteto ter postavlja nov standard v lastniškem oceanskem jadranju ,« je povedal Jeffrey Tirman , izvršni direktor skupine Elan. Jadrnica, zasnovana v sodelovanju z J&J Design in Guillaumom Verdierjem , vključuje tehnologijo IMOCA in America’s Cup v oceansko križarjenje. Verdierjeva karbonsko-epoksidna oblika trupa in dodatki omogočajo glisiranje pri hitrostih od 14 vozlov, medtem ko digitalno spremljanje obremenitev in prilagojen avtopilot v slogu IMOCA zagotavljata nadzor, varnost in učinkovitost. Guillaume Verdier , pomorski arhitekt: »Elan nam daje fantastično priložnost za gradnjo mešanice epoksi-karbon-steklo. To je eden izmed najboljših kompromisov, kar smo jih našli: neverjetno močan in dolgotrajen. Verjamem, da bo ta križarka jadrala skozi čas in se odlično izkazala.« SixtyFive združuje hitrost, udobje in oblikovanje prek funkcionalne ergonomije in dovršenih detajlov. Nežno nagnjene stopnice v kabino, visoke le 100 cm, omogočajo enostavno gibanje med kokpitom in salonom pod palubo. Lahko pohištvo iz sendvič plošč zmanjša izpodriv, ne da bi pri tem žrtvovalo kakovost izdelave. J&J Design : »Elan SixtyFive je zmogljiva jadrnica, rojena iz strasti do inovacij in vizionarskega oblikovanja, združena z dovršeno hidrodinamično odličnostjo. Razvita z najsodobnejšimi simulacijskimi orodji in izkušnjami zmagovalnega samostojnega oceanskega jadranja, Elan SixtyFive uteleša natančnost, enostavno upravljanje in popoln nadzor s pomočjo prilagojene programske opreme, ki podpira inteligentni avtopilot,« je povedal Jernej Jakopin. »Po 37 letih smo ponosni, da sodelujemo z Elanom. Elan SixtyFive destilira našo vizijo vrhunske oceanske križarke – nove, čiste, namenske in zasnovane s strastjo.« Ključna dejstva Fokus: zmogljiva oceansko usmerjena enotrupna jadrnica s serijsko karbonsko-epoksidno konstrukcijo (vakuumska infuzija s post-obdelavo). Prvi model: Elan SixtyFive, sledili bodo modeli dolžine 73 in 80 čevljev. Oblikovalci: J&J Design in Guillaume Verdier. Razvoj in proizvodnja: Elan, Slovenija. Poudarki Elan SixtyFive Optimizirana navtična arhitektura in struktura (hitrejša, lažja in močnejša jadrnica). Drsenje omogočeno od 14 vozlov. Lahka karbonsko-epoksidna konstrukcija (suha teža 17.000 kg, polna obremenitev 21.000 kg). Prilagojen avtopilot v slogu IMOCA za enostavno jadranje v dvoje. Dvojno krmiljenje z zaščitenim krmilnim mestom in popolnim nadzorom jader. Visoko trden, kovano-jekleni kobilni list. Lahki električni sistem z digitalnim stikalnim sistemom, integracijo sončne energije, Li-ion shranjevanjem, hidrogeneracijo in pripravljenostjo na hibridni pogon. Ročno izdelana notranjost z izboljšano ergonomijo, lastniška suita z garderobno sobo ter ločenimi tuši in stranišči v vseh kabinah. Elan SixtyFive odpira novo poglavje za jadralce. Združuje hitrost in samozavest regatne tehnologije z udobjem in neodvisnostjo, ki ju pričakujemo od prave oceanske križarke. Za številne lastnike bo na novo opredelila pomen zmogljivega križarjenja. O skupini Elan Skupina Elan, ustanovljena leta 1945 v Begunjah na Gorenjskem, je vodilni evropski inovator na področju kompozitne proizvodnje v pomorskem, letalskem, vetrno-energetskem in rekreativnem sektorju. Elan združuje industrijsko natančnost s tradicionalnim mojstrstvom, ob tem ima več kot 300 mednarodnih nagrad za oblikovanje in inovacije, vključno z več naslovi Evropska jadrnica leta.
RumenoeNavtikapred 30 dnevi
V marini Zea je na eni izmed jaht izbruhnil požar. Štiri jahte so pogorele in se potopile, poškodovanih pa je še več plovil. V četrtek ponoči okrog 3. ure je izbruhnil požar na jahti namenjeni dnevnim križarjenjem Mirasol, ki je bila privezana v marini Zea poleg pristanišča Piraeus v Grčiji. Požar se je hitro razširil na sosednja plovila. Zajel je tudi 43,1 m dolgo jahto Sanctuary in 24,1 m dolgo jahto Alkyone (Azimut) in še eno jahto prav tako daljšo od 24 m. V marino so takoj po izbruhu požara prišli člani gasilske enote in člani Obalne straže. Kljub peturnemu boju z zublji jim požara ni uspelo pogasiti. Vse štiri jahte so pogorele in se potopile. V požaru k sreči ni bila poškodovana nobena oseba. Nekatere velike jahte, katerih posadke so bile na krovu, so pravočasno uspele izpluti in se izogniti tragediji. Četrtkov požar ni prvi v marini Zea. Leta 2024 je zagorelo na eni izmed jaht, ogenj pa se je razširil še na druga plovila. V požaru so bile uničene tri jahte.
RumenoeNavtikapred 30 dnevi
Neoliner Origin je moderna tovorna jadrnica, ki je uspešno zaključila svojo prvo čezatlantsko plovbo. Ladja Neoliner Origin nedvomno ni prva tovorna jadrnica, saj se je pred pojavom parnih tovornih ladij ves tovor po morju prevažal le s pomočjo jadrnic. Po dolgem času pa smo priča tehnološko dovršeni ladji, ki jo poganja veter in služi prevozu tovora. Neoliner Origin je 136 m dolga jadrnica, ki jo je razvilo francosko podjetje Neoline. Za pogon uporablja veter, za pomoč in zanesljivost pa ima vgrajen tudi dizelsko-električen sistem. Ladja ima dva jambora s posebnimi jadri, ki lahko ladjo potisnejo do hitrosti 11 vozlov. Prva plovba je potekala med francoskim pristaniščem Saint Nazaire in kanadskim pristaniščem Sain-Pierre et Miquelon, nato pa je svojo pot nadaljevala proti Baltimoru v ZDA, kjer je pristala 30. oktobra 2025. Prva plovba ni potekala brez zapletov. Na poti jih je zajela močna nevihta, ki je poškodovala eno izmed jader, zaradi česar je morala del poti opraviti s pomočjo dizelsko-električnega pogona. Sistem pogona s pomočjo vetra bo zmanjšal porabo goriva za 80–90 %. Neoliner Origin je prva komercialna tovorna ladja, ki je uspela Atlantik prečkati v razmeroma kratkem času. Za prečkanje oceana so potrebovali le 8 dni aktivnega jadranja. Jadrnica ima vgrajen poseben sistem nagiba jamborov. Ker bo ladja plula tudi v območjih, kjer je omejena višina ladij zaradi mostov oziroma drugih naravnih ovir, sta oba jambora podprta s posebnim hidravličnim sistemom, ki omogoča nagib jambora za 70 stopinj, s čimer se višina zmanjša za 50 %. Lastnik ladje je po prvi plovbi povedal, da bodo potrebovali vsaj še pol leta časa, da bodo lahko v celoti ugotovili lastnosti in sposobnosti ladje. Ladja ni le tovorna ladja. Na njej je tudi 6 kabin velikosti 27 m 2 , ki jih lahko najamete za udobno jadranje čez ocean. Za druženje med plovbo je na voljo salon velikosti 77 m 2 , fitnes, sončna ploščad in številne druge možnosti za preživljanje časa na krovu. Tehnične lastnosti: Dolžina: 136 m Širina: 24 m Ugrez: 5,5 m (14 m med plovbo) Višina: 88,2 m (42 m z zloženim jamborom) Površina jader: 3000 m 2 Nosilnost: 5300 ton tovora Moč motorja: 4000 kW Hitrost plovbe (komercialna plovbe): 11 vozlov Najvišja hitrost plovbe: 14 vozlov Tip ladje: ro-ro tovor

nedelja, 16. november

RumenoeNavtikapred 31 dnevi
V Vodniku po Jadranu smo objavili že 600 videoposnetkov jadranskih marin, luk in sidrišč, posnetih iz zraka, kar nas uvršča med najbogatejše digitalne vodnike za navtike. Digitalni vodnik po Jadranu eNavtika je prva slovenska spletna stran, ki se je sistematično lotila dokumentiranja Jadrana z vidika navtike. Že od leta 2008 ustvarja Vodnik po Jadranu , v katerem so zbrani opisi zalivov, marin in luk, skupaj s fotografijami in podrobnimi informacijami za varno plovbo. S razvojem dronov pa je projekt dobil povsem novo dimenzijo – videoposnetki iz zraka omogočajo, da si jadralci in ljubitelji morja še pred vplutjem ogledajo lokacijo in se nanjo pripravijo. 600 videoposnetkov iz zraka Po skoraj desetletju sistematičnega dela smo objavili že 600 videoposnetkov Jadrana iz zraka , ki pokrivajo širok spekter destinacij – od velikih marin do manjših zalivov in skritih sidrišč. Vsak posnetek je narejen z dronom, kar daje jasen pregled nad: razporeditvijo privezov v marinah, dostopnimi potmi v luke, možnostmi sidranja v zalivih, ter splošno podobo okolice, ki pomaga pri načrtovanju dopusta. Videoposnetki so dostopni neposredno na spletni strani eNavtika Vodnik po Jadranu , pa tudi na našem YouTube kanalu , kjer se lahko naročite na redne objave. Za lažji dostop so videoposnetki razvrščeni v sezname predvajanja po posameznih otokih ali regijah. Zbirko vseh videoposnetkov razvrščeni po regijah in otokih na spletni strani, lahko najdete na tej povezavi . Vsi videoposnetki so dosegljivi tudi po naših aplikacijah za mobilne naprave Android ali iOS . Videoposnetki so razdeljeni v sezname predvajana po otokih ali regijah Posnetki otoka Molat (11 posnetkov) Namen in uporabnost Glavni cilj projekta je povečati varnost in samozavest navtikov . Preden se plovilo približa marini ali zalivu, si lahko skiper ogleda posnetek in se seznani z razmerami. To omogoča: lažje odločanje o izbiri destinacije, boljše načrtovanje plovbe , manj stresa ob vplutju , saj je lokacija že znana. Poleg praktične vrednosti imajo posnetki tudi turistični pomen – pomagajo pri odločitvi, katere kraje obiskati med dopustom, saj prikazujejo lepote Jadrana iz edinstvene perspektive. Rast projekta Začetki segajo v leto 2028, ko smo objavili prve opise zalivov s fotografijami. Danes pa je projekt zrasel v največjo zbirko tovrstnih posnetkov na Jadranu , ki vključuje že več kot 3000 točk v Vodniku po Jadranu . S tem smo postali nepogrešljiv vir informacij za vse, ki se odpravljajo na morje – od izkušenih jadralcev do začetnikov. eNavtika s svojimi 600 videoposnetki iz zraka ni le spletna stran, temveč prava digitalna enciklopedija Jadrana . Njeni posnetki združujejo praktične informacije za varno plovbo in vizualno privlačnost, ki navduši vse ljubitelje morja. Kaj lahko pričakujete Pri eNavtiki se zavezujemo, da bomo naše delo nadaljevali in prikazali še več zanimivih točk na Jadranu. Tudi v prihajajočem letu bomo objavili vsaj 50 novih videoposnetkov. Med njimi bodo posnetki otokov Zlarin, Šolta, Brač, Drvenik Veli, Drvenik Mali, nekaj pa jih bo s celine. Otok Brač - 26 videoposnetkov

sobota, 15. november

RumenoeNavtikapred 32 dnevi
Tečaj je namenjen vsem, ki že poznate osnove jadranja in si želite nadgraditi znanje na višji, bolj dinamični ravni. V dveh dneh bomo preizkusili različne tehnike, ki jih uporabljamo pri sodobnem športnem in rekreativnem jadranju. Cilj tečaja je, da pridobite samozavest pri zahtevnejših manevrih, boljše razumevanje dinamike vetra ter učinkovitejše upravljanje jadrnice v realnih razmerah. Tečaj izvaja Matic Vrečko, izkušen jadralec in taktik z izkušnjami z največjih offshore regat v Sredozemlju. Z jasnimi razlagami, praktičnimi primeri in osredotočenostjo na detajle boste iz vsake vaje dobili največ. Tečaj poteka v slovenskem morju in je zasnovan tako, da kombinira učenje, trening ter individualne povratne informacije vsakemu udeležencu. Primeren je za jadralce, ki želite izboljšati svoje praktično znanje, napredovati proti regatnemu jadranju in pridobiti več samozavesti v močnejšem vetru ter zahtevnejših situacijah. Število mest je omejeno na 6 oseb, da zagotovimo optimalno delo na krovu. Vsebina Napredne tehnike krmarjenja in optimizacija hitrosti Trimanje jader v različnih vetrovnih razmerah Učinkovita izvedba štirih osnovnih in enega naprednega jadralskega manevra Krajšanje jader v solo ali ekipni izvedbi Uporaba jadra Code0 Genaker: dvig, različne tehnike spusta, notranji in zunanji gybe Sodelovanje posadke in komunikacija na krovu Inštruktor Matic Vrečko, dipl. ing. strojništva, RYA Coastal skipper, taktik in skiper na različnih regatah, ki je v zadnjem letu na morju preživel več kot 250 dni, sam prejadral Atlantik, jadranja učil sojadralce z različnimi predznanji in tudi predava v različnih jadralnih klubih. Z mladostno zagnanostjo in globokim poznavanjem jadranja navdušuje tiste, ki na jadrnico pridejo prvič, kot tudi izkušenejše jadralce. Časovnica Začetek v petek, 21. 11. 2025, ob 18.00, zaključek v nedeljo, 23. 11. 2025, ob 18.00. Privez jadrnice Karpo Marina Portorož, privez C7 Cena tečaja 450 €/osebo, plačilo ob prijavi V ceno so vključeni vsi stroški jadrnice, opreme, inštruktorja, spanja oz. posteljnine in tudi hrane ter pijače na jadrnici (2 x malica in prigrizki). Prijave in informacije: karposailing@gmail.com in 041 257 455 (Matic)

petek, 14. november

RumenoeNavtikapred 33 dnevi
Hrvaška je dežela morja, oljčnih nasadov, pašnikov in rodovitnih polj. Zato so sestavine, ki se znajdejo v katerem od številnih tradicionalnih receptov, vedno sveže, razvajene od sonca, polne arom in pripravljene z domišljijo. Vsaka regija ima svoje značilne jedi, ki jih je najbolje poskusiti tam, kjer so doma. Če obstaja kraj, kjer kuhanje (in vse ostalo) poteka počasi in z občutkom, potem je to Dalmacija. Od Splita do Dubrovnika, od Brača do Korčule, tu je vedno dovolj časa za dobro hrano, vino in družbo. Če vas pot zanese proti Šibeniku, naj vas mir pristanišča ne zavede. Tu se življenje praznuje s sirom, zorjenim v ovčji vreči, drniškim pršutom in kozarcem znamenitega vina iz Primoštena. Na koncu večera se poskusi pita z olivami in figami, ki s svojo toplino ostane še dolgo v noč. V senci splitskih ulic se skriva prava kraljica dalmatinske mize – pašticada. Vino, klinčki, govedina in potrpežljivost – jed, ki potrebuje čas, da pove svojo zgodbo. Nasprotno od večurnega kuhanja pašticade pa se ribe pripravljajo čim bolj enostavno, na način, ki ohrani največ okusa rib. To je dalmatinski minimalizem par excellence! Iz Splita se odpravimo na Hvar, kjer vas čakajo vina z značajem – vugava, Plančić in celo smutica, starodavna mešanica črnega vina in ovčjega mleka, ki razen imena in videza s smutijem nima nič skupnega. Tu se zvečer na mizo postavi gregada (močna ribja juha), ki stavi na sveže sestavine in nič kompliciranja. Še južneje, v Stonu, se morje spremeni v raj školjk. Ostrige in klapavice so darilo, ki ga spremljajo vina z juga – dingač, postup, pošip ali grk. In ko sonce počasi tone za obzorje, se na mizi zasveti še rožata – sladka, kremasta sladica, ki spominja na vanilijev puding. V Dalmaciji se nič ne dogaja na hitro. Tu se kuha in jé s potrpežljivostjo in užitkom. In ko sedite ob morju s kozarcem vina v roki, se nalagajo najlepši spomini. Slika zgoraj: Gojišče ostrig v zalivu Sutvid na polotoku Pelješac. Lokacija zaliva Sutvid  na tej povezavi.
RumenoeNavtikapred 33 dnevi
Zavod YouSea je v sodelovanju s podjetjem Spar Slovenija v slovenskem morju jeseni ponovno izvedel štiri čistilne akcije morskih travnikov, ki so ključni za ohranjanje biotske raznovrstnosti. Spar Slovenija in Zavod YouSea že drugo leto zapored sodelujeta pri pobudi za ohranjanje slovenskega morja. Doslej so izvedli že osem čistilnih akcij in  iz morja odstranili skupno več kot dve toni odpadkov. Poleg odstranjevanja odpadkov je akcija osredotočena tudi na dolgoročno spreminjanje odnosa do morskega okolja. Na območjih morskih travnikov ne odstranjujejo le odpadkov, temveč tudi gradijo razumevanje o vlogi teh zelenih zakladov morja, edinstvenih habitatov, ki so temelj zdravja slovenskega morja. Morske trave so namreč poleg podpore biotski raznovrstnosti pomembne tudi zaradi ključnih ekoloških funkcij: proizvajajo kisik, vežejo ogljikov dioksid, čistijo morsko vodo, stabilizirajo morsko dno in pomagajo preprečevati segrevanje morja. »Morski travniki so eden izmed temeljev življenja v našem morju, a pogosto spregledani in ogroženi. Partnerstvo s Spar Slovenija nam omogoča, da jih varujemo, čistimo in predvsem ozaveščamo o njihovi vlogi za človeka in ohranjanje morskega ekosistema,« je povedala dr. Irena Fonda, direktorica Zavoda YouSea. Čistilne akcije kot del širše trajnostne pobude V okviru jesenske čistilne akcije so v Izoli in Kopru izvedli skupaj štiri čistilne akcije, pri čemer so odstranili več kot eno tono smeti. Čiščenja so izvedli ob koncu turistične sezone, ko morski travniki začnejo odmetavati liste in so zato odpadki bolj vidni. Med najpogostejšimi odpadki so bile steklenice, plastenke in pločevinke, med najnevarnejšimi pa akumulatorji, baterije in cigaretni ogorki. Odstranili so tudi številne tapisone, preproge, pnevmatike, cerade in brisače, ki so za morske travnike zelo škodljivi, saj prekrijejo večje površine in preprečujejo rast morskih trav. Zavod YouSea je skupaj s profesionalnimi potapljači in prostovoljci ročno in s posebno opremo previdno odstranjeval odpadke, pri čemer so skrbno pregledali vsak predmet ter organizme, ki so se v njem naselili, in jih, kjer je bilo mogoče, vrnili v naravno okolje. Že v prvem letu so v občinah Piran, Izola, Koper in Ankaran izvedli štiri čistilne akcije, v katerih so iz morskih travnikov odstranili več kot tono odpadkov. Pri izvedbi so sodelovale tudi Marina Izola in Marina Koper, kjer so odpadke začasno odložili, ter vsa obalna komunalna podjetja Marjetica Koper, Komunala Izola in Okolje Piran, ki so na koncu poskrbela za pravilno odstranitev in reciklažo pobranih odpadkov. Skupaj za prihodnost morskih travnikov Spar Slovenija in Zavod YouSea si prizadevata, da bi javnost začela morske travnike prepoznavati kot neprecenljivo bogastvo narave, ne pa kot oviro pri obisku obale. »Čiščenje je le začasen ukrep - bistveno je, da preprečimo, da bi odpadki sploh končali v morju, « pravijo v Spar Slovenija. »Naš cilj je sprememba pogleda: obala in morje nista prostor za izkoriščanje, ampak naravna dediščina, ki jo je treba varovati. Varovanje morskih travnikov pa ni samo okoljska odgovornost, temveč tudi temelj gospodarske odpornosti, varnosti in kakovosti življenja.« Zavod YouSea in Spar Slovenija že drugo leto zapored s skupnimi močmi prispevata k dolgoročnemu ohranjanju morskega ekosistema. V tem času so skupaj v okviru pobude izvedli že osem čistilnih akcij morskih travnikov in iz morja odstranili več kot dve toni smeti. Prizadevanja za ohranjanje čistosti slovenskih voda bosta Spar Slovenija in zavod YouSea nadaljevala tudi v prihodnjem letu.

četrtek, 13. november

RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Vabljeni v salon Moto-Nautika, kjer vas na več kot 3.000 m² razstavnih površin pričakuje pestra izbira demo plovil po posebej ugodnih cenah. V naši ponudbi najdete tako večja motorna plovila kot tudi večje in manjše gumenjake, prilagojene različnim željam in potrebam navtičnih navdušencev. Na voljo so vrhunski modeli priznanih blagovnih znamk, kot so Ranieri International, Grand Boats, ZAR Formenti in ZAR Mini. Naši izkušeni prodajni svetovalci vam bodo z veseljem pomagali pri izbiri idealnega plovila, ki bo najbolje ustrezalo vašemu načinu plovbe in željam. Izpostavljamo: Ranieri International Next 255 LX Med večjimi plovili izpostavljamo model Ranieri International Next 255 LX , ki izstopa s svojo elegantno in športno obliko. Sodobno oblikovan trup je optimiziran za zmanjšanje hidrodinamičnega upora, kar izboljšuje učinkovitost goriva in omogoča gladko ter stabilno plovbo tudi pri večjih hitrostih. Ena izmed ključnih prednosti trupa je vgrajen sistem za absorpcijo udarcev , ki povečuje udobje in varnost tudi v razburkanih morskih razmerah. Na prostorni sončni ploščadi se lahko sproščate in uživate v sončnih dneh, medtem ko vam zunanja kuhinja z vso potrebno opremo omogoča pripravo obrokov na prostem – idealno za družinske izlete ali prijetna druženja na vodi. Pod palubo se skriva prostorna kabina , opremljena s kakovostnimi materiali in skrbno načrtovano notranjostjo.  Ponuja udobno ležišče za dve osebi in je dopolnjena z ločeno kopalnico , ki zagotavlja zasebnost in dodatno udobje med večdnevnimi plovbami. Več o Next 255 LX: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ranieri-international-next-255/ Grand G850 V našem salonu Moto-Nautika sta na voljo dva vrhunska modela iz prestižne serije Golden Line 850 – Grand G850HGLF Hard Top in G850HGLF Black INOX Carbon. Gre za gumenjak, zasnovan za dolge plovbe in potovanja, ki sodi v povsem nov razred čolnov in pomeni pomemben korak naprej od zelo uspešnega modela G750. Grand G850 se odlikuje po odličnih plovnih lastnostih, saj brez težav obvladuje tudi zahtevne pogoje na morju, vključno z močnimi vetrovi in valovi do štirih metrov višine.  Plovilo je idealno za vse, ki iščejo družinski čoln z veliko mero udobja in varnosti, hkrati pa je zaradi tehnične dovršenosti in skladnosti z evropskimi standardi zelo primeren tudi za komercialno uporabo, kot je izposoja. Omogoča registracijo do 12 potnikov, kar ga postavlja med najzmogljivejše čolne v svojem razredu. Če iščete zmogljivo, prostorno in sodobno plovilo, ki navdušuje tako z videzom kot zmogljivostjo, je Grand G850 nedvomno prava izbira. Več o Grand G850HGLF Hard Top: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-hard-top/ Več o G850HGLF Black INOX Carbon: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-black-inox-carbon/ Grand G500 – več modelov na zalogi V Moto-Nautiki imamo na zalogi bogato ponudbo modela Grand G500, priljubljenega petmetrskega gumenjaka, ki predstavlja eno najboljših izbir v svojem razredu. Zasnovan je za izvenkrmne motorje z močjo do 115 konjskih moči, kar mu omogoča odlično zmogljivost na vodi, bodisi pri vsakodnevni plovbi, vodnih športih ali kot spremljevalno plovilo večjim barkam in jahtam. S svojo kompaktno a učinkovito zasnovo G500 ponuja vznemirljivo izkušnjo hitrosti in odzivnosti, hkrati pa nudi udobje in varnost, ki ju pričakujejo tudi bolj zahtevni uporabniki. Gre za čoln z certificirano dolžino 495 cm, kar pomeni, da ostaja pod administrativno mejo 5 metrov, a še vedno omogoča registracijo do 9 oseb. Njegov trup zagotavlja stabilno in varno plovbo tudi v razburkanih razmerah. Velik skladiščni prostor v zadnjem delu omogoča shranjevanje opreme brez oviranja potnikov, medtem ko je spredaj nameščena snemljiva ležalna ploščad za udobno sončenje. Oglejte si modele v ponudbi: G500HGLF Light Gray G500HGLF White Decor G500HGLF Off White G500HGLF White Decor II G500GLF PVC Grand G500 Off White Hypalon s F100 Ostala plovila na zalogi Preostala plovila na zalogi si lahko ogledate tukaj: AKTUALNA ZALOGA NOVIH PLOVIL Za vse informacije in nasvete vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu na naslovu Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž, ali nas kontaktirate na: Telefon: 02 629 04 00 (odzivna št. #2) Plovila: +386 31 300 903 Email: info@moto-nautika.com Oglejte si našo ponudbo tudi na: www.moto-nautika.com www.motonautika-shop.com Veselimo se vašega obiska!
RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Na Moto-Nautiki lahko že vrsto let najdete izdelke priznane blagovne znamke Marine Business , ki velja za enega vodilnih imen na področju navtične opreme in dekoracije za zunanje prostore. Z letom 2026 prihaja nova kolekcija, ki združuje mediteranski dizajn, vzdržljivost in praktičnost – vse, kar potrebujete za brezskrbno življenje na krovu. Kaj prihaja? Vodoodporne torbe Thalassa Nova generacija torb je namenjena zaščiti elektronike in osebnih predmetov. Na voljo bodo modeli za prenosnike, tablice in nova 5-litrska različica za vsakodnevno uporabo. Vsi izdelki so narejeni iz trpežnega materiala PVC Tarpaulin 500D, odpornega na vodo, pljuske in vremenske razmere. Prenovljeni predpražniki Welcome Predpražniki z novimi materiali in klasičnim navtičnim videzom so idealni za uporabo na plovilu ali doma. Protizdrsna osnova, odpornost na sonce in vlago ter enostavno vzdrževanje jih postavljajo v sam vrh uporabnosti. Novi modeli pepelnikov, zaščitenih pred vetrom Z razširjeno ponudbo devetih novih modelov v barvah, navdihnjenih z naravo, Marine Business nadaljuje s ponudbo elegantnih in praktičnih rešitev za uporabo na plovilih ali zunanjih prostorih. Novi pepelniki imajo uteženo dno in pokrov, ki preprečuje raznašanje pepela v vetru. Vodoodporne blazine z ročajem Blazine so izdelane iz materialov, odpornih na vodo in UV žarke. Poudarek je na detajlih, kot je prepletena robna vrv, ki dodatno poudari navtični videz in kakovost izdelave. Primerne so za palube, vrtove ali terase. Vsi izdelki Marine Business so zasnovani z mislijo na dolgo življenjsko dobo, estetiko in funkcionalnost. Uporabljeni materiali so skrbno izbrani, z vedno večjim poudarkom na trajnosti in zmanjševanju vpliva na okolje. Na Moto-Nautiki vas vabimo, da si med prvimi naročite aktualno ponudbo Marine Business in bodite med prvimi, ki bodo v letu 2026 preizkusili nove izdelke iz prihajajoče kolekcije. Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate: Telefon: 02 629 04 00 (#3), Oprema: +386 51 222 122 E-pošta: oprema@moto-nautika.com Splet: www.moto-nautika.com | www.motonautika-shop.com
RumenoeNavtikapred 34 dnevi
Drugi dan smo zvečer iz Port Olry-ja odjadrali proti dobrih 80 milj oddaljenem otoku Vanua Lava. Celo noč nas je poganjal dober vzhodnik, zato smo že zjutraj lahko spustili sidro v zavetrnem delu zaliva nad Solo, glavnim naseljem otoške skupine Banks na severu Vanuatuja. Za ta del Pacifika ni tiskanih navtičnih vodičev, na spletu pa se najde poročila posameznih jadralcev, ki so jih objavili na svojih blogih in ta poročila so drugi jadralci povezali v nekakšen smiseln snop poročil po skupinah otokov. Ta poročila zdaj tudi sam pri načrtovanju poti uporabljam namesto vodiča in prebral sem, da na Vanua Lavi živijo tudi morski krokodili. Jutranje plavanje je zaradi krokodilov danes odpadlo, sem pa zato v postelji nadoknadil nekaj ur spanja, ki si ga ponoči zaradi jadranja nisem privoščil prav veliko. Po jutranjem počitku smo odveslali na obalo do anglikanskega misijona, kjer imajo šolo za duhovnike Melanezijske protestantske cerkve. Na plaži nas je pričakal mlad kandidat za duhovnika s svojo družino. Prijazno nas je postregel s sokom iz s sveže nabranih kokosovih orehov in nam nato razkazal misijon, šolo in študentsko naselje. Med drugim nam je povedal, da v bližnji reki zares živijo krokodili, ki plavajo tudi v morju in imajo za hrano ribe, želve in divje prašiče. Ljudi menda ne napadajo ?? Popoldne smo odpluli na južno stran zaliva in se sprehodili tudi po Soli. Naselje me je presenetilo s svojo čistostjo, urejenostjo in zelo lepo betonsko cesto speljano skozi razpotegnjeno naselje z večinoma preprostimi lesenimi hiškami. Da so domačini povsod prijazni, smo se že navadili. S policistom sem se spotoma dogovoril, da ga jutri obiščemo s potnimi listi pred odhodom proti Salomonovim otokom. Od sredine tedna naprej je napovedan precej krepak jugovzhodnik, katerega začetek bi rad čim bolje izkoristil za pot proti severu, še preden veter naredi prevelike valove. V Soli na Vanua Lavi smo v ponedeljek dopoldne v vaških trgovinicah in v vrtnariji pustili še zadnje vatuje in opravili izstopne formalnosti, nato pa dvignili sidro, razvili jadra in odpluli proti severu. Jadranje prvi dan je bilo živahno čez dan in še bolj živahno ponoči, ko so nas s krepkim vetrom in gostim dežjem preganjale plohe. Do večera smo jadrali mimo zadnjih severnih Vanuatskih otokov, na katerih se zaradi predpisov nismo smeli ustaviti. Drugi dan smo prišli do otoške skupine Santa Cruz na vzhodu Salomonovih otokov in jadrali mimo prvih otokov, na katerih se prav tako nismo smeli ustaviti, preden jutri na otoku Nendo ne opravimo Salomonskih vstopnih formalnosti. Carinik z Nenda, kateremu sem preko elektronske pošte najavil naš prihod in ga zraven prosil za dovoljenje za postanek na kateren od salomonskih otokov ob poti, me je v odgovoru in potrditvi še posebej opozoril na to, da se na teh otokih ne smemo ustaviti. < Jug Espiritu Santo Nadaljevanje 28.11.2025 Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih Proti soncu Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, NAKUP Z vetrom Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj. NAKUP Veliki trije Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean. NAKUP Z jadrnico čez Arktiko Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre ... NAKUP Miran Tepeš Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna. Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell. Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj. Besedilo in fotografije: Miran Tepeš

torek, 11. november

RumenoeNavtikapred 36 dnevi
Finska ladjedelnica Saxdor Yachts, najhitreje rastoča blagovna znamka v svetovni navtični industriji, povečuje proizvodnjo pred svetovno premiero svojega novega paradnega modela, Saxdor 460 GTC, z razširitvijo proizvodnih zmogljivosti v novi tovarni v Larsmu na Finskem. Model Saxdor 460 GTC, ki bo predstavljen januarja 2026, predstavlja pomemben mejnik v razvoju blagovne znamke, saj se prvič podaja v kategorijo jaht dolžine med 45 in 50 čevlji. Z njegovo prihajajočo predstavitvijo Saxdor utrjuje svoj položaj globalnega pionirja v navtični industriji, saj svoje prepoznavne prednosti na področju oblikovanja in proizvodnje nadgrajuje v naprednejši koncept, primeren za večjo kategorijo jaht. Saxdor 460 GTC je paradni konj nove 46-čeveljske serije in največji Saxdor doslej, ki predstavlja naslednjo stopnjo razvoja oblikovalskega jezika blagovne znamke. Združuje vse elemente, ki opredeljujejo Saxdor – drzen dizajn, pametno izrabo prostora in visoko zmogljivost – ter jih nadgrajuje z večjim udobjem, prostornimi bivalnimi površinami in izkušnjo na krovu, oblikovano z inovacijami in natančnostjo. Njegova zaprta, celoletna krmilna kabina se brezhibno odpira v okolico, kar ustvarja naraven prehod od sprednjega salona do zadnje palube, medtem ko prefinjene proporcije in elegantna silhueta jahti dajejo magnetno prisotnost. »Saxdor 460 GTC pomeni novo poglavje za našo blagovno znamko,« je povedala Erna Rusi, izvršna direktorica Saxdor Yachts. »Naša stalna rast in močno povpraševanje potrjujeta, da si je Saxdor prislužil svoje mesto na trgu, zanimanje za naše čolne pa se zdaj razširja na nove segmente kupcev, vključno s tistimi, ki se ozirajo proti večjemu delu naše ponudbe.« Da bi zadovoljili močno svetovno povpraševanje in podprli to naslednjo fazo rasti, je Saxdor oktobra 2025 odprl novo proizvodno lokacijo v Larsmu na Finskem. Širitev povečuje proizvodne zmogljivosti podjetja in se bo osredotočila na izdelavo največjih in najnaprednejših modelov Saxdor, vključno s paradnim modelom 460 GTC. Ta strateška poteza Saxdorju omogoča ohranjanje izjemne rasti, ki naj bi leta 2025 znašala kar 70 % na letni ravni. Več informacij o plovilih Saxdor pri uradnemu predstavniku za slovenijo Newera Yachting v Ljubljani,  tel: +386 41 699 325

ponedeljek, 10. november

RumenoeNavtikapred 37 dnevi
Vstopite v svet brezkompromisnega užitka na vodi z Yamarin 67 DC — plovilom, ki združuje v prvi vrsti kvalitetno skandinavsko izdelavo, eleganco, zmogljivost in funkcionalnost. Zasnovan za osem oseb se ta model izkaže kot idealen za družinske izlete, popoldanske avanture s prijatelji ali sproščene vikende ob morju. S čistimi linijami, razširjeno vodno linijo in premišljenimi detajli, Yamarin 67 DC takoj pritegne pogled. Velika zatemnjena stekla trupa, črn okvir vetrobranskega stekla in nizko profilirana struktura ustvarjajo vtis prestiža in sodobnega oblikovanja. Na krmi se razprostira udobna sedežna garnitura v obliki črke U, dopolnjena s premičnim naslonom voznikovega sedežnega položaja, ki se z obračanjem spremeni v družabni prostor za do sedem oseb. Za poletne dni je opcijsko na voljo miza in velika ležalna površina — idealno za sončenje ali popoldansko sprostitev. Plovilo lahko opremite z veliko tendo ter dodatno zimsko camper cerado, ki vam omogoča popolno zaprtje ter s tem tudi dodatno spalno kabino za 2 osebi. Krma vam ponuja tudi popoln kuhinjski otok z omaricami ter hladilnikom, lahko pa se odločite tudi za verzijo brez ter uživate ob dodatnem sedalnem prostoru. Armaturna plošča je premišljeno ter intuitivno razporejena s pametnim Yamarinovim Q zaslonom, ki vam ponuja vrsto funkcionalnosti: Interna WiFi, Bluetooth, 4G povezava; sistem je pripravljen za internetne podatke, vremenske podatke in notranje aplikacije, združljivost z NMEA 2000, integracija podatkov motorja ter možnosti dopolnitev z radarskim, sonar in drugimi sistemi, C map, audio sistem, GPS, stanje akumulatorjev in več! {gallery}yamarin67dc{/gallery} Yamarin 67 DC ponuja kabino z drsnimi vrati, velikimi okni in strešno odprtino, ki v notranjost vdihnejo naravno svetlobo. Kabina je primerna za prenočevanje, počitek otrok ali shranjevanje prtljage, za katero imate obilico prostora tudi pod posteljo. Z 6,76-metrsko dolžino in 2,55-metrsko širino trup ponuja izjemno stabilnost in mirno plovbo. Pri maksimalni opremi z 250 konjskimi močmi doseže hitrost do kar 46 vozlov — tudi pri najzahtevnejših pogojih. Model je opremljen z obilico standardne opreme: Yamarinov Q pametni zaslon 10'', rezervoar za gorivo 195L, Softdeck talne obloge po celotni palubi, kalužni črpalki, audio sistem, dodatna ležalka na krmi, sidrni predali spredaj in zadaj, stikala za baterije, dve bateriji za boljši izkoristek, vodoodporni USB / 12 V priključki, hidravlično krmiljenje, LED-osvetlitev.. Za tiste, ki zahtevate več, je na voljo veliko dodatne opreme, od bow thrusterja ter Yamahinega sistema Helm master, elektro sidro, kuhalna plošča, hladilnik, camper cerada, trim tabi, marinski priključek,… Tehnični podatki: Dolžina: 6,76 m Širina: 2,55 m Teža z motorji: 1480 kg Št. ljudi na krovu: 8 Kabina: 2 + 2 Max motorizacija: 250 hp Rezervoar goriva: 195 L Max hitrost: 46 vozlov Za koga je primeren? Za družine, ki si želijo brezskrbne vodne izkušnje s prijatelji. Za ljubitelje dizajna, ki cenijo eleganco in kakovostno izdelavo. Za tiste, ki ne želijo velikih plovil, a želijo funkcionalnost in udobje večjih. Za užitek na vodi: hitra plovba, varna krmarjenje in sprostitev na soncu. Zakaj izbrati Yamarin 67 DC? Idealna velikost : Dovolj kompakten za lažje manevriranje in pristanke, a dovolj prostoren za udobje. Večnamenska uporaba : Od dnevnih izletov do kratkih počitkov na vodi. Elegantna izvedba : Premium materiali, sodobna oprema in brezčasna estetika. Vrhunska zmogljivost : Zmogljiv trup v kombinaciji z najnaprednejšimi Yamaha motorji, ki zadovolji tudi zahtevnejše uporabnike. Prilagodljivost opreme : Izberite med osnovno, Comfort ali Premium opremo, glede na vaše potrebe in proračun. Plovilo si je mogoče ogledati v njihovem salonu na Ptuju, naročila so odprta za naslednjo sezono. Pokličite jih za individualno ponudbo, da skupaj zaplujete v leto 2025! Kot generalni zastopnik za plovila QUARKEN, YAMARIN, Marinello, AS Marine ter Nuova Jolly vam nudijo kompletno storitev – servis in diagnostiko motorjev Yamaha, Suzuki, Honda, Mercury in Tohatsu, popravila poliestra in tubusev, vgradnja dodatne opreme, hrambo plovil in mnogo več! Prav tako pa so vam na voljo tudi, ko ste na dopustu. Na Jadranu vam nudijo mobilne servisne točke, tako da nikoli ne ostanete sami. Vabljeni! Cena: YAMARIN 67 DC z motorjem Yamaha F200 – že od 86.500,00 EUR z DDV ! Več informacij pri slovenskemu zastopniku plovila YAMARIN, Navigator Group Ptuj, https://www.navigator-ptuj.si ali info@navigator-ptuj.si ali tel.:+386 51 238 901 ali +386 40 440 460.
RumenoeNavtikapred 37 dnevi
Ta konec tedna je potekala ena izmed najbolj zahtevnih regat na Jadranu, regata Jabuka. Prvo mesto je pripadlo ekipi Scorpio pod vodstvom hrvaškega krmarja Filipa Babiča. Regata Jabuka, ki jo organizira Jadralni klub Tijat iz Vodic, je letos praznovala svojo 22. izvedbo . Gre za najmasovnejšo odprtomorsko regato na Hrvaškem , ki jadralce popelje na 110 navtičnih milj dolgo pot od Vodic do vulkanskega otoka Jabuka in nazaj. Otoku Jabuka, ki se dviga iz morja kot črna skala sredi Jadrana, pripisujejo skoraj mitski status med jadralci. Njegova oddaljenost, nepredvidljivo vreme in magnetna privlačnost ustvarjajo edinstven izziv, ki ga mnogi štejejo za prestižno trofejo. Ena od posebnosti regate je nočni start , ki se je bil v petek, 7. novembra, ob 21. uri. Ta element dodaja tekmovanju dramatičnost in zahteva od posadk izjemno koncentracijo in izkušnje. Med udeleženci so bili tudi znani športniki , kot sta olimpijski jadralec Šime Fantela in nekdanji smučarski šampion Ivica Kostelić, ki sta se pogumno podala na zahtevno pot. Letos je regato najhitreje preplula jadrnica Scorpio iz Jadralnega kluba Marina Kaštela. Za plovbo so potrebovali zgolj 10 ur 46 min in 13s. Na drugo mesto je prijadrala ekipa Molo Lungo iz Jadralnega Kluba Tijat. Krmar Ante Česič je s svojo ekipo potreboval 30 min več kot zmagovalna ekipa. Kot tretja je v cilj priplula jadrnica Tutta Trieste 2 pod vodstvom krmarja Pavla Sehnala. Slovenska ekipa Shining Idrija pod vodstvom krmarja Jerneja Drofenika je za stopničkami zaostala le 12 min. Kot deseta je v cilj priplula jadrnica Karpo s časom 14 ur 7 min in 7s. Z odlično plovbo so se zavihteli na prvo mesto v razvrstitvi ORC A. Na deveto mesto v razvrstitvi ORC A se je uvrstil Sebastjan Podlesnik z jadrnico More Relax iz jadralnega kluba Savinja, ki pa je zmagal v skupini G6. Po prihodu v cilj se nam je javil Maks Vrečko , skiper ekipe Karpo in komentiral uvrstitev z naslednjimi besedami: »Regata Jabuka je vedno nekaj posebnega – nočni start, močna konkurenca in edinstven občutek, ko ob polni luni objadraš vulkanski otok sredi morja. Letos smo uspeli sestaviti vse koščke: dobra taktika, odlično jadranje, zanesljiva jadrnica in uigrana ekipa. Vrhunski rezultat v ORC je čudovit zaključek naše sezone.« V razvrstitvi ORC B se je na sedmo mesto zavihtela jadrnica Članica Jadralnega kluba Ljubljana pod vodstvom Simona Virnika, na osmo mesto je prijadral Igor Orlov z jadrnico Athena Pirnar, Dušan Ušeničnik pa je imel s svojo ekipo pred ciljem smolo, zaradi česar so izgubili nekaj mest in regato zaključili na 11 mestu v skupini ORC B. Dušan Ušeničnik , lastnik in krmar ekipe Elaya ja na spletu zapisal: »Regata Jabuka 2025 je za nami. Odjadrali smo odlično, le malo smole smo imel pred ciljem, da nas je ujela vremenska tranzicija. Izgubili smo cca. pol ure, kar nas je odpihnilo od podija. Smo zelo veseli, uživali smo v jadranju, glisiranju, v odlični družbi cele ekipe. Osvojili smo 28. mesto med 116, 5. mesto med 17 v grupi, 11. mesto v ORC B med 24. Hvala vam za navijanje in podporo ter celi ekipi za odgarano delo do Jabuke in nazaj. Imamo se fajn.«
RumenoeNavtikapred 37 dnevi
Antares 9 je eleganten sodoben čoln, na novo zasnovan z inovacijami in izboljšavami, prevzetimi iz večjih modelov. Ustvarjen je za zabavne vikende na vodi, nova različica pa ponuja še več načinov za uživanje na morju. Premikanje po čolnu in upravljanje sta enostavnejša, izkušnja pa še prijetnejša v dobri družbi – tako med sidranjem kot med plovbo. Zunanjost Novi Antares 9 ima eleganten profil in se ponaša z gladkimi, dinamičnimi linijami, ki jih poudarjata srebrna obroba in dolga okna trupa. Lok krmarskega prostora, prepoznavni znak te linije, tvori rahlo prelomljeno krivuljo, ki se povezuje z razširjeno strešno konstrukcijo, ki ščiti prostorno krmo, ki meri kar 1,7 m × 2,4 m) Z dodatnim sedežem se klop v obliki črke L lahko spremeni v salon v obliki črke U – idealna postavitev za večje število gostov. Ta modularni salon se zlahka preoblikuje v prostor za sončenje, kadar si želite sprostitve in uživanja na soncu. Notranjost Novi Antares 9 je popolna izbira za križarjenja z družino ali prijatelji, saj potnikom ponuja izjemno kakovost bivanja na krovu. Notranji salon, obdan z velikimi okni, je preplavljen s svetlobo. Sodobna kuhinja je opremljena z 80-litrskim hladilnikom, dvema električnima kuhalnima ploščama, možnostjo mikrovalovne pečice ter obilico prostora za shranjevanje. Sprednja lastniška kabina obljublja prijetne noči na morju. S posteljo velikosti 160x200, lakiranim pohištvom, ambientalno osvetlitvijo, oblazinjenim vzglavjem in prostorno omaro za obešanje oblačil nudi izjemno raven udobja in elegance, ki ju redko najdemo na čolnih te velikosti. Enako udobna kabina za goste sprejme dva potnika, salon pa se lahko preuredi v dodatni dve ležišči. Novi Antares 9 predstavlja prefinjeno ravnovesje med zmogljivostjo in varnostjo ter med zunanjim prostorom in notranjo prostornostjo. Vsaka podrobnost je zasnovana tako, da omogoča lažje gibanje in nemoten dostop do morja, kar naredi izlete na morje še bolj sproščujoče in prijetne. Antares 9 je ustvarjen za družinska križarjenja in vodne športe s prijatelji ter uteleša vsestranskost, udobje in eleganco. Brezhibna zasnova in neprimerljiva varnost Stranska dostopna vrata omogočajo lažje vkrcanje in izkrcanje, medtem ko kopalna lestev nudi priročen dostop do vode. Širši in globlji prehod na desnem boku z visokimi ograjami zagotavlja varen dostop do premca – za odpiranje sidrnega predala, dostopa do pomola ali sprostitev na soncu na izjemno udobnih blazinah za sončenje z nastavljivimi naslonjali. Vsaka inovacija je zasnovana z namenom olajšanja gibanja in brezhibnega dostopa do morja, da bodo vaši izleti udobnejši, sproščeni in še prijetnejši. Tehnologija in zmogljivost Zvest DNK-ju svoje linije je Antares 9 robusten čoln, zasnovan za lahkotno rezanje valov. Opremljen z izvenkrmnim motorjem z močjo 500 KM (največja dovoljena moč) in velikimi rezervoarji za gorivo, omogoča doseg 130 navtičnih milj pri potovalni hitrosti, kar pomeni, da lahko plujete dlje in dlje časa. Trup je lažji, a enako trden, kar zagotavlja večjo togost za boljšo stabilnost in udobje med plovbo, hkrati pa zmanjšuje vibracije in hrup. Širok nabor možnosti Novi Antares 9 ponuja številne možnosti prilagoditve glede na način uporabe in vaše potrebe. Dodate lahko ogrevanje, klimatsko napravo, generator ali litijeve baterije BlueCell, sončne celice na strehi nad kabino, strešno okno in celo nosilec za vesla. Kakovost in eleganca na krovu Ta novi model se ponaša z oblikovalskimi smernicami in materiali najvišje kakovosti. Oblazinjenje v kokpitu je še udobnejše, medtem ko poliestrska naslonjala zagotavljajo večjo vzdržljivost. Bivalni prostori so obogateni z lakiranim pohištvom in oblogami iz oreha. Mehka obloga ustvarja prijetno in sproščujoče vzdušje. Tehnični podatki Dolžina čez vse: 8,23m Širina:  2,99m Teža plovila: 4620 kg Najvišja višina nad vodno linijo: 3,23m Ugrez min: 0,63m Ugrez max: 0,96m Rezervoar goriva: 600 l (2x300l) Rezervoar vode: 160l Moč motorjev: 2x250 KM {gallery}antares-9-new{/gallery}
RumenoeNavtikapred 37 dnevi
Highfield Roll Up gumenjaki so sinonim za mobilnost, kakovost in zanesljivost – idealna izbira za vse, ki iščejo kompakten, lahek in trpežen čoln za vsakodnevne navtične avanture. Kaj je serija Highfield Roll Up? Highfield Roll Up je serija zložljivih gumenjakov, zasnovanih za enostavno uporabo, hitro postavitev in priročno shranjevanje. Namenjeni so predvsem kot pomožni čolni (tenderji) za večja plovila, a so zaradi svoje vsestranskosti in kakovostne izdelave primerni tudi za samostojno uporabo na mirnejših vodah. Ključne prednosti serije Roll Up Kompaktnost in prenosljivost : Gumenjaki Roll Up se zložijo v torbo, kar omogoča enostaven transport in shranjevanje – idealno za avtodome, jadrnice ali vikende ob vodi. Hitro sestavljanje : Zahvaljujoč zložljivemu dnu in napihljivim tubusom je čoln pripravljen za uporabo v nekaj minutah. Lahkost : Modeli tehtajo od približno 20 do 35 kg, kar omogoča enostavno rokovanje tudi eni osebi. Stabilnost in varnost : Napihljive bočne cevi zagotavljajo izjemno stabilnost na vodi, kar je še posebej pomembno pri vkrcavanju in izkrcavanju. Različni materiali : Na voljo so modeli iz PVC-ja (Mehler) in Hypalona – slednji je odpornejši na UV žarke in kemikalije, zato je primeren za zahtevnejše pogoje. Kakovost izdelave Highfield je znan po uporabi vrhunskih materialov in natančni izdelavi . Čeprav serija Roll Up ne uporablja aluminijastega trupa kot večje Highfieldove serije (npr. Sport), pa vseeno vključuje ojačano aluminijasto krmo , ki povečuje trdnost in podaljšuje življenjsko dobo čolna. Zvarjeni spoji in kakovostni ventili zagotavljajo dolgoletno brezskrbno uporabo. Protizdrsna tla (v nekaterih modelih) omogočajo varnejše gibanje po čolnu. Estetska dovršenost in minimalistična zasnova dopolnjujeta funkcionalnost z vizualno privlačnostjo. Modeli in dimenzije Serija Roll Up vključuje modele dolžin od 200 do 320 cm. Model Dolžina (cm) Št. oseb Moč motorja (KM) Material Teža RU 200 200 2 3,5 PVC / Hypalon 24 RU 230 230 2 4 PVC / Hypalon 26 RU 250 250 3 6 PVC / Hypalon 30 RU 280 280 4 10 PVC / Hypalon 33 RU 320 320 5 15 PVC / Hypalon 36 RU EasyGo 250 250 3 3 PVC / Hypalon 26,7 RU EasyGo 300 300 4 15 PVC / Hypalon 32,2 *Modela EasyGo bosta na voljo šele v letu 2026. Za koga je primeren? Lastnike jadrnic in jaht, ki potrebujejo zanesljiv tender. Kampiste in popotnike, ki želijo lahek čoln za raziskovanje obal. Družine, ki iščejo varen čoln za počitniške izlete po jezerih in rekah. Za več informacij se lahko obrnete na slovenska zastopnika za plovila Highfield, Burin Boats , tel.: 00 386 40 322 422.

sobota, 8. november

RumenoeNavtikapred 39 dnevi
Hrvaška je dežela morja, oljčnih nasadov, pašnikov in rodovitnih polj. Zato so sestavine, ki se znajdejo v katerem od številnih tradicionalnih receptov, vedno sveže, razvajene od sonca, polne arom in pripravljene z domišljijo. Vsaka regija ima svoje značilne jedi, ki jih je najbolje poskusiti tam, kjer so doma. Čeprav se zdi, da je Kvarner zgolj prehod med Istro in Dalmacijo, je v resnici samostojen svet okusov, ki jih oblikujejo morje in planine. Tu prevladujeta otoška pristnost in gorska divjina. Na planinskih pašnikih zaledja se pasejo ovce, zaradi katerih v otoških kuhinjah diši po mehki jagnjetini. Prav jagnjetina je tu skoraj obred – pripravljena počasi, z oljčnim oljem, vinom in zelišči, pečena nad žerjavico ali pod peko, da meso lepo odstopi od kosti. Vsak otok ima svojo različico: paško, creško, krško, rabsko. Seveda se spomnimo, kako smo se zaradi očetov na poti proti morju ustavljali za jagnjetino, ne spomnimo pa se, kdo je rekel, da so na Kvarnerju najboljši škampi na svetu, pa vendar njihov videz govori sam zase – veliki, sladki in nežni so. Na Krku uspeva vrbniška žlahtina, na katero so izjemno ponosni. Med obiskom si zato brez skrbi privoščite kozarec ali dva. Bolje kozarec v roki kot mrk pogled domačina na hrbtu. Če boste kdaj obiskali Rab, nikar ne odhajajte brez grižljaja znamenite rabske torte. Prvi zapis recepta že skoraj tisočletje hranijo sestre benediktinke, ki naj bi sladico ustvarile za papeža Aleksandra III. ob njegovem obisku davnega leta 1177. Vanjo so dale rabske dobrote – mandlje, maraskino, limonino lupinico in pomarančo – in jo zvile v obliko polža, ki spominja na ukrivljeno škofovsko palico. Božanska sladica, torej. Več o kraju Vrbniku na tej povezavi . Vir: HTS; Foto: Arhiv eNavtika

sreda, 5. november

RumenoeNavtikapred 42 dnevi
Na 4. svetovnem prvenstvu ORC Double-Handed v Monfalconu v Italiji je povsem nova BENETEAU First 36 SE (Seascape Edition), trup št. 1 , presenetila svet jadranja na odprtem morju, saj je svojo prvo regato končala na stopničkah. Čeprav je šlo bolj za raziskovalno regato, kjer sta njen pomorski oblikovalec Samuel Manuard in znani vremenski strokovnjak skupnosti First SE Jure Jerman želela predvsem začutiti barko in prepoznati njene prednosti ter slabosti, je ekipo in konkurenco presenetila s svojo hitrostjo. Regata je bila dolga 165 milj, v obliki orca/krma, kar načeloma ne ustreza 36 SE. Toda že od starta je pokazala izjemne hitrosti in končala na 3. mestu, le minuto za drugo uvrščeno jadrnico, v izjemno konkurenčni floti 29 bark razreda ORC skupine B. Pogledi članov posadke »Bila je čudovita regata. Naš glavni cilj je bil spoznati barko in njeno obnašanje. To je šele začetek, a sem zelo zadovoljen z dinamiko in hitrostjo First 36 SE. Začeli smo močno, imeli dober ritem in nekaj zelo lepih trenutkov v šibkem vetru. Ko pa se je veter sredi noči ob Istri obrnil, smo potrebovali preveč časa, da smo našli pravi trim. To se zgodi, ko barke še ne poznaš; težko je vedeti ciljno hitrost. Zdaj na primer vemo, da so njene ciljne VMG hitrosti pri 12 vozlih vetra okoli 7,2–7,4 vozla. V razmerah, ki smo jih imeli, ji je šibek veter zelo ustrezal. Odlična je pri jadranju z boka – imeli smo kratek odsek, kjer smo takoj dosegli pravo hitrost, medtem ko je za VMG treba res garati. Občutek na krovu je zelo prijeten, a seveda je še veliko prostora za izboljšave; zdaj smo se dotaknili le površine. Uspešnost je močno odvisna od konfiguracije jader in prehodov med njimi med regato. Žal smo en prehod zamudili in prvi dve barki sta nam pobegnili za nekaj milj. Z močnimi posadkami spredaj in precej enakomernim vetrom do cilja jih nato skoraj ni bilo mogoče ujeti. Kljub temu smo se zelo zabavali – še posebej v dvoboju z JPK Colombre pri obračanju v šibkem vetru. Skratka, z First 36 SE sem zelo zadovoljen. Je odlična kombinacija potovalne jadrnice, na kateri lahko uživaš tudi v vrhunskem regatnem jadranju – in to se mi zdi fantastično. Ta regata je bila odličen test in šele izhodišče zanjo.« Samuel MANUARD, pomorski arhitekt in izkušen jadralec »Nisem profesionalni jadralec, ta flota pa je bila polna zelo resnih tekmovalcev. V športu uspeh običajno pride z vložkom, kot je trening. Glede na vložek, ki smo ga imeli tukaj, mislim, da smo se odrezali dobro. Sam je v Monfalcone prispel v ponedeljek, trening v torek pa je bil preveč miren, da bi lahko veliko naredili. Na regati vedno ugibaš, in ko se enkrat zmotiš, je težko nadoknaditi – nam ni več uspelo ujeti konkurence. A v teh dveh dneh sem se ogromno naučil. Če bi to ponovili, bi bili veliko bolj samozavestni pri delu z barko. Kar se tiče FIRST 36 SE, je bila izjemno konkurenčna v vseh pogojih, in imel sem občutek, da smo izgubljali predvsem zaradi naših napak – zato si res zasluži vse priznanje za svojo hitrost. Zelo sem navdušen, čestitke ekipi za dizajn in proizvodnjo.« Jure JERMAN, član skupnosti First SE in koskiper Več o jadrnici pri zastopniku za jadrnice Beneteau v Sloveniji, Burin Boats d.o.o.
RumenoeNavtikapred 42 dnevi
Praznujemo 10 let – Rezervacije 2026 so odprte! Drage jadralke in jadralci, navtiki, ljubitelji morja! Pri TheSailmaster.si praznujejo 10 let delovanja – desetletje nepozabnih plovb, novih poznanstev in skupnih izkušenj na morju. Za vaše zaupanje in podporo, ki ste jim ju izkazovali skozi ves ta čas, se vam iskreno zahvaljujejo!💙 Tudi zadnja sezona je za njimi, polna izzivov in neštetih lepih trenutkov. Prav ti njih, obenem z vašim zadovoljstvom in pozitivnimi povratnimi informacijami, znova in znova spodbujajo, da svoje storitve še dalje izboljšujejo in vam tako lahko ponujajo najboljše, kar omogoča svet čarter plovil. Da bi skupaj proslavili desetletje uspehov, so za vas pripravili posebne jubilejne popuste na najem plovil. Z današnjim dnem tudi uradno odpirajo rezervacije za sezono 2026 ! 👉 Zdaj je pravi trenutek, da si zagotovite svoje sanjsko plovilo. Ekskluzivni popusti na izbrana plovila veljajo do konca novembra, zato pohitite – najbolj priljubljene barke se najhitreje zasedejo! Preveri ponudbo in rezerviraj → Posebna ponudba velja do 30.11.2025 oziroma do razpoložljivosti plovil. VABLJENI K OGLEDU Hanse 418 - 3 cab. Calliope 11.04.2026 - 18.04.2026 📍 Marina Kornati, Biograd Leto izdelave: 2019 Št. kabin/ležišč: 3/6+2 1.590,00€ 764,32€ (-51.93%) Povpraševanje Hanse 455 Zsiber 25.04.2026 - 02.05.2026 📍 Marina Kornati, Biograd Leto izdelave: 2018 Št. kabin/ležišč: 4/8+2 2.700,00€ 1.061,91€ (-60.67%) Povpraševanje Fountaine Pajot New 44 Quatuor - 4 + 2 cab. NN 09.05.2026 - 16.05.2026 📍 Marina Tehnomont Veruda, Pula Leto izdelave: 2026 Št. kabin/ležišč: 4+2/8+2+2 5.900,00€ 5.044,50€ (-14.5%) Povpraševanje Dufour 360 GL - 3 cab. Minion 30.05.2026 - 06.06.2026 📍 Sukosan, D-Marin Dalmacija Marina Leto izdelave: 2018 Št. kabin/ležišč: 3/6+2 2.000,00€ 1.400,00€ (-30%) Povpraševanje Antares 9 OB Queen Korina 20.06.2026 - 27.06.2026 📍 Marina Zadar (ex. Tankerkomerc) Leto izdelave: 2020 Št. kabin/ležišč: 2/4+1 3.200,00€ 2.496,00€ (-22%) Povpraševanje Beneteau Oceanis 47 - 5 cab. Tempranillo 11.07.2026 - 18.07.2026 📍 Trogir, Yachtclub Seget (Marina Baotić) Leto izdelave: 2026 Št. kabin/ležišč: 5/10+2 6.250,00€ 4.969,69€ (-20.48%) Povpraševanje Jeanneau Sun Odyssey 410 - 3 cab. night elli 25.07.2026 - 01.08.2026 📍 ACI Marina Trogir Leto izdelave: 2023 Št. kabin/ležišč: 3/6+2 3.780,00€ 3.052,35€ (-19.25%) Povpraševanje Bavaria C46 - 4 cab. Sestrica Vela 15.08.2026 - 22.08.2026 📍 ACI Marina Split Leto izdelave: 2025 Št. kabin/ležišč: 4/8+1 4.900,00€ 3.645,60€ (-25.6%) Povpraševanje Bali 4.2 - 4 + 1 cab. Zinfandel 12.09.2026 - 19.09.2026 📍 Marina Pirovac Leto izdelave: 2025 Št. kabin/ležišč: 4+1/8+2+1 4.400,00€ 3.682,80€ (-16.3%) Povpraševanje VEDNO SMO VAM NA VOLJO Če potrebujete pomoč, vam je naša predana ekipa na voljo prek spodnjih kontaktov: Telefon: +386(0)599 05700 Mobilni: +386(0)51 337 999 Email: info@thesailmaster.si Za vas lahko pripravimo ponudbo prilagojeno vašim željam. Sporočite nam jih in si zagotovite svoje idealno plovilo!
RumenoeNavtikapred 42 dnevi
V salonu Moto-Nautike je na voljo popolnoma novo luksuzno plovilo – Ranieri Cayman 28.0 Executive Trofeo . Gre za enega najnaprednejših športno-družinskih čolnov v svojem razredu, ki navdušuje z brezčasnim italijanskim dizajnom, izjemno prostornostjo in odličnimi plovnimi lastnostmi. Plovilo si lahko ogledate v živo v našem salonu, trenutno pa je na voljo tudi po ugodnejši ceni. Cayman 28.0 Executive Trofeo je namenjen široki uporabi, predvsem pa kakovostnemu preživljanju prostega časa na morju. Po uradni definiciji je to športni družinski predstavnik, s katerim boste lahko na morju lahko uživali z družino ali prijatelji. Na krov boste lahko povabili celo do 20 oseb. Pri dolžini 8,6 metrov in širini 3,2 metra ga je mogoče prevažati po cesti. Poleg odličnih plovnih lastnosti, še najbolj padejo v oči velike ležalne površine v premcu. Sredinska konzola z vetrobranskim steklom dobro ščiti krmarja in sopotnika, ki lahko slonita ali sedita na oblazinjenih stolih. Pod krmarskim sedežem je postavljen hladilnik. Za krmarjevim in sopotnikovim sedežem je priročna kuhinja z izplakovalnikom in gorilnikom Tu bodo potniki uživali v izjemno udobnem prostoru s sedežno garnituro v obliki črke U z mizo v sredini. Z odstranitvijo mize se z eno potezo sestavi trden skelet za postavitev blazin in pridobitev še enega oblazinjenega prostora za sončenje. V notranjosti je izkoriščen vsak centimeter, tudi tisti za stopničko, kjer najdemo prostor za shranjevanje. Na desni strani v notranjosti je toaletni prostor s straniščem in umivalnikom. V premcu je kabina z ležiščem in dovolj višine nad glavo, da se ne počutimo utesnjeno. Okoli 165 cm višine in okno na palubo skrbita za udobje in zračenje. Zakonsko ležišče se razteza čez celotno širino plovila in bo za kakšen dan na čolnu odlično služilo svojemu namenu. Obiščite nas in si oglejte Cayman 28.0 v živo Novi Ranieri Cayman 28.0 Executive Trofeo je že na voljo v salonu Moto-Nautika, kjer si ga lahko ogledate od blizu , se usedete za krmarski sedež, preverite prostornost kabine in začutite kakovost materialov. Plovilo je trenutno na voljo po ugodnejši ceni , zato je zdaj idealen trenutek za odločitev o investiciji v prestižno plovbo. Redna cena razstavnega modela brez motorja: 124.460 € + DDV Sejemska cena motorja: 105.971 € + DDV Več informacij: https://moto-nautika.com/blog/navtika/ranieri-cayman-28-0-na-biograd-boat-showu-2025/ Po sejemski ceni na voljo tudi: GRAND G850 HGLF Hard Top – vrhunski RIB GRAND G850 HGLF z luksuznim Hard T-Topom v črni Hypalon izvedbi predstavlja popolno kombinacijo zmogljivosti, udobja in sodobnega dizajna. Z dolžino 8,5 metra in izjemno prostornostjo za do 16 oseb je ta model zasnovan za zahtevnejše navtike, ki iščejo varnost, zmogljivost in eleganco v enem plovilu. Omogoča vgradnjo motorja do 400 KM, kar zagotavlja izjemno vožnjo tudi v zahtevnejših razmerah. Opremljen je s Seadeckom po celotni površini, električnim vitlom, hladilnikom, tušem, umivalnikom in hidravličnim volanom – vse za popolno udobje na vodi. Redna cena (brez motorja): 98.952 € + DDV Sejemska cena: 74.214 € + DDV Več informacij: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/g850hglf-hard-top/ Po sejemski ceni na voljo tudi: Ranieri Next 255 LX – eleganten Sundeck za brezskrbne družinske izlete Ranieri Next 255 LX je popoln primer elegantnega Sundecka, ki navdušuje s sodobnim dizajnom, funkcionalnostjo in prostornostjo. Z dolžino 7,8 metra in možnostjo motorja do 350 KM ponuja odlično razmerje med zmogljivostjo in udobjem – idealno za daljše dnevne izlete ali večdnevno raziskovanje obale. Plovilo nudi udobno kabino za prenočevanje, ločeno kopalnico ter prostoren kokpit s premišljenimi rešitvami. Med opremo izstopajo T-Top nadstrešek, Seadeck podloga, zložljiv sedež, hladilnik ter električni sidrni vitel. Redna cena razstavnega modela: 97.233 € + DDV Sejemska cena: 82.648 € + DDV Več informacij: https://moto-nautika.com/navtika/aktualna-zaloga-plovil/ranieri-international-next-255/ Za vse informacije in nasvete vas vabimo, da nas obiščete v našem salonu na naslovu: 📍 Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž 📞 Telefon: 02 629 04 00 (odzivna št. #2) 📱 Plovila: +386 31 300 903 ✉️ Email: info@moto-nautika.com 🌐 Oglejte si našo ponudbo tudi na: ➡️ www.moto-nautika.com ➡️ www.motonautika-shop.com Veselimo se vašega obiska in vam z veseljem svetujemo pri izbiri plovila, ki bo ustvarilo nepozabne spomine na morju.
RumenoeNavtikapred 42 dnevi
Črni petek velja za največjo nakupovalno priložnost v letu – in pri Moto-Nautiki se tega zavedamo. Zato smo za svoje najzvestejše stranke pripravili nekaj posebnega: prednostni dostop do največjih popustov letošnje sezone. Še preden jih vidi širša javnost. Gre za omejeno priložnost, ki je namenjena le tistim, ki so prijavljeni na našo e-mail listo. Zakaj? Ker želimo, da tisti, ki nas spremljate skozi vse leto, prvi dostopate do najboljših ponudb – brez tveganja, da bi ostali brez izdelkov, ki jih potrebujete. Zakaj se splača nakupovati zdaj? Črni petek ni zgolj še ena razprodaja. Za številne navtike in ljubitelje vodnih športov je to ključna priložnost za strateški nakup opreme po najnižjih cenah v letu. Zakaj? Popusti so najvišji v sezoni. Cene, ki jih bomo ponudili v okviru Črnega petka, ne bodo ponovljene niti v decembrskih akcijah. Gre za zadnjo in najmočnejšo prodajno akcijo v letu – namenjeno izključno izdelkom na zalogi, ki jih bomo prodajali z občutnimi popusti. Izdelki so na voljo v omejenih količinah. Akcija ne bo temeljila na “neomejenem” naročanju. Na voljo bodo le izdelki, ki jih imamo fizično na zalogi – zato bo šlo zares hitro. Tisti, ki bodo imeli predčasen dostop, bodo lahko izbirali med celotno ponudbo, preden bo razprodana. Za popuste boste izvedeli prvi Prijavljeni na e-mail listo bodo dobili povezavo do spletne trgovine še pred začetkom splošne akcije. Prav tako bodo lahko izdelke pogledali in kupili v našem salonu. To pomeni, da se lahko odločite takoj in si zagotovite opremo, ki jo boste v naslednji sezoni zagotovo potrebovali. Kupujete opremo, ki jo boste tako ali tako potrebovali – ampak po znižanih cenah Vsi vemo, da se navtična in športna oprema najbolje kupuje izven sezone. Zakaj bi čakali na pomlad, ko bo ponudba omejena, cene višje, zaloge razprodane, vi pa boste potrebovali opremo takoj? Nakup zdaj pomeni prihranek in pripravljenost na novo sezono brez dodatnih stroškov. Kaj bo znižano? Izbor izdelkov bo obsegal najbolj iskane artikle prepoznavnih blagovnih znamk: Navtična oprema (Oculus, MotoMarine ,…) vključno s sidri, bokobrani, privezno opremo, navigacijo, in dodatki, ki jih vsak navtik potrebuje. Jobe Sports oprema za vodne športe , kot so rešilni jopiči, SUP-i, vlečne naprave, vodni skuterji, neopren obleke in številni dodatki. Gre za kakovostno opremo, ki jo uporabljajo tako rekreativci kot zahtevnejši uporabniki. Vse to bo na voljo po cenah, ki jih po zaključku akcije ne bo več mogoče dobiti. Kje lahko nakupujete? Prek naše spletne trgovine : www.motonautika-shop.com – kjer bo predčasni dostop omogočen prijavljenim strankam. V salonu Moto-Nautika na Ptujski cesti 63 v Miklavžu, kjer vam bomo svetovali in vam pokazali izdelke, ki so na voljo. Obe možnosti bosta aktivni takoj po začetku akcije, vendar najprej in izključno za prijavljene . Šele nato bodo morebitne preostale količine dostopne širši javnosti. Kaj morate narediti? Če želite izkoristiti to priložnost: prijavite se na našo e-mail listo še danes , da boste pravočasno prejeli ekskluzivno povezavo do popustov, spremljajte svojo e-pošto , saj boste prvi izvedeli, kdaj se akcija začne, in ukrepajte hitro – saj bodo najbolj zaželeni izdelki razprodani že v prvih urah akcije. Ne gre le za nakup. Gre za pametno odločitev , s katero boste prihranili, hkrati pa si zagotovili preverjeno opremo za prihodnjo sezono – brez tveganja, da bi kasneje ostali brez ali preplačali. Na e-mail listo se lahko prijavite tukaj: PRIJAVA Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate: Telefon: 02 629 04 00 (#3), Oprema: +386 51 222 122 E-pošta: oprema@moto-nautika.com Splet: www.moto-nautika.com | www.motonautika-shop.com Moto-Nautika – z vami na vsakem koraku, tudi pri pametnih nakupih.